Oficiální PlayStation magazín ve svém nejnovějším čísle vyzpovídal Michaela Ancela, hlavního tvůrce Beyond Good & Evil 2.
„Je to velmi osobní projekt. Je to něco, na čem chci pracovat a co chci dokončit. Nicméně, potřebujeme spoustu času, abychom to dodělali,“ začal Ancel.
Ancel pokračoval a vysvětlil, proč vývoj trvá tak dlouho. „Není to hra toho typu, kde pracujete na té hlavní a jediné věci. Je to směs všeho, co jsme za ty roky objevili a čemu se přiučili v 3D. Je to velmi ambiciózní hra a snažíme se jí udělat podle našich představ.“
„Na některé hry musíte čekat klidně deset let a pak vás prostě zklamou. Jsou tu různé důvody, proč to tak trvá a někdy to je díky tomu, že hra prošla několika předělávkami a rebooty během vývoje. Tohle není náš případ. My zkoumáme… Pracujeme na velkém prostředí s obrovskými městy. Jde nám o to, aby hra byla přesně taková, jakou ji chceme mít.“
OPM také uvedlo, že Ancel preferuje styl hry jako je Assassin's Creed (hru z třetí osoby s nenápadnými pohyby), nikoli hru typu Mirror's Edge (hra z první osoby, založená na rychlém běhu), což jsme mohli vidět v uniklém videu.
Já nevím proč tu hru přirovnávají k mirrors edge mirrors edge má už taky nějaký roky za sebou
Určitě jsem zvědavý jak to nakonec dopadne. Vypadá to velice ambiciózně.