Mike Morhaime, výkonný ředitel v Blizzard Entertainment, se na oficiálním fóru omluvil hráčům za problematický start a problémy, které trápily Diablo 3 v prvních dvou měsících po vydání, a taktéž poděkoval za skvělou zpětnou vazbu.
„Je těžké odhadnout, kolik hráčů nakonec bude hru hrát. S Diablem 3 jsme se zaměřili na historické prodeje našich her a další nejprodávanější PC hry. Dokonce jsme zvýšili naše odhady, abychom měli větší kapacitu, nebo jsme si to alespoň mysleli. Nakonec to nevyšlo.“
Neslavná chybová hláška Error 37 trápila hráče Diabla III v prvních dnech po vydání, což bylo způsobeno mimořádnými nároky na herní servery.
V prvních 24 hodinách si očekávaný RPG klenot koupilo přibližně 3,5 milionů hráčů, odhalil nedávno Blizzard.
„V redakci na bezprostřední a ohromující poptávku po hře jsme nepřetržitě pracovali na podpoře ve všech regionech. Snažili jsme se zvýšit kapacitu, přidat další hardware v našich datových centrech a řešit problémy a opravovat chyby, které se objevovaly,“ pokračoval Morhaime.
„Bohužel vždy platí, že když pracujete na nějakém současném problému, tak se objeví další.“
Doufejme tedy, že již bude vše v pořádku a Diablo 3 poběží tak jak má.
Někteří mohou namítat, že kdyby Diablo III nevyžadovalo internetové připojení při hraní, tak jsme mohli být těmto problémů ušetřeni, což je pravda. Ovšem Blizzard argumentuje tím, že již od počátku vývoje byla hra navržena jako on-line titul.
Podle Mike Morhaima je stálé internetové připojení více než jen forma ochrany proti warezu, je to především pro dlouhodobou celistvost herního zážitku.
„Plně chápu touhu hrát Diablo 3 v off-line režimu, ale Diablo 3 bylo od počátku navrženo jako on-line hra, kterou si můžete vychutnat s přáteli,“ nechal se slyšet výkonný ředitel Blizzardu.
Závěrem Morhaime ujistil hráče, že Blizzard tvrdě pracuje na zlepšení hry na všech frontách. To zahrnuje větší různorodost předmětů a vylepšení aukčního domu, společenské funkce a vybalancování/rovnováhu postav.
Ani Diablo 2 pri svym vydani nebylo opevovane, az prichodem LoD a dalsich let se z toho stala legenda. Uvidime do budoucna. Me proste D3 bavi stejne tak jako me bavilo D2.
Skyrimák má pravdu, tohle už není Diablo jako bývalo o osobně dost pochybuju o tom, že se trojka bude hrát aspoň poloviny co D2 LoD, který se pořád hraje…
Ty jsi nehrál Diablo 2 a pokud ano, tak kdo zničil všechny soulstone a přitom v Diablo 3 měl jeden zoltan smradlavá koule ?
Skyrimák: " Diablo 3 není Diablo a všichni to dobře víme" – Myslim, ze to slovo "vsichni" je klicove =)
Kdo řek, že ho ti ho vnucuju? Já jsem jen napsal svůj názor ty ocasi
Skyrimák: Pro me teda Diablo 3 Diablo je. Nevnucuj mi sve nazory, ano?
Skyrimák: Jenže mě nic jinyho nezbyde. Buď skončit nebo trpět lagy a výpadky.
Já s Diablem ani nechci skončit, beru to jako odychovku od WoW, chystaného GW2 a Torchlight 2, na které se hodně těším Rozhodně mě beta Torchlight 2 chytla víc než release Diabla.
Skyrimák: Právě, že mě nikdo nenutí hrát s někým (to by spíš měla být výhoda, že s někým můžu hrát) , ale nutí mě být pořád online. Zatím nemám problém, ale na NB s wi: fi to trochu pokulhává… po prázdninách končím z Diablem3, protože nebudu moct asi plynule hrát.
Pravda náplň je na to, že to po nás chce, aby jsme to hráli jak tupci furt dokola (úžasné na větší obtížnost… tomu říkám změna) trochu suchá.
Strec: Jako online hra je to dělané už od začátku…Nikdo tě netutí hrát s někým, online je to kvůli ochraně před warez a aukce, na kterých si blizz mastí kapsičky. Online mi nevadí, ale náplň hry krapet pokulhává.
Barik: Diablo 3 není Diablo a všichni to dobře víme, na hře nejdéle trval vývoj nového enginu přímo pro Diablo, který je, ale dost zastaralý. . Diablo 3 mělo vyjít v roce 2005, ale podle blizz bylo hodně nudné a tak vše co měli smetli ze stolu a dělali kompletně od začátku. Hra mě sice nebaví a příjde mi neskutečně osekaná a v některých pasážích příběhově skoro až "demetní", ale jde na ní i v některých pasážích vidět smysl pro detail.
Mě to frčí už něakou dobu bez problémů a to to pařím na ořezávátku
Barik: Podle mě převážnou část času dělali "předměty" a aukci. Hra je to dobrá, ale je tam vážně dost, ne je tam spíš jedna zásadní věc, která mě štve a to je, že je to brany jako onlinovka… přitom jsem to za 70 hodin hrál s někým jen 5 minut… kdybych chtěl onlinovku, tak si od nich koupím WoW.
bylo to ve vývoji dost dlouho vydaní furt odkládaly a stejně to bylo pekelně nedomyšlený a nedodělaný dobře kdyby to byla fakt velká hra jako třeba, battlefield, skyrim, deus ex atd…ale na hru s nic moc grafikou atakdále fakt nechápu co tam tak dlouho dělali. omlouvam se fanouškům ale je to tak.
Poradi mi někdo s Errorem 42003 pls pomozte koupil jsem si new pc a nemůžu si ho zahrát