David Doak skutečně nešetřil peprnými výrazy a tvrdě se v rozhovoru pro Eurogamer opřel do celých LucasArts, kteří podle něj už nemají žádný zájem o hry. Po výměně vedení se prý změnila spolupráce se známou firmu ve skutečné peklo a samotný Doak se dokonce duševně zhroutil.
Podle všeho může za zrušené Battlefront 3 především současné vedení s Darrellem Rodriguezem v čele. Tito „psychopati“ údajně začali vývojáře terorizovat právníky a atmosféra ve firmě se zcela změnila. Radost z dělání her se změnila na zběsilou honbu za finančními výsledky a Rodriguez nakonec odmítl Free Radical zaplatit za 6 měsíční práci.
Jelikož nebylo možno podle smlouvy hru jen tak zrušit, odmítal Rodriguez průběžné pokroky na hře a po půl roce ji tak prakticky zabil. V závěru rozhovoru nakonec David proklamuje, že spolupráce s LucasArts na počítačové hře je momentálně extrémně nebezpečné a nebýt Cryteku, tak zřejmě studio zanikne úplně.
Nyní totiž autoři dělají pod jménem Crytek UK na Homefront 2, tak jim popřejme větší štěstí na nadřízené!
Obrovská škoda, na starém xboxu sem z te serie nahral stovky hodin a to nepřeháním
but V abo C neviem jato tak mam nastavene sak ket tak sa kukny do nastaveniach omg
Prosím jak přepínat na TPS a FPS?
Cvrnda a Bedikk: Pravdu máte oba… Oba díly totiž fungovaly tak, že jste si mohli přepnout pohled na TPS nebo FPS (to platí jak pro pěchotu tak pro vozidla) … a v prvním díle jste za hrdiny hrát nemohli. Pouze jste je mohli vidět jak bojují.
bedikk: V minulosti se objevily záběry i zprávy o tom, že mělo jít o FPS, i když v posledních záběrech, o nichž jsem mluvil v komentáři, je opravdu vidět výhradně TPS pohled. První i druhý díl fungoval tak, že šlo o FPS, přičemž z třetí osoby byli vidět jen hrdinové (Luke Skywalker, Darth Vader, Yoda, Grievous…) a vozidla, takže jsem vždy vycházel z toho, že trojka na tom bude stejně. Proč by taky měnili něco co vždy dobře fungovalo
Cvrnda: Ale Battlefront měl být TPS, ne FPS.
Battlefrontu 3 je opravdu škoda, nějaká pořádná FPS ze světa Star Wars by byla potřeba jako sůl. Když jsem viděl působivé záběry z alpha verze doprovázené melodií Battle of Heroes z filmové Epizody 3, opravdu mě namíchlo, že se toho asi nikdy nedočkáme. O napjatých poměrech v rámci LucasArts se mluví už dlouho, ale že to bylo až tak zlé, to by mě vážně nenapadlo. Nechce se mi ani přemýšlet nad tím, co všechno ještě odpískali
adamiskos: Rozhodně ne, Wolf to popletl. Battlefront normálně pokračuje v tradici 1 a 2. Alespoň měl pokračovat.
Jasně díky, psal jsem toho více zároveň a nějak se to tam dostalo.
Battlefront III má být strategie? Upřímně to slyším poprvé.
"Někdy mám chuť se stát sniperem a začít jednat ! "
Je to škoda, ta hra měla našlápnuto na, dovolím si říci, velký úspěch…
honba za prachy znici vse jako vzdy
KOKOTY a jaze si zabavim aspon jeden pouzitelny star wars ktory bi neskoncil feilom…