Valve na svých oficiálních stránkách potvrdilo, že pracuje na hardwaru. Detaily a potvrzení se objevilo v sekci volných pozic, kde Valve hledá designera. „Valve je tradiční softwarovou společností. Otevřené platformy jako PC a Mac jsou pro nás důležité, neboť nám a našim partnerům umožňují přímý vztah se zákazníky. Jsme frustrovaní nedostatkem inovací počítačového hardwaru, a tak jsme do toho skočili.“
V dalším odstavci se pak dočteme, že Valve chce vytvořit nové uživatelské zážitky a zkušenosti. „V průběhu let se žádným smysluplným způsobem příliš nesměnily ani základy počítače, klávesnice a myš. Na trhu se na to zapomíná, máme příležitost k vytvoření zajímavého nového uživatelského zážitku.“
Inzerát dále uvádí, že zájemci o místo by měli mít minimálně šestiletou profesionální praxi v tomto odvětví, odborné znalosti v oblasti designu, výroby, ergonomii či estetiky.
Připomeňme, že na začátku letošního roku se mnohokrát spekulovalo, že Valve pracuje na next-gen hardwaru, konkrétně na jakémsi Steam Boxu. Ten by vám dokázal přehrávat na televizi jakékoliv hry ze Steamu, podobně jako konzole. To však společnost následně popřela s tím, že nic takového zatím nechystá.
Místo klávesnice a myši už je spousta zařízení. Jsou ale drahý a moc lidí je nekupuje.
Faktem je že o biometrii Valve mluví už dlouho. V dobách vydání HL2 byli všichni paf, když postavy chodily a dívaly se přímo na hráče/Gordona ať stál nebo běhal po Kleinerově laboratoři jako idiot. A jestli se dokonce budou přizpůsobovat samotné animace a pohyby, to by byla teprve revoluce, a myslím že jí zažijeme už v HL3
Ja som kludny, len vravim ze sa nemusis strachovat o ziadnu kinect/move kopiu ^_
Pracuju na biometrickom snimaci, ktory bude menit hru v realnom case podla toho ako hrac reaguje, proste HL3 a ostatne hry v tom case sa budu prisposobovat reakciam tela.
Tie ostatne nacom pracuju su mensie projekty, ale toto je najhlavnejsie pretoze to uplne zmeni sposob ako sa hry hraju, a kazdy krat budu ine.
Dotard: vobec som nekomentoval teba tak klud!
, cital si co som napisal? ja tam ziadny move nevidim
Ono ale vůbec nemusí jít o nějaké pohybovém ovládání. Může jít prakticky o cokoliv. Osobně pochybuju že to vůbec bude mít cokoliv společného s pohybovým ovládáním. Valve sice podporuje PS Move, ale od nich bych nic pohybového nečekal. Nesmíme zapomínat, že Valve se většinou snaží své produkty různě propojit a podpořit, takže ten nový hardware určitě bude provázaný s jejich budoucími hrami, ať už to bude Half-Life 3 nebo cokoliv jiného. A vzhledem k tomu, že Valve na nějaké casual hry, na něž jsou Move, Kinect a další orientované, moc neužije, právě naopak, vždy dělá spíš komplexní tituly, pohybové ovládání k tomu fakt nesedí
jezis nac vymyslat dalsie veci typu Kinect a Move…je mi zvlastne ze aj firma ako Valve stale nechape ze hrac sa chce pri hrach hlavne odreagovat a uvolnit a nie zapotit a unavit…
Konečně někdo kdo má "koule", na to dělat věci i jinak! Každý kdo není ve vyloženě vegetativním stavu, musí mít radost.
* Holograficke prehravanie
* Virtualna realita
* Biometricke snimace
* Nova konzola
* Novy engine
Proste Valve onedlho udru po hlave celeho herneho priemyslu.
Nadruhou stranu, proč to měnit když klávesnice s myší plní co potřebujeme. Tohle si řekl microsoft s kinectem, a taky žádnou velkou revoluci neudělali. No každopádně jsem na jejich výtvor zvědavý, ale moc šancí jim nedávám.
musim uznat že ty lidi to fakt dělaj pro radost ostatním ne jen tahat peníze ale aby byla i kvalita
jestli jim to půjde jako software mám důvod fandit
Doufejme. Snad opravdu cílej Source engine 2 na nextgen
Holograficke prehravanie …
Podla mna s HL3 cakaju na next gen konzole mozno
Průvit! Džast průvit!