Kreativní ředitel Craig Sullivan již v říjnu loňského roku vzkázal fanouškům, že „přemýšlejí o opravdu dobrých nápadech, které se nehodí pro Need for Speed sérii. Tyto nápady budeme zkoušet v dalších Burnoutech“. Leckoho tak jistě potěšilo, že Criterion Games se někdy v budoucnu opět zaměří na oblíbený Burnout a NFS snad už nechají stát, i když o tom dost pochybuji.
K návratu ale možná dojde dřív, než jsme si mysleli. Jeden ze zaměstnanců Criterion Games totiž ve svém životopise na LinkedIn odhalil, že se podílí na vývoji neohlášené závodní hry, jež vyjde v roce 2013. Stejný člověk pracoval také na NFS: Most Wanted.
Tajemný projekt má na svém profilu také druhý zaměstnanec Criterionu.
Bohužel nevíme, o co přesně jde, jsou ale minimálně tři možnosti. Buď půjde o návrat série Burnout, další díl NFS a v úvahu připadá také nové IP. Každopádně to vypadá, že si Criterion Games pospíšili a zároveň s loňským Most Wanted potichoučku připravovali další hru.
Já naprosto zbožňuju ty klání, kde profíci svezou ty auta na pomezí závodních speciálů a sériovek, dělaný na co nejvyšší rychlosti. Taktéž hudba a grafika ProStreetů pro mě byla naprosto ohromujcí A ten pocit když s 1000koňovou Suprou trháte asfalt v Dragrace v Tokyo harboru byl na tu dobu (díky luxusnímu audiovizuálu) epickej. A i ten námořní jízdní model se dal zkousnout.
ProStreet mě docela bavilo. Bylo to dost zajímaví. Kdyby to spojili s The Run a hlavně nechali lokace načítat se za sebou bez loadingu tak by to byla dobrá hra. Trošku více Forza Horizon.
Brokarek: ProStreet je pro mě nejhorší díl před uplným zničením značky
Stejně nechápu proč všichni prahnou po U3. Já chci ProStreet 2 protože ten feeling těch klání úplně miluju.
JakER: Ono by to šlo ale naslouchat fanouškům je tak strašně těžké že je lepší to udělat podle názoru nějakého pitomce co si myslí že ví všechno nejlépe, totálně to zvorat "revoluční" fyzikou a pak malé prodeje a špatné recenze házet na pirátství a zaujaté recenzenty protože náš produkt byl přeci tak dokonalí a stvořený myslí génia který ví co lidé chtějí aniž by se jich zeptal. Jeden blbej 100 položkovej zaškrtávací formulář občas s poli na psaný text na oficiálních stránkách je přeci něco tak neuvěřitelně složitého a náročného že je přeci lepší něco spatlat a ono se to vždycky někomu prodá.
Underground 2 byl nejprodávanějším dílem celé NfS série. Všichni fanoušci po třetím díle prahnou. EA jde o peníze a každým dílem NfS je to se sérií horší a horší. Absolutně nechápu co je tohle za glitch, ale to si to kurva EA neumí zjistit, co by hodilo NfS sérii zpátky do hry? WTF? !
Jen ne nějaký sračkózní NFS
shaak – nekomu stačí málo no …
Chepa: HP nebyly vůbec špatné… Narozdíl od MW.
Norbi001 – myslim tim HP … bylo hrozne jedine OST bylo dobre
Chepa: Promiň, ale nechápu na co narážíš… Na MW nebo na HP? No v MW je to fakt. Roztřískat miliónkrát Bugatti Veyron za závod mně přestalo opravdu bavit po několika málo chvílích. Ale není to případ HP. Tam přešlo ovládání velice rychle do krve a srážky se opravdu minimalizovaly. Dle mého to bylo opravdu obstojné NFS to Hot pursuit. Že měli policajti taky Buggatti Veyron? A včem by je měli chytat? V trabantech?
Norbi001 – když nekoho baví zrušit 1000 bugati veyron za zavod + benga s bugati veyron uz jen ta věta …
Nevím jak Vy, ale mě třeba Need for Speed Hot pursuit 2010 přišlo parádní. Kdyby nechali ovládací systém z Hot pursuit a dali ho do MW, tak by mě to snad i bavilo. Není pravda že Criterion neumí závodní hry, ale zkrátka chtěly až moc "inovací" v MW a hned dělají nejhorší hry. Já osobně nejsem proti tomu, aby Criterion dělal dál NFS, ale pouze za předpokladu, že se vyvarují těch hrůz co předvedli v Most Wanted.
Andrea: tak tak, na Black jsem úplně zapoměl, dvojka by bodla
Já pořád čekám na NFSka tak jak byly dřív. Ty nejdražší auta, detailní mapy na těch nejhezčích místech světa. Žádnej prznící tuning, žádný otravný fízlové nebo debilní děj. Prostě syrový závodění v luxusním audiovizuálu (a ať je tam těch aut hodně)