Yamauchi byl v tomto týdnu osobně přítomen na akci China Joy v Pekingu, kde poodhalil něco málo informací o šestém dílu znamenité závodní série Gran Turismo.
Studio prý na frameworku k šestému dílu začalo pracovat ihned po dokončení pětky a hodlá nový díl dotáhnout až na post uměleckého díla, což je rozhodně smělé tvrzení. Již pátý díl byl co se preciznosti a detailnosti zpracování týče velmi kvalitní, to byl ale podle všeho jen začátek.
„Vždy jdeme za nejnovější technologií a nejlepším zážitkem,“ řekl Yamauchi.
Dodal také, že je velká pravděpodobnost vzniku také PSV verze hry. Pokud se do ní studio pustí, bude se snažit přinést nekompromisní závodní zážitek kdekoliv na cestách, navíc s možností připojení prostřednictvím 3G sítí. Uvidíme, co z toho nakonec vyleze.
ani jedna z nových next gen konzolí nebyla oznámena a už se na ně dělají hry
martin2133 máš pravdu D
Toť otázka, PS4 ještě ani nebyla oznámená natož aby vycházelo GT
ano ale kdy? ?
O důvod víc těšit se na šestku nextgen.
MartinCZ80: jj no právě, každýmu se líbí něco jinýho, to je co říct že takovýmu fandovi GT se 5 nelíbí, já jsem to moc nehrál, ale na to jak jim to trvalo dlouho jsou takový rozporuplný názory na tu hru.
martin2133: Já vím že se každému líbí něco jiného prostě jsem napsal svuj názor prostě GTjsem hrál na PS 1-2-3 a paráda dáse říct že jsem jiné závodní hry ani nehrál prostě GT byl klenot potom mi čirou náhodou doma přistal X-box 360 a uněj byla Forza 3 sem si říkal že nemuže bejt nic lepšího než GT tak jsem to spustil no a málem mi upadla čelist prostě GT vypadá jako chudej příbuznej prostě GT5 zmrvily po tolika odkladech a slybu jaké to bude prostě se natom podepsala délka vývoje nejlepší bude to ted utnout at se tady nedohadujem prostě odě hry maj něco dosebe
MartinCZ80: tak určo, každýmu se líbí něco, GT5, Forza 4, Shift, rFactor … každá hra nabízí něco
GT je určitě number one v počtu aut, někdy je to ale naškodu, je jich tam tolik, že sem nevěděl který si vybrat
U mě je teda GT5 dost velkej propadák a to jsem fanda této série od prvního dílu bohužel musim říct že Forza ji převálcovala jak graficky tak herně mám obě konzole takže vím co říkám ale je to jenom muj názor takže prosím klid v reakcích
Toreador: Tak ten dirt byl jedinej co se na tom stroji dal vyzkoušet. Ale když jsem koukal na ten dokument o Shift 2 a ukazovali záběry z kokpitu tak to jak řidič se dívá do stran když zatáčí a jak je vidět jak se kamera přiblíží když brzdí a oddálí když akceleruje hned to dodá ten pocit závodění než strohý pocit pevné kamery v autě. Jinak v závodním autě jsem neseděl, to ne no, ani v autě na rally, ale zase jsem se svezl v Mustangu na předváděčce a to auto má takovou sílu, že to opravdu člověka zatáhne do sedačky jak nic a přidat plyn v zatáčce tak neni dobrý na žaludek, navíc ne všechny auta jak v Shift tak GT5 mají závodní skořepinovou sedačku. Jen říkám, dodá to tu šťávu při závodění. Tak GT5 a odvedení skvělé práce, o tom není pochyp, taky nedělali to jen pár neděl že
martin2133: Příde mi, že to co po nich chceš, neni s běžnou sestavou volant + lcd možný, géčka při akceleraci/brždění/zatáčení nejsou o tom, aby se ti začala kvedlat kamera. Sedíš přece v kvalitní sedačce, která s tebou ani nehne. Nemůžeš do toho tahat arkádovej dirt. Z vlastní zkušenosti a porovnání aut real/gt5 musim užnat, že lidi z polyphony odvedli skvělou práci.
GT5 je opravdu graficky na úrovni, to bez debat, ale jak už to někdo psal, je to až přehnaný a je studený a sterilní, zrovna teď jsem koukal na video, kde jezdil z pohledu kokpitu a je tam jak přibitý bez emocí a Camaro z 69 roku, takovým výkonem a v zatáčce po sešlápnutí plynu se ani neutrhne ? Možná to měl nastavený na "lama", ale bez emocí. Foza 4, taktéž graficky hodně povedený, spousta aut, výborný ozvučení, velký výběr aut u obou atd. , ale zase, pohled z kabiny se u obou her dá přivonat k emocím TDU. Nicméně takový Shift 2, ano málo aut, málo tratí, grafika oproti těmhle dvou horší, ale když si dám pohled z kabiny v téhle hře, připojím volant od logitech s velkou televizí a ty emoce z toho požitku při jízdě z pohledem z kokpitu jsou bezkonkurenční. To ať si řiká kdo co chce, ale má to své kouzlo. Být to v GT5 tak by jízda v nahoře uvedeným GTRku byla hned o něčem jiným a možná by se dalo i pocítit, že to i auto vlastně tou rychlostí jede
Docela se mi líbí taková blbinka co měli minulý rok v letňanech, nevim jak se to sice jmenovalo, ale byl to jak závodní kokpit, volant, obrazovka, pedály, sedačka a celé se to hýbalo na hydraulice, měli na tom DiRT 2 a to už byla dokonalost, při sešlápnutí plynu to zaplulo dozadu, při přeřazení to zajelo dopředu a pak zas dozadu, při brždění sem myslel že vylítnu. Při krouhnutí zatáčky přes ručku jsem si málem dal hamburgr dvakrát supr zážitek, nebejt to tak drahý, tak sem tam furt
Sem zvědavej na tu Vitu
Pro mě GT5 po těch nafoukaný řečích z polyphony propadák, když porovnám s Forzou, taky Forza byla hrou roku…Takže velkohubé kecy Japonců, jak bude GT6 vyjímečný, úžasným a kdo ví co ještě mě nechávají chladným dokud neuvidím demo a nebudu hrát
Forza má na sobě takový pozlátko nablýskaný závodní hry, má skvělé zvuky motorů a je to taky skvělá hra, ale GT5 mi sedlo více, sice ho Japonci udělali až moc dokonalý až do takové sterilnosti, což se mi moc nelíbí, zase ale GT5 jednoznačně vítězí v pocitu jízdy, správnej volant + playseat, Nurburgring a Nissan GTR, jeden z mých nejlepších herních zážitků. GT6 na nový PS4 bude nový herní milník.