Pokud sledujete modařskou scénu okolo Half-Life 2, určitě víte o jednom z nejznámějších modů s celým názvem Minerva Metastasis, který byl vytvořen pro Half-Life 2: Episode One, přičemž se autor Adam Foster krátce po dokončení v roce 2007 stal zaměstnancem Valve.
Dnes Adam s pomocí několika lidí z Valve vydá na Steamu Director's Cut edici celého modu, která zahrne lepší hádanky, opravy různých bugů a další menší úpravy. Jinak to ale bude pořád ten samý mod, zasazený do světa Half-Life 2, v němž každého hráče čeká množství akce, řešení hádanek a různých mysteriózních věcí, to všechno v prostředí podzemní základny Combine.
Vydání je naplánováno na dnešek, 30. dubna. Bližší čas stanoven nebyl, očekáváme ale večer okolo 19:00. Více informací, stejně jako screenshoty a odkaz na stažení původního modu, najdete na oficiálním webu. Mimochodem, proslulá fansite ValveTime.net získala k Director's Cut edici přednostní přístup (jak jinak) a přichystala menší video ukazující několik lokací.
Malasnikov: Jednoduše si chtějí být jistí, že hra zapůsobí jenom v tom pozitivním slova smyslu, že to prostě bude superhra. Ve Valve ví, jak velký nárok na ně hráči kladou, kromě toho nechtějí, aby se opakovala situace s Half-Life 2, kdy něco ukázali, ale pak to stejně překopali a proto finální HL2 vypadalo úplně jinak než HL2 představené kdysi dávno na E3. Další věc pravděpodobné rozhodnutí udělat z pouhé Epizody 3 regulérní Half-Life 3 (což teda není na 100% jisté, ale každý už to očekává) a taky nový engine, na němž už delší dobu pracují. Half-Life 3 bude s největší pravděpodobností jeho výkladní skříň, a nepochybuju o tom, že s enginem jakožto s nástupcem oblíbeného Source chtějí zapůsobit stejně jako se samotným HL3. A to nejspíš i na next-gen konzolích, i když se myslím už teď dá s jistotou říct, že to pořád bude primárně PC hra (už kvůli prostému faktu, že to je Valve) . Stručně řečeno, trvá to tak dlouho, protože chtějí po všech směrech maximálně zapůsobit
Malasnikov, ziaden problem, vytvorit hru desatrocia netrva rok.
To je sice pěkný, ale já už chci Half-Life 3 nebo Episode Three. Hlavně že nudný Call of Duty vychází každej rok ale na pokračování nejlepší nebo aspoň jedné z nejlepších FPS kterou jsem kdy hrál (Half-Life 2) musím čekat tak dlouho. Proč už to dávno nevyšlo? Co mají ve Valve za problém? Nepochybuju že by se pokračování skvěle prodávalo. Half-Life má velkou komunitu fanoušků.
Ma to zaujimavy gameplay.
Paráda Minerva Metastasis se mi doteď práší na mém HDD (musel jsem do ní nainstalovat hotfixy a patche vinou updatu HL 2 EP 1 pro MAC) a doteď ho považuji za legendární mod jaký jsem kdy hrál, doufám že Director’s Cut edice nabídne i nějaké achievementy.