Hideo Kojima, tvůrce série Metal Gear Solid, odhalil filmový trailer s gameplay záběry z připravovaného Metal Gear Solid: Ground Zeroes, jenž má nabídnout otevřený svět a zbrusu nový příběh.
Video se odehrává v zajateckém kubánském táboře Omega, kde zrovna prší. Paz a Chico (postavy z Peace Walker) jsou drženi v zajetí a Snake se šedivými vlasy, vousy a páskou přes oko je musí zachránit.
Ground Zeroes je prolog Metal Gear Solid 5.
Kojima na prezentaci dále vysvětlil, že do tábora se může hráč infiltrovat z jakékoliv strany. Snake si navíc může zavolat vrtulník, který ho dopraví na zvolené místo.
V Ground Zeroes budete moci nasednout také do vozidla. V ukázce Snake využil džíp, musel ale rychle vystoupit, jelikož se k němu blížil obrněný vůz.
Metal Gear Solid: Ground Zeroes je oficiálně oznámen pro PlayStation 3 a Xbox 360. Demo ovšem běželo na PC, Kojima všechny přítomné ujistil, že podobně bude hra vypadat i na PS3 a X360. Podle nás je tedy pouze otázkou času, kdy Konami titul oznámí i pro PC. Kojima závěrem dodal, že pracuje i s next-gen hardwarem, je tedy dost pravděpodobné, že Ground Zeroes uvidíme i na budoucích platformách.
Aktualizace: Zaměstnanec Sony potvrdil, že Metal Gear Solid: Ground Zeroes je multiplatformní titul a zároveň popřel vývoj hry pro budoucí generaci konzolí.
Níže ještě prodloužená verze videa od IGN.
Chepa: A ty už myslíš, že nikdy nevyjde žádná PC only hra? Mě přijde strašná škoda, že nevychází hry s nativní podporou DX11, všechno je stále na DX9 skoro. Není ale všechno jenom o grafice, to samozřejmě.
Super-uber PC fakt nemam a k tomu witcherovi … jo protoze je to jeste horsi graficky jak ultra low na PC kterej jede taky na 7 let starym HW kdyz mas
Chepa: Není problém udělat hru na nejmodernějším hw, ale udělat za omezených podmínek. A jak vidíš, někteří to umí. I když hru rozdělily na 3x pořád měla ten samí děj i na 7 let staré mašině, jako ty na svém super-uber PC. Všechno není tak, jak vypadá.
Nejde jen o grafiku ale taky o RAM … podivejte se na Witchera na PC … relativne velke nacitaci lokace a pak se podivejte na witchera na xboxu … kvuli te male ramce museli jednu lokaci rozdelit na 3x.
A pak kdyz hrajete hru z DVD … nacte se postizenej kousicek hry kterej se nacita snad 2 minuty a po 10 min hrani se nacita znova dalsi kousicek hry … kde to sme
AsuraCzech: Sám bych to lépe neřekl
No já ani ještě o novou generaci konzoly nestojím protože všichni vývojáři ten výkon navíc využijou stejně jen na grafiku a ne na AI nebo lepší Fyziku atd. takže jedinej pokrok bude grafika a ta mi stačí taková jaka je tet.
R2-D2: To ovšem není pravda. Je spousta her které HD rozlišení nativně podporují.
Xbox 360 a ps3 nejsou v zádném případě a slova smyslu HD.
Chepa: Moc bych Crysis 2 na PS3 a PC nesrovnával. Crytek rozhodně co se týče PS3 verze neodvedl tu nejlepší práci. To už i BF3 vypadá lépe. Pokud opravdu chcete na PS3 něco srovnávat tak jedině Uncharted. Ano, je to klišé, ale ta série nastavila takové standarty, že je doposud, žádná vydaná hra na nepřekonala. Rozhodně co se týče HD konzolí.
Miky: Hádám, že si chtěl napsat spíše mezi prvním a druhým dílem? Mezi dvojkou a trojkou je to spíše v detailech a částicové efekty a lepší renderování vody, ohně atd…
R2-D2 – ted to neberu z hlediska penez … protoze je jasny ze kdyz si koupis jednu konzoli za 10 tisic (kdyz byla nova) a hrajes tam tu samou hru co na pc za 30 tak je to jina … myslim to zhlediska pokroku
Chepa: Hardcore graficky skvělé hry přesně stavěné na možnosti dnešní výkonných PC, mohlo by to být dokonalé. Ale polož si otázku, co je dneska reálně dokonalé? Kolik lidí z tvého okolí má PC za cca 50K, aby ty skvělé hry mohli rozjet? Také konzole nemusím ale PC exkluzivity časem budou, až se více prosadí online potenciál. Pár let a je to tu. Upřímně mě ale sere stálé připojení u Single playeru.
Miky – podivej se na Unreal engine 4, ten si fakt ty stare konzole s ancient hardwarem nedaji
Pak se podivej jak vypada Crysis 2 na PS a na PC … a az vyjde trojka tak na to …
Navic jestli znas LOD (Level of Detail) aneb dělící čára mezi normalnim rozlisenim stinu , textury atd a shit rozlisenim … tak to je jen diky konzolim … nehorazne me to v nekterych hrach stve a muzu dekovat jen te useless bedne co lezi pod tv
mikovec konečně rozumně jsi to řekl
to Chepa: Pokrok grafiky ve hrách stojí? Koukněte se co dokázali tvůrci Uncharted – především rozdíly mezi druhým a třetím dílem