V rozhovoru pro Boston Magazine to prozradil Curt Schilling, zakladatel tvůrčího celku, jenž sice přiznal, že byl k free-to-play modelu skeptický a nechtěl ho ve své hře, ale jak vývoj pokračoval postupně změnil názor.
„Mířili jsme na to přijít na trh s první skutečně áčkovou, milionovou online hrou poháněnou v podstatě jen microtransakcemi. Bylo to jedno z nejpečlivěji střežených tajemství.“
„Až bychom hru ohlásili věřím, že zmínka o free-to-play by zapůsobila jako atomová bomba. Myslím, že by to šokovalo celý svět. Tenhle platební model má budoucnost. Nikde byste nenašli většího odpůrce F2P než mě a i já nakonec změnil názor.“
Přesně jak řiká Temgotin… aneb myslim si že za kvalitu se platí! Hra může mít potenciál a šanci, ale přijdou dny a měsíce sucha kdy firma přestane vydělávat = vykyšle se na hráče, přestanou vycházet updaty a všechno jde z kopce
Hlavně ne nejaky blbosti se kterima budete nepřemožitelní
Najlepší model má GW2.
Nemám nic proti F2P hrám, ale pokud budou v budoucnosti všechny hry zdarma, tak ztratí smysl. Budou to hrát různí idioti, vývojáři se nebudou snažit, protože žádné prachy nedostanou a nebude ten skvělý pocit, že jste si svou oblíbenou hru koupili a podpořili tak vývojáře.