„Perky byly něco, nad čím jsme se potřebovali pořádně zamyslet,“ nechal se Vondehaar slyšet. „Postupem času se totiž stávali čím dál komplexnějšími a složitějšími.“
„Měli jste na výběr ze základních perků, perků, které ovlivňovali vás, perků, které ovlivňovali vaši zbraň, perků ovlivňujících vaše spoluhráče a tak dále.“
„Rozhodli jsme se je proto významně zjednodušit a to tak, že vždy budou působit pouze na vás. Navíc nebudou v Black Ops 2 definitivní a dle potřeby je bude možné upravovat.“
„Bude-li to záhodno, nebudu se s týmem bát zmírnit jejich efekty, dospěju-li k přesvědčení, že to hře prospěje. Pamatujte na má slova! Perky by neměli být něco, na čem celá hra stojí, mělo by jít pouze o příjemné doplňky.“
V MW 3 sou dobrý perky. Solidně vyvážený a pro každý druh hry se něco hodí. Nemůžu si stěžovat. Snad jen jedna nebo dvě vyjímky.
Sofťáček: Co víš co tam daj za perky, třeba se poučily jako s perkem ghost
Btw, sleight of hands pro FTW!
Huh, budou ovlivňovat jenom nás. . Takže assassin, siterp, a tokovýhle “shity“, co kazí hru Mě by se líbilo, kdyby zaexperimentovali a skusili CoDko bez perků (nebo tam nechat jen jako slaind of hand apod) ) . . Kazí to hru, prostě se mi to tam nelíbí. . Třeba Slaid of Hand, jo, to de ale aby sniper s calymorem a assassinem campil v okně. No, nevim nevim. Každý má vlastní názor, tohle je můj . .
Celej žhavej
Pro mě je COD multiplayer už mrtvej, singl ještě jde.
Perk: Immortality
Takže podle toho budou perky ovlivnovat jen nás… poprvé si připadám jako sobec xD
To ještě jde?
Prej slozity kazdej je mel po par mapach vsechny
jasneeee perky su to co by ich malo teraz trapit. .
takže zase hrst úplně nových perků ze kterých budou 3-5 naprosto k ničemu