Rasmus Højengaard, vedoucí kreativní ředitel Cryteku, se pro kolegy z PC Gamer svěřil, že chtějí u Crysis 3 řešit pirátsví, aby se neopakoval rok 2011, kdy se střílečka Crysis 2 stala nejvíce pirátěnou hrou na PC s 3.920.000 stažení.
„Je škoda, že nevyhrajete žádné ocenění pro nejstahovanější hru z warezu. Pirátství je něco, co chceme v Crysis 3 řešit. Lidé chtějí hrát naše hry, jen si je nechtějí kupovat, tak budeme dělat vše, co budeme moci. Je těžké říci, zda se nám to povede.“
Nastává tedy otázka, jakým způsobem bude Crytek společně s Electronic Arts bojovat proti pirátství u Crysis 3. Zavedení nové protipirátské ochrany nebo dodatečný obsah zdarma?
Oni řeší piráty! ! ? ? Já si to koupil a nehraju to a to jen a jen kvůli neskutečně zprasenému MP kde je tolik čítrů že by bylo lepší si taky nějakej než tam vlezu dát:-)
BREAKER má v tomto pravdu.
Kdyby jim neutekla BETA, kterou měl skoro každej skoro 1-3 měsíce před vydáním, tak by to tak propirátěný nebylo.
Nedávno jsem viděl statistiky, kolik vydělá třeba taková obyčejná hra na android marketu, která stojí jen cca 20-50 kč. Tam by se výrobci her měli začít inspirovat ! ! !
Příklad: Crysis 3 za 200 až 400 kč na originu nebo steamu. 500 až 700 kč na DVD/BD. Koupilo by si to cca 500 000 lidí jen v ČR a výdělek? …myslim že to nemá cenu komentovat
Někdo si holt pořád naivně myslí, že čim dražší, tím víc peněz
ať už si Crytek dají na hru sebepevnější šprcku, piráti ji stejně jednou propíchnou
Podla mna to ajtak niekto crackne…. . Ale fakt nechapem co by sa niekomu stalo , keby ze si napr. raz mesacne doprial kupit hru za 30-50e…. Ako viem ze urcite je pohodlnejsie si stiahnut cracknutu verziu s netu , a zadarmo , ako sa trepat do obchodu/net za prachy…. Ja proste s hry nemam dobry pocit ked k nej nemam originalny obal za ktory som si podstivo zaplatil…Ak by si kazdy podstivo zakupil hru , firmi by utrzili vacsie zisky , Mali viac penazi na rozvoj hier , a tym padom by sa hry nemuseli priklanat na uroven dnesnych zastaralich konzol ktore uz davno dosluzili…. To je len moj osobny nazor…
Crysis 2 jsem si po vyzkouseni MP na "free weekendu" i zakoupil, za 1k + k nemu byl BFBC2, takze jsem byl spokojenej, bohuzel tech cheateru s postupem casu pribyvalo, az me MP hra naprosto otravila …
To na co by se meli opravdu zamerit misto nesmyslne ochrany, je aby udelali funkcni ochranu proti jakekoliv modifikaci MP hrani a cheaterum, verim ze pak by lidi kupovali a hrali jeste dlouho po vydani.
Osobne jsem na vazkach s zakoupenim Crysis3, i kdyz 1cku i 2ku mam zakoupenou.
Já když se nad tím zamyslím vlastně kupuju hry jen abych trochu podpořil ty co za tím stojí. Co mi brání abych to stáhl? Kolikrát bych to hrál dřív než by mi hra vůbec dorazila domů… a hlavně kolikrát bez těch problémů s aktivacema a podobně.
Hry jsem kupoval jen proto, že jsem na to měl a dostal jsem něco víc než ze stažení (taky lepší pocit, že hru mám) asi ještě před rokem, ale od toho jak jsem se spálil si vybírám ty kterým "rád dám peníze" a ty, kterym bych "rád nakopal zadek a pak bych jim možná dal peníze". No a můj okruh "důvěryhodných" se opravdu zužuje.
EDIT: Mě třeba Crysis2 zase tak nenatáhl i když jsem z toho nebyl zrovna odvařenej a pak ty keci k těm jejich dřívějším slibům… ale dostal jsem ke hře ještě jednu, tak za cca 500, – novinku, no nekup to .
co k tomu dodat Crysis 2 byl o ničem a všem to stálo tak akorát za to to stáhnout na warezu
udělejte pořádnou hru (max do 800Kč) a lidi jako vděk a podporu projektu to začnou opravdu kupovat no není to jednoduché řešení ?
Vemte si třeba TF 2 když byl ještě placenej, tam přidávali nový a nový obsah u které v nelegální verzi na non-steam jen tak nenajdete a manualně stahovat updaty s rizikem poškození by bylo utrpením, nebo Portal 2, co-op na warezu se horko těžko zprovozňuje a ještě vydají co nevidět intuitivní editor zdarma pro majitelé originálek s integrovanou službou Steam Workshop kterou do warez verzí jen tak nedostanete, v tomhle vidím sílu ochrany proti pirátům než klasické buzerování typu naval cd-key a připoj se na server hajzle.
Piráti si najdou vždycky způsob jak tu hru ukrást
Ja si myslim ze jim to az tak nepomuze
kdyby udělali luxusní hru, která bude za přijatelnou cenu cca 500 až 750Kč tak by pirátství bylo podstatně nižší
Mají do hry dát radši nějaký neviditelný sledovací trojský kůň, vypustit tu kopii hry na internet a každého, kdo to stáhne, zavřít na Guantanámo. Jinak tohle vytahování o nejlepší ochranu asi neskončí. Kdyby radši nabídli nějaký speciální obsah, který warezáci nikdy mít nebudou, než další "zábavu" pro piráty. Za chvilku už ani hry nebudeme vlastnit, jen si zaplatíme přístup a budeme to hrát na jejich vzdálených serverech.
JakER: Sice jde o to, cracknutí oddálit, ale když vezmeme v potaz ochrany typu Uplay, kdy musí vydavatel ještě měsíce po vydání udržovat servery, zajímalo by mě kolik peněz se do vývoje a udržování ochrany řádově vrazí.
aSsAsSiNuS: Studenty nikdo nenutí, aby hráli hry. To, že nemají peníze není argument. Nicméně to chápu. Kdyby tu byl uživatel "Sam Fisher", určitě by ti to vysvětlil na nějakém krásném přirovnání jako je bomba na letišti
Já už sem si zvykl hrát herní novinky s tak půlročním zpožděním. 1600 za novinku jim nedám, tak pirátím tím nejhorším možným způsobem co si lze dnes vůbec představit. Kupuju si hry v bazaru. Apropo, jak dospěli k tomu číslu stažení? Generátor náhodných čísel?
assassinus: A právě naopak. Jestli to bude trvat den nebo dva týdny není jedno. Dnes už jde tvůrcům více méně jen práci crackerů zpomalit. Nad neprolomitelnou ochranou si nikdo moc hlavu neláme, protože je to jen ztráta času. Čím déle je ale hra necracklá, tím lépe pro prodeje. Někdo chce vydržet s necracklou hrou aslespoň týden, někdo měsíc, a někdo alespoň ten DAY-ONE. Důležité to ale je.