Vězte tedy, že se počítá s podporou open-source multimediálního přehrávače XBMC a rovněž s přítomností softu TuneIn, který vám umožní mimo jiné poslouchat muziku skrze víc jak 70 tisíc stanic roztroušených v 230 zemích.
Aby toho ale nebylo málo, zveřejnili autoři rovněž několik nových obrázků, z nichž jsme jednak zjistili, že ovladač nebude až tak hnusný jak se veřejnost obávala, a že konzole samotná bude opravdu malinká.
Do konce přihazování zbývá nějakých 36 hodin takže jestli chcete podpořit tenhle projekt a zajistit si Ouyu v předstihu, máte nejvyšší čas. Podmínky jsou pro to ideální.
MEN-X: A? Rec byla o grafice, ne o procesoru. A i tak hry po ios vypadaji lepe nez na androidu, staci se podivat na prechvalene hry na unity enginu typu Dead Trigger – o necem jako dynamicke stiny tam jeste neslyseli.
Projekty Kickstarteru bych nebral jako příležitost k investici, spíše je to sponzorský dar bez kterého by v dnešním světě který řídí prachy plno zajímavých projektů nevzniklo, popřípadě by vypadali dost jinak. Je klidně možné, že za rok už nebude Kickstarter existovat a to za předpokladu, že projekty budou z velké většiny podvod, neuspěšné nebo nedokončeny. To však ukáže jen čas.
DreeDex : Ten článek neberu moc vážně ale celí koncept je každopádně velice podezřele nastaven. Fakt bych se bál investovat , mají vizi ale produkt stále v nedohlednu . Kazdopádně výdělek z předprodeje neakých 150milionů takže bych se vůbec nedivil když by to byl podvod .
Fallon: obávám se že i v případě uspěchu nebudou mít dostatek peněz na vývoj vlastního HW, to je hra velkých hochů s velkými konty
ide o prvú verziu tejto konzole, a ten výkon na prvú verziu je v celku dobrý, ani Playstation a ani Xbox, nemali vo svojich prvých verziách najvykonejšie technologie, taký Xbox mal "pod kapotou " upravený Intel Celeron o frekvencií 733Mhz a grafiku Geforce , ak to bude mať úspech tak sa môžu pustiť do vývoja vlastnej verzie CPU ale to asi ani nebude potreba kedže na cloudové hranie stačí aj ta Tegra 3
Phenonmen: čálnek jsem před nějakou dobou četl, na Phantoma si vzpomínám. Kladl si nereálné cíle, v době ne moc kloudného připojení chtěl zavést Cloud hraní, už z prototypu byl cítit fake. Tady je to trochu jiné, šibeniční termín sice mají ale zároveň mají již funkční prototyp ( to Phantom neměl ) .
Paturata: ano Tegra 3 je slabota ve srovnání s dnešníma grafikama, je to prostě mobilní čip, na tom nic nezměníš. AAAčkový tituly budou vycházet na velké konzole, tuhle přejíždí specifikacema i PS Vita, pokud se ale zaměří na Cloud hraní nebude s HW problém, otázkou je jestli pak není lepší řešení krabička od OnLive. Co se mi ale hodně líbí je ten gamepad s touchpadem.
Uvidí se jak to celé dopadne, PR si tímto udělala konzole dokonalé, jde o to jestli ji nepřejede Samsung, který něco podobného bude dávat přímo do svých TV.
Hmmm konzole ve velikosti telefonu…. Zbytečné
Jestli to zvladne little big planet apod. Tak super vec k tv! Ale osobne pockam na realnej vyrobenej hw. Drzim palce!
o zajímaví článek jsem zakopl :
[ odkaz ]
Ganimoth: což je užitečné, obvzlášť když jmenované přístroje nemají koloudný procesor…
daviholy: nejvykonnejsi to rozhodne neni, v mnoha testech zaostaval za PoverVR 543MP v iphone 4s/ipad 2. O silnejsi variante v novem ipadu nemluve.
Paturata: Tegra 3 je sice nejvykonější grafický čip, který je ale dělaný na mobily. Takže je dělaný bez aktivního chlazení, proto aby se ti nepřehříval v kapse . Tak kvůli tomu to nemůžeš srovnávat s konzolema, které mají aktivní chlazení a mnohem více prostoru.
DreeDex: Tegra 3 je slabota?
Jenže, proboha, to nemá být konzole pro hardcore hráče s obřími áčkovými tituly. S podporou XBMC to může být vynikající multimediální centrum, navíc s hromadou indie her k odreagování, přes absolutní nedůvěru se mi začíná čím dál tím víc zamlouvat.