Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
Damaj
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Bude někdy k předobjednání krabička? Nebo vyjde to alespoň na Steamu?
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
V minulém příspěvku jsem se přepsal. Life for Speed je Scifi, který simuluje zcela vymyšlené auto – tudíž nemůžeme mluvit o simulaci. Fyzika LFS má do reality stejně daleko jako Shift. O skoro reálně fyzice se můžeme bavit zatím jen u iRacing.
GT5 nepovažuji za simulátor aut, ale on tím nikdy nebyl. Vždy byl simulátorem řízení a ten pocit simuluje dostatečně. Shift 2 ten pocit ještě dostal dále. To se LfS nebo iRacing nikdy nepodařilo. Jak tu kdosi psal, reálné simulátory jsou nudné. Je to jako rozdíl mezi čtverečkovaným dungeonem, kde si sám malujete mapu a Skyrimem, který vede hráče za ruku a nabízí mu zábavu. Přesto oba jsou defacto RPG.
BRUNO cz – na vývoji se nepodílím. Pouze jsem členem platící komunity.
Komunita
BRUNO cz
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Marek tvrdy se podili na vyvoji kuci. . Takze vi trochu vic nez my. . Kazdopadne uvidime vysledek az to vyjde.
Komunita
bohemian
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Marek_Tvrdy: Chápu tobě stačí projet jakoukoli zatáčku rychlostí 250kmh a pokračovat dál a užívat si tu potřebu rychlosti mě prostě baví soboje a k tomu potřebuju fyziku ala LFS. pCARS mám vyzkoušeno a je to něco úplně jinýho a to není stěžování. Odjet 16h závod v LFS kde hlídáš každý průjezd zatáčkou, špínu na kolech, tlaky, teplotu, jednou špatně podřadíš, špatně natankuješ, pozoruješ jak mizí guma, …je prostě moje kafe. Ty jsi na GT5, pCARS jako dělanej, já chci něco víc a nechápu proč to vadí tobě.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Větší legrace? Nevim radši si koupim pořádný auto a vyřádim se tak v reálu za takový peníze než abych hrál nějakej simulátor
Komunita
Rascal
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dassman: Neřekl jsem že je levnější, jenom že s ním může být větši legrace. Vím kolik je to stálo
Komunita
labigmek
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Marek Tvrdy: "Takže aby se to ujasnilo – chová se to přesně tak, jak se chová dané reálné auto" a to mi můžeš napsat jak toto ? Jak to víš ?
Komunita
labigmek
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Nejlepší závody, nejtěsnější souboje jsou právě na hrách který se snaží o co nejlepší simulaci. Proboha vím, že je to ted ve fázi pre alfa build, jen jsem popsal můj pohled na součaný stav. Nedá se s tím jezdit dostatečně přesně a to je špatný. Zas jak které auto ! ! ! Moc tomuto projektu fandim, ale ovládání neni zdaleka dokonalé. Zatím makali na grafice tak ted se začne na jízdním modelu pořádně doufám
Komunita
Lootmaster
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kdo chce tvrdě realistický simulátor chce taky pěkně nudnou hru…idealni je najít zlatej střed mezi realitou a pohodlím fikce …já osobně si chci zajezdit pořádný závody a ne 20X vychytávat tu samou zatáčku jen proto že autoři tlačili na realisticky jízdní model je to dvousečná zbrań nikdo nechce letadlo na kolech ala NFS…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Rascal co jsi mi tímhle chtěl říct? Co vim tak přesně ten simulátor co udělali borci z ČR tak by mě vyšel na víc jak nový auto
Komunita
Rascal
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dassman: Nebude, ale díky penězům to může být daleko větší zábava než skutečný auto [ odkaz ]
Komunita
BRUNO cz
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
LOL. . Mihale Mihale… ty potizisto, asi na tebe posleme Váňu aby ti domluvil. .
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Já ani nevěřim vlastnim očím to co mihal napsal… ještě před pár tejdnama by mě zavraždil za jediný slovíčko narážející na pCars
Přesně jak napsal Marek…. simulátor na PC nikdy nebude to co zažije člověk v autě
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
bohemian – nechápu, na co si pořád stěžujete. Chválíte NfS, který byl ze svého principu scifi – nesimuloval žádné konkrétní reálné auto, ale jen jakési fiktivní kreace. Nechápu, proč v závodní hře musí být fyzika omotání okolo stromu. pCARS nic takového nemají. Naopak mají poruchy motoru, mají sjíždění gum, změnu chování brzd v závislosti na teplotě a délce závodu – a tovše v pre-alfa fázi, tedy ještě daleko daleko před dokončením hry.
mihal – simulátor na PC bude vždy výrazně težší než reál, kde s autem komunikujete i sedačkou. Takže v čem je pCARS nepřesný? Co se přilnavosti týče, tak si naopak mnoho lidí stěžuje, jak to klouže. Takže aby se to ujasnilo – chová se to přesně tak, jak se chová dané reálné auto. Snaží se fyzikální model přizpůsobovat jednotlivým autům. Formula je ještě v hodně vývojovém stádiu a bude se na ni hodně pracovat. Ale zase – kritizujete tu pre-alfa verzi hry.
Komunita
labigmek
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
bohemian : S tou fyzikou to vidim uplně stejně. Ani nastavení auta moc nepomůže. Není podle mě zatím moc dobře udělaný samotný řízení. Je to nepřesný…hodně nepřesný. To je alfa a omega každé závodní hry. Zatím je to fakt arkáda. Přilnavost jak prase…. ale některý auta se zas ovládají pěkně a je tam cítit dobrá fyzika, napadá mě ty nascar auta road verze to je pěkný. Ale třeba Formula A to je hrůza….
Bude někdy k předobjednání krabička? Nebo vyjde to alespoň na Steamu?
V minulém příspěvku jsem se přepsal. Life for Speed je Scifi, který simuluje zcela vymyšlené auto – tudíž nemůžeme mluvit o simulaci. Fyzika LFS má do reality stejně daleko jako Shift. O skoro reálně fyzice se můžeme bavit zatím jen u iRacing.
GT5 nepovažuji za simulátor aut, ale on tím nikdy nebyl. Vždy byl simulátorem řízení a ten pocit simuluje dostatečně. Shift 2 ten pocit ještě dostal dále. To se LfS nebo iRacing nikdy nepodařilo. Jak tu kdosi psal, reálné simulátory jsou nudné. Je to jako rozdíl mezi čtverečkovaným dungeonem, kde si sám malujete mapu a Skyrimem, který vede hráče za ruku a nabízí mu zábavu. Přesto oba jsou defacto RPG.
BRUNO cz – na vývoji se nepodílím. Pouze jsem členem platící komunity.
Marek tvrdy se podili na vyvoji kuci. . Takze vi trochu vic nez my. . Kazdopadne uvidime vysledek az to vyjde.
Marek_Tvrdy: Chápu tobě stačí projet jakoukoli zatáčku rychlostí 250kmh a pokračovat dál a užívat si tu potřebu rychlosti mě prostě baví soboje a k tomu potřebuju fyziku ala LFS. pCARS mám vyzkoušeno a je to něco úplně jinýho a to není stěžování. Odjet 16h závod v LFS kde hlídáš každý průjezd zatáčkou, špínu na kolech, tlaky, teplotu, jednou špatně podřadíš, špatně natankuješ, pozoruješ jak mizí guma, …je prostě moje kafe. Ty jsi na GT5, pCARS jako dělanej, já chci něco víc a nechápu proč to vadí tobě.
Větší legrace? Nevim radši si koupim pořádný auto a vyřádim se tak v reálu za takový peníze než abych hrál nějakej simulátor
Dassman: Neřekl jsem že je levnější, jenom že s ním může být větši legrace. Vím kolik je to stálo
Marek Tvrdy: "Takže aby se to ujasnilo – chová se to přesně tak, jak se chová dané reálné auto" a to mi můžeš napsat jak toto ? Jak to víš ?
Nejlepší závody, nejtěsnější souboje jsou právě na hrách který se snaží o co nejlepší simulaci. Proboha vím, že je to ted ve fázi pre alfa build, jen jsem popsal můj pohled na součaný stav. Nedá se s tím jezdit dostatečně přesně a to je špatný. Zas jak které auto ! ! ! Moc tomuto projektu fandim, ale ovládání neni zdaleka dokonalé. Zatím makali na grafice tak ted se začne na jízdním modelu pořádně doufám
Kdo chce tvrdě realistický simulátor chce taky pěkně nudnou hru…idealni je najít zlatej střed mezi realitou a pohodlím fikce …já osobně si chci zajezdit pořádný závody a ne 20X vychytávat tu samou zatáčku jen proto že autoři tlačili na realisticky jízdní model je to dvousečná zbrań nikdo nechce letadlo na kolech ala NFS…
Rascal co jsi mi tímhle chtěl říct? Co vim tak přesně ten simulátor co udělali borci z ČR tak by mě vyšel na víc jak nový auto
Dassman: Nebude, ale díky penězům to může být daleko větší zábava než skutečný auto [ odkaz ]
LOL. . Mihale Mihale… ty potizisto, asi na tebe posleme Váňu aby ti domluvil. .
Já ani nevěřim vlastnim očím to co mihal napsal… ještě před pár tejdnama by mě zavraždil za jediný slovíčko narážející na pCars
Přesně jak napsal Marek…. simulátor na PC nikdy nebude to co zažije člověk v autě
bohemian – nechápu, na co si pořád stěžujete. Chválíte NfS, který byl ze svého principu scifi – nesimuloval žádné konkrétní reálné auto, ale jen jakési fiktivní kreace. Nechápu, proč v závodní hře musí být fyzika omotání okolo stromu. pCARS nic takového nemají. Naopak mají poruchy motoru, mají sjíždění gum, změnu chování brzd v závislosti na teplotě a délce závodu – a tovše v pre-alfa fázi, tedy ještě daleko daleko před dokončením hry.
mihal – simulátor na PC bude vždy výrazně težší než reál, kde s autem komunikujete i sedačkou. Takže v čem je pCARS nepřesný? Co se přilnavosti týče, tak si naopak mnoho lidí stěžuje, jak to klouže. Takže aby se to ujasnilo – chová se to přesně tak, jak se chová dané reálné auto. Snaží se fyzikální model přizpůsobovat jednotlivým autům. Formula je ještě v hodně vývojovém stádiu a bude se na ni hodně pracovat. Ale zase – kritizujete tu pre-alfa verzi hry.
bohemian : S tou fyzikou to vidim uplně stejně. Ani nastavení auta moc nepomůže. Není podle mě zatím moc dobře udělaný samotný řízení. Je to nepřesný…hodně nepřesný. To je alfa a omega každé závodní hry. Zatím je to fakt arkáda. Přilnavost jak prase…. ale některý auta se zas ovládají pěkně a je tam cítit dobrá fyzika, napadá mě ty nascar auta road verze to je pěkný. Ale třeba Formula A to je hrůza….