Pakliže sledujete scénu okolo nového Need for Speed: Most Wanted, jistě víte, že studio Criterion Games již před časem oficiálně potvrdilo podporu Kinectu a PS Move. Nyní ale Matt Webster prozradil detaily, konkrétně, že pomocí Kinectu budete moci „pouze“ řvát na hru příkazy pro změnu módu či pro nitro. Oproti tomu PS3 verze vám dovolí využít PSMove Racing Wheel, kde se bude orb na ovladači měnit dle toho, co se právě děje ve hře.
Orb bude sloužit i jako jakási navigace, při honičce s policejními jednotkami bude orb blikat červeně. Až se policii ztratíte tak modře. Při volné projížďce po městě zase zelenou barvou.
V druhé části rozhovoru s kolegy z Videogamer se Matt Webster zaměřil na PlayStation Vita verzi. Ta podle jeho slov bude totožná s těmi z velkých konzolí. Těšit se tak můžete na stejné automobily, totožné možnosti a samozřejmě také na úplně stejný herní svět. Ten by měl být o trochu větší než Paradise City v Burnoutech, ale zase o něco menší než v remaku Hot Pursuit.
Jediné v čem se bude Vita verze lišit, tak je multiplayer, kde bude podporovat 4 hráče, kdežto na PS3 a X360 to bude 12 hráčů.
Závěrem Webster poznamenal, že Speed Points se budou sčítat na všech verzí a je úplně jedno na čem hrajete. ci „Speed Points jsou společné, je jedno zda je získáte na Vitě, konzoli, PC nebo Androidu či iOS. Všechny body se budou sčítat, abyste mohli soutěžit s přáteli,ci “ dodal Webster.
Níže ještě první dva obrázky z Vita verze NFS: Most Wanted.
Ale promě bude furt lepší NFS MW 1 !
Aha tak to je škoda , aspoň bych věděl co mám čekat a jak mi to pojede. Takto se začínám bát že budu muset snížit detaily
Vlastimil91: Nebude to ani ten z The Run (K tomu se Matt Webster vyjádřil jednoduše "Oh bože, jen to ne! ") a Frosbite 2 taktéž ne. Hra poběží na zcela novém enginu vyvinutým Criterionem speciálně pro tento (a možná i následujicí NFS díl) díl.
Mě by zajímalo na kterém enginu toto NFS pro PC bude stát. Bude to stejný engine jako má BF3 či tre RUN nebo jiný?
NFS série je už dávno pohřbena. Jen Amerika a jí podobně smýšlející ovečky to stále kupují. Nevím jestli mám brečet nebo se smát…
Já nechápu proč se vždycky všude píše "návrat policie" a podobné informace, když polocie byla snad v každém díle kromě shiftů…
no prvý náznak tunningu na tom červenom aute…. myslíte že sa spamätajú?
Lebo ja nie…
tato hra je stejne v hajzlu aj bez kinectu move.
s NFS sérií jsem to už raději vzdal, poslední díly byly jeden horší než druhej. Snad poslední díl kterej mě doopravdy bavil byl Carbon (ty honičky s poldama byly fajn) … Tenhle díl by musel být špička aby mě donutil to koupit, jestli ne, tak si raději peníze ponecham na nový Gran Turismo…
Takže podpora Kinectu téměř nulová. To se hoši z Criterionu teda předvedli – kazí jméno jednoho z lepších dílů od Black Boxu a nejdůležitější pro ně je to, že Speed Pointy jsou propojeny s účtem, ne se hrou. To je snad samozřejmý, když je základním kamenem hry Autolog 2. 0…