„Máme rádi tu ideu, hodit hráče před takové situace, které si prožívají vojáci tam venku,“ řekl pro Game Informer.
„Není to otázka udělat správné a špatné rozhodnutí. Někdy máte na výběr jenom špatné a horší. Které si vyberete? Správné není ani jedno.“
„Pro nás je to vyzpovídání osob. Můžeme před hráče postavit situace, jako například tu kterou jsme ukazovali na E3; ten muž vám řekl všechno. Už z něho nic dalšího nedostanete. Je to dobrý. Jste Sam Fisher. Ten maník skončil. Zabijete ho?“
„Když vám řekneme, že jste správňák, uděláte tohle, když řekneme, že jste mizera, uděláte tamto, nemyslíte na otázky jako, 'co tady dělám?'. V těchto momentech miluju popovídat si s přáteli a říct 'Udělal jsem tohle. Co si o tom myslíš?'. To je ten typ rozhovoru, který chceme, abyste se svými přáteli uskutečnili. Myslím, že je skvělé přivést ostatní na takové myšlenky. Protože přesně to, kdekoliv a kdykoliv dělají jiní… Takové rozhodnutí dělají každý den pro nás,“ dodal Maxime Beland.
Nutno podotknout, že u série Splinter Cell nejde o žádnou velkou novinku, jak poznamenal uživatel Nyph. Bude zajímavé sledovat, jak moc tyto rozhodnutí ovlivní samotnou hru.
Splinter Cell: Blacklist je naplánován na jaro 2013 (podle Amazonu vyjde 29. března 2013) pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
Juhůůů konečně zlej chlapec ze mě bude
Jako to bylo v poslední misy předchozího dílu v Bílem domě! ! Když ho nezastřelím zastřelího ona! ! To není moc dobrý na výběr….
super, už ted vim, ze budu konat jen dobro
[ odkaz ]
Vivi : : : : Já to hrát sice budu, ale máš pravdu – poslali tenhle vzácnej klenot, jakým tahle stealth akce byla, do kopru, když ho vrhli do oceánu ostatních stříleček, kterejch jsou všude tuny. Nezbývá než doufat v nového Thiefa.
Black list nebudu hrát už z toho důvodu, že hlavním hrdinou není Sam Fisher, nýbrž John Rambo
Ta chyba vznikla z toho důvodu, že Sam Fischer napsali i redaktoři Game Informeru. U nás je to již opraveno, děkujeme.
Třeba tam budou milostné scény z Mass Effectu… Hlavně, abychom hráli za Fishera a né za Fischera
Mám rád když si můžu ve hře vybrat co chci udělat. Hodně se mi tahle možnost líbila v InFamous.
mě se tyto volby líbí třeba v nic moc hře fable III to bylo supr pak tě třeba zlo chránilo a podobně v mass effect a celkově v bioware je to jejich specialita ale tady bych byl radši zlej
to Shark1995: Chybka se vloudila, díky, opraveno.
Už i v posledním díle jste si mohli vybrat mezi dobrem a zlem takže u Splinter Cell žádná novinka spíš bude zajímavé jak moc tyto rozhodnutí ovlivní hru.
Nápad už je trochu ohraný … Už mi to připadá skoro jako móda, vytvořit hru s možností volby ale musím uznat že jsem rád že se tomu tak děje. Snad budou mít rozhodnutí nějaký větší dopad na příběh
Shark1995: Dobrej postřeh !
Hlavně že tam píšete Sam "Fischer"… Achjo
Kdy už celej svět pochopí, že Fischer je sportovní značka a Sam Fisher je Splinter Cell?
Super! To člověka potěší, když má ve hře možnost volby a aspoň trochu tu hru ovlivnit