Brian Fargo prozradil, že nadcházející RPG Wasteland 2 využijete technologii Unity engine, která je známá jako solidní pro hry v prohlížeči, což nebude případ Wasteland 2.
Wasteland 2 si klasicky nainstalujete, nebude pouze on-line, a nabídne prý detailní a bohatý svět.
Wasteland 2 je financováno prostřednictvím služby Kickstarter – vývojáři získali více než 3 miliony amerických dolarů – a očekává se na PC a Mac v příštím roce.
interstellar marines je myslim dobrej priklad vyuziti unity enginu
Unity je hrozně zbytečně podceňovaný. Nevím, mě přijde, že důležitější jsou vývojáři než engine. Half-Life 1 taky běžel na de facto id Tech 1 a. k. a. Quake enginu, žejo.
Na Unity krásně běží hra Rochard, nevidím v tom problém.
Unity fakt nemusím. Přijdou mi ty hry na tom takový nestabilní a snadno bugovatelný, nevím proč. A ta grafika taky nic moc.
Snad to financování bude na hře patřičně vidět! blog hry zde: [ odkaz ]
já spíš znam Unity spíš než z prohlížeče, tak z mobilu…