Po BioShock Infinite jsme se v tomto měsíci dočkali dalšího neradostného odložení, které se tentokrát týká restartu dobrodružné akce Tomb Raider – začátkem roku se o tom spekulovalo.
Darrell Gallagher, ředitel tvůrčího celku Crystal Dynamics, na oficiálním komunitním fóru série Tomb Raider oznámil, že očekávaný restart Tomb Raider je odložen na začátek příštího roku.
„Když jsme se rozhodli vytvořit restart série Tomb Raider, měli jsme dva cíle, s nimiž jsme byli velice nadšeni. Prvním bylo vytvořit moderní hru z universa Tomb Raider, která by překvapila a nadchla hráče. Druhým cílem bylo, aby to byl nejlepší titul v naší historii, něco abychom byli hrdí, že jsme toho součástí. Věřím, že v našich rukou je něco výjimečného, nemůžeme se dočkat, až se s vámi o to podělíme.“
„Naší prioritou je vytvořit hru s nejvyšší kvalitou. Proto jsme se rozhodli posunout datum vydání o několik měsíců, z podzimu 2012 do prvního čtvrtletí roku 2013.“
„Zabýváme se věcmi, které jsou pro sérii zcela nové a delší čas na vývoj nám umožní je plně využít a doladit hru, tak jak si ji zasloužíte. Věříme, že je to správná volba a já se vám zaručuji, že to čekání bude stát za to. Hra vypadá úžasné, nemůžu se dočkat, až vám ji na E3 za několik týdnů ukážeme,“ dodal Gallagher.
Závěrem připomeňme, co nám nové dobrodružství Lary nabídce: Poté, co loď mladé a nezkušené Lary ztroskotá u břehů neznámého ostrova, musí hrdinka podstoupit řadu nástrah, hororových momentů a nebezpečí, aby zjistila tajemství ostrova a unikla. Crystal Dynamics přetvářejí akční ikonu a nabízejí zbrusu nový pohled na legendární Laru Croft. Přežívejte, využívejte prostředí a nalezených nástrojů, zocelujte své dovednosti a jděte tvrdě za svým cílem. Lara musí jen jediné – přežít.
Vůbec nevadí, na tu hru si počkám s radostí. Zvláště, když ji budou pořádně opečovávat ať je tu luxusní hra!
Aha tak to sry
O napodobování se již zminil Killermsik
Vertigo az na tvoji prvni větu máš pravdu. Nvm jestli tva první věta se týka rozhovoru mě a Mikovce, Mikovec tady akorat tvrdí že novy Tomr Raider je opičárna, která se jen přiživuje na dobrém jménu a značce. Ale o žádném napodobování AC3 se zatim nezminil možná to příjde později
CHápu to dobře, když se zde tvrdí podle jednoho obrázku, že to bude kopie AC3, alias běhání po stromech? ? ? Ještě ani nevyšla jedna z her tak nač dělat závěry, natož zavrhovat Tomb Raidera že to bude nějaký shit Mimochodem Tomb Raider v r. 1996 definoval žánr adventur a od té doby hodně her začlo kopírovat a zdokonalovat tenhle stylr-hry jsou zábava, ale těžkej byznys ještě víc
Ono při tom portu záleží jak si na tom studio dá záležet, u AC zrovna ty rozdíly jsou velmi malé a dá se říci, že i nepatrné, protože se všem platformám věnovali. Je jasné, že si každý vývojář vybere jednu platformu, na kterou udělá hru, která se pak portuje na další. Je celkem nesmysl tvrdit, že porty jsou vždycky špatné, ano jsou tu takové případy, ale pak jsou také případy, kdy je vše v pořádku, viz. AC
AC bylo taky vyvíjeno přednostně pro konzole a ja to hrál na PC a nepocítil jsem žadné chyby a timhle bych ukončil celou debatu
Pošlu ti jen jednu zajímavost, kterou řekl přední vývojář square enixu. vVíc se o tom bavit nebudu.
Jedná se o FFXIII Versus
„Multiplatformní titul je ten, který začíná vývoj již s očekáváním a optimalizací na další platformy, “ řekl Nomura ve svém tweetu. „Port je něco, co začínáte řešit už po vydání hry na určitou platformu. Proto jsou většinou horší. “
"Tento následující díl, který vytváříme bude speciálně pro PS3. Jediné, co teď mohu říci je to, že je Versus vyvíjen jen pro konzoli PS3, “ dodal.
Hmm tak ty asi budeš dobrý specialista když 8 měsíců před vydáním už tady tvrdíš že novy Tomb Rider je opičárna, která se jen přiživuje na dobrém jménu a značce. Když ani nebyli zveřejněny pořadné gameplay záběry ( když nepočítám to jedno ) . O přiživování na dobrém jméně a spoléhání na to, že si hru kooupi miliony dmntu jen kvůli značce mužeš nařknout Acti u CoD. Ale nvm jaky mas duvod z toho nařknout Crystal Dynamics. Miluju takovehle chytraky co prorokujou jaka hra bude pouze z par záběru a něco málo informací, a natož když hned nařknou společnost že se přiživuje na dobrém jmeně značky.
Myslíš, že to na kvalitě nemá vliv? Má to mnohem větší vliv než si myslíš. Ale co tomu by jsi asi nerozuměl.
Ano tuto hru si kvůli tomu klidně ujít nechám, to mi věř, když si budu chtít zahrát žánr této hry, zahraji si Uncharted a né tuhle protahovanou opičárnu, která se jen přiživuje na dobrém jménu a značce, které jí udělalo prvních 5 dílů. Odhaduji skore 8/10.
OMG kvuli tomu ze je hra na multiplatformova tak si nechas ujit hru, ktera vypada ze bude stat za to . Kde zijes? Kazda hra je dojná krava myslis si ze tvurci rvou do vyvoje hromady penez jenom aby si hraci zahrali ? ? ? Probud se kamarade. Napr. : AC je jedna z nejlepsich serii a je multiplatformova jestli je hra multiplatformova to na kvalite nema skoro zadny vliv.
Tak tohle kupovat opravdu nebudu, jelikož se jedná o další multiplatformovku, pro mě Tomb Raider umřel už na PS1 5kou. Tomb Raidry měli být vždy jen na jednu kozoli, bohužel i z této serie se stala jen dojná krává, která nám už nepřinese nic nového, maximálně tak vykradené nápady z Unchrated. Tvůrci her se prostě neponaučí, Tomb Raider podle mě dopadne jako Silent Hill Downpour, který měl být také jen Playstationovu záležitostí, bohužel se tak nestalo a sami vidíte výsledek a tato hra je jen špička ledovce. X-box360 táhne hry razantně dolu, ale to oni moc dobře ví, jim nejde o kvalitu, pouze o zisk z 35Mega uživatelů, o které by děláním Singlplatformového titulu na PS3ku přišli.
Killermsik: já bych řekl, že nápady krade úplně někdo jinej, vem si co následovalo, když s konceptem Lary přišli už někdy v roce 1996
Otázkou je, zda ty nápady kradou, třeba to měli mnohem dřív, jen to nechtěli odhalovat A vůbec, nevíme jak to lezení po stromech bude fungovat