Podle všeho se hráči až moc spoléhají na obranné skilly a to chce Blizzard změnit. Chystá se tak nerf většiny z nich. Namátkou můžeme zmínit Energy Armor nebo třeba War Cry. Spolu s tím ovšem dojde také ke snížení poškození od nepřítele na obtížnosti Inferno. Nově tak dochází ke zvýhodnění hráčů, kteří nerfnuté schopnosti nepoužívali.
Tak co já si nafarmil gear abych měl all resist 1k, tak nemám problém ani na 4. act sólo… Ale s 18k DPS je to vážně na dlouho Jinak mi ve hře pořád chybí PvP, věc kterou jsem nejvíc očekával, pořád ne a ne udělat : / ale nerfovat a buffovat pořád dokola, why not
lenze tiez pridaju Infernal Machine – lvli 60 budu bojovat proti bossom ktory budu ale ovela silnejsi + budu z nich padat lepsie veci
a este pridaju Monster Power – hraci si budu moct urcovat silu nepriatelov
No som zvedavy, moj DH aj tak nema dokopy nic na dfs… max ten stealth na par sekund. .
Phenonmen : Aby to nepřehnali.
Tak je potřeba ladit