Hlavní designer hry, Haydn Dalton, se pro Videogamer nechal slyšet, že pokud se bude Darksiders 2 prodejně dařit dost na to, aby THQ Vigil Games přikleplo trojku, nejspíš se vydají trochu jiným směrem.
„Možná, že nás Jason Rubin (ředitel THQ, pozn. red.) opravdu nechá vytvořit třetí díl,“ uvedl Dalton. „Ale klidně může říct, že chce gamesu menší, kompaktnější, za to však podstatně vyšperkovanější.“
Haydn se dál nechal slyšet, že zmenšení světa by nemuselo být vyloženě špatné, neboť Darksiders 2 je zhruba čtyřikrát takové co původní hra a to není úplně sranda ukočírovat. Důkazem budiž odklad hry.
„Redukce herního univerza může hráčům připadat jako obrovský krok zpět, ale víte co, v rámci světa bychom pak mohli do titulu procpat mnohem víc interaktivních prvků. Mohla by být celá hra víc vymazlená. Objevilo by se víc animovaných prvků v prostředí atd.“
Vše nicméně aktuálně závisí na hráčích a na tom, jak moc se nechají zlákat ke koupi. Dalton už prozradil, že jistotu by znamenala situace, kdy by se gamesy celosvětově prodalo kolem čtyř milionů kopií.
trojka to už smrdí průšvihem, bude hodně rizkantní si myslim
Zajímavé, mně naopak přišlo, že by hra klidně mohla být ještě dělší. Ani nezrecyklovali tolik lokace, jak bývá u těchto her časté, DMC4 jako příklad za všechny. Ale tohle je holt o osobních preferencích.
guuk: Pravdu díš. Ale zase na druhou stranu, kolikrát jsem si řekl… "a už asi bude konec" (třeba jen hodina dvě do konce) a ono néé . Docela to potěšilo.
Jednička pro mě byla už tak dost dlouhá a to že dvojka má být zhruba čtyřikrát taková? to je opravdu mazec
Lepší před vydáním mluvit o dalším dílu než o hromadu DLC které ještě bude obsahovat
Jedine co mi na darksiders vadilo byla ta delka. Ja vim, ze stezovat si, ze hra je prilis dlouha je trochu padle na hlavu, ale kdo to hral asi me pochopi. V nekterych castech byla hra prilis zbytecne natahovana a myslim si, ze kdyby o tyto casti hra prisla a zmensila se jeji herni doba tak to hre jenom prospeje. Bojim se aby takova nebyla i dvojka.