Díky nutnosti neustálého připojení k internetu a síti CityLog bude nejen možné komunikovat s městy vašich přátel, vzájemně si vypomáhat s různými katastrofami nebo s výstavbou, eventuálně s jiným městem soupeřit. Nebude problém ani s ostatními městy obchodovat, a to s různými surovinami a komoditami.
Jejich cena se bude odvíjet v závislosti na dostupnosti a vynaložených prostředcích. Jinak řečeno, Maxis se snaží vytvořit ekonomický systém, jenž se bude co nejvíc blížit systému v reálném světě. Můžeme se však rozloučit s obchodováním s městem hráče třeba na druhém konci zeměkoule, vše bude omezeno regionem.
Pro nákup potřebných surovin a dalších prostředků samozřejmě nebude nutné s jinými hráči komunikovat, vaše město může bez problému fungovat samo o sobě, ale díky městům ostatních hráčů bude zkrátka všechno jednodušší. A možná i zábavnější. To se však dozvíme až v únoru 2013, kdy SimCity vychází na PC a Mac.
RyanGame v tom pripade byt tebou bych nestavel jadernou elektrarnu
Hned bych si postavil svůj Springfield. . Myslim, že Vočkova hospoda by náklady města utáhla.
takže ceny ropy budou muset vyměnit
Hry tohoto rázu mi nikdy nešly… Jak je někde ekonomika a management lidí/měst, tak je se mnou konec Holt RPG/adventure pozitivní hráč.
Jo vypadá to dobře a už se těším snad to už ničím nezkazí jako u Generals 2
S každou další novinkou se mi simcity líbí víc a víc. Jinak BůhOnty zajímavej názor
Takže budeme začínat v mínusu?