Ten nese název Wolf Pack a nabídne možnost až čtyřem hráčům společně postupovat úkoly, stopovat oběti a odpravovat je.
Mód sestává až z 25 jednotlivých vln obětí a každá je těžší, než ta předchozí. Hráči budou muset využívat taktiku a dorozumívat se mezi sebou, aby vyhráli nad časovým limitem a stihli splnit úkol. Celkově se ale mód velmi podobá klasickému multiplayeru, včetně uživatelského prostředí a bodování.
O kooperativním režimu se mluví již dlouhou dobu, teprve nyní však dostáváme oficiální potvrzení a je tak jasné, že bude multiplayer zase o něco zábavnější.
Vývojáři také doplnili pár informací o hře samotné. Všechna města ve hře byla zrekonstruována podle reálných předloh v měřítku 1:3, nechybí důležité památky a historická místa. Překopáno byl i systém uzdravování. Během souboje se vám totiž zdraví nedoplňuje a hráč tak musí dávat extrémní pozor, aby delší a tužší šarvátky přežil. Nastupuje tedy taktika, která zamění bezduché mačkání tlačítek a čekání na výpad protivníka.
Assassin’s Creed 3 vychází 30. října letošního roku pro PS3 a Xbox360. PC verze se o měsíc zdrží.
Hmmmm
Jen tak pro srovnání : Lost Archive či Da Vinci… jsou DLC, ACR a ACB jsou normální díly série
1 cast tvrdi to a druha to me to prijde jako velky datadisk a tim koncim, klidne v tom pokracujte, ale uz se v tom stracime
Kdyby to nebyl plnohodnotný díl, nebo podřadný, tak jak jsem již říkal… podřadné díly dnes zastupují DLC, které mají za úkol (v případě SP) rozšířit příběh o nějakou to slovo, aby lidi pochopili, aspoň minimálně o co šlo. Assassin’s Creed Brotherhood a Revelations příběh rozvedly a přinesly nové postavy, velké rozšíření děje, nové věci, nové prostředí, nový příběh (jak Eziův, Altaïrův tak Desmondův) a spoustu dalších změn a to včetně MP. A věřte, že DLC (Podřadný díl / neplnohodnotný díl) by tolik změn nepřinesl.
EDIT: Teď mě tak napadlo (a nehleďte na grafiku hry, ani že to nepřináší změny) , že chcete říct, že takový Battlefield: Bad Company není plnohodnotný díl a jen "rozvíjí" Battlefield 2?
Také se tak trochu zapojím do diskuze pokud můžu. R a BH nejsou uplně plnohodnotné díly ani žádné podřadné díly jen rozvíjejí příběh Ezia proto jsou tak krátké. . a vývojáři vydali BH a R a sami to přiznali také proto aby zjistili u hráčů co by měli změnit do plnohodnotného 3 dílu. Nevím přesně jak to tady je ale omlouvám se předem kdybych mlela prkotiny.
mate pravdu. nevim proc by to byly podradne dily (to muze rict jen nepritel AC)
pingi7: Takže podle tvé logiky nejsou třeba ani GTA Vice City a San Andreas plnohodnotný díly?
jinak souhlas iToast
Zapojuju se do diskuze…. . Honzas má pravda, jsou to plnohodnotné díly…. Jen u série AC je to udělané jako "nové číslo dílu = nový Assassín (či nová doba) " ACB a ACR nedostalo novou číslovku protože je to pořád příběh Ezia….
Honzas: Kdyby to byly plnohodnotný díly tak by Brotherhood a Revelations byly 3 a 4 díly
Ale nejsou a proto doplňujou 2 takže BH a R jsou pořád dvojka
Honzas: Nebud si tak jistej
JEEEE
Raverin: U takových her je jasný, že bys to asi nechtěl hrát s někým cizím, ale s kamarádem. Samostatná dějová linka, stejně jako v Portalu 2 nebo Splinter Cell Conviction. To je to, co bych chtěl!
EDIT: A když už mi to nevyšlo u Mass Effectu 3, kde byly ty vlny, tak jsem doufal aspoň v AC3, že se mi to splní. Hold mám asi smůlu
DepešákDom: Že je to kratšího rázu neznamená, že nejde o plnohodnotný díl.
pingi7: Kdyby šlo o poddíly, tak bychom se určitě nedozvěděli tolik zásadních příběhových věcí.
Honzas: AC: R a BH NEJSOU plnohodnotné díly to jsou jakési poddíly
A jinak se moc těšim
na coop určitě nenadávám v hrách je to budoucnost než to hrát sám máš tam více možností a podobně