Limitovaná edice akce Metro: Last Light obsahuje mimo jiné exkluzivní dárek v podobě Range režimu (česky Hraničářský mod). Ten je určen především pro zkušené hráče, kteří nejsou ve světě Metra žádnými nováčky. Díky absenci grafického uživatelského rozhraní (HUD) je zážitek ze hry mnohem působivější, nepřátelé jsou navíc výrazně nebezpečnější a náboje i filtry do plynové masky jsou o poznání vzácnější než v běžném herním režimu. Na druhou stranu odvážlivci, kteří tuto výzvu přijmou, získají přístup k jedinečnému hraničářskému vybavení, jehož součástí je mimo jiné exkluzivní ruská útočná puška AKSU, a dostanou dalších 100 vojenských nábojů, za něž si budou moci vylepšit svou úvodní výzbroj.
Pokud si ovšem nepospíšíte a hru koupíte později, tak se vám jednoduše může stát, že si Ranger obtížnost bez další investice nezahrajete. Vydavatel potvrdil, že pokud nebudete vlastnit Limitovanou edici, která je za cenu běžné, budete si moci Ranger obtížnost dokoupit za cenu 5 amerických dolarů (cca 100 Kč). To můžeme ostatně potvrdit i my, při recenzování PC verze Metro: Last Light je v nabídce obtížností možnost Ranger dokoupit za výše zmíněnou cenu.
„Vývojáři her a vydavatelé žijí ve světě, kdy obchody požadují exkluzivní herní obsah pro předobjednávky. Ranger mod se zdál být nejlepší volbou, protože jde o režim pro hardcore fanoušky, kteří si s největší pravděpodobností hru předobjednají nebo si ji koupí zároveň s uvedením na trh,“ vysvětlil Huw Beynon, manažer z Koch Media.
Beynon se dále nechal slyšet, že nedoporučují, aby se hráči poprvé vydali do post-apokalyptického světa Metro: Last Light na Ranger obtížnost. Máme si minimálně jednou hru projít na lehčí úroveň a až pak si otestovat své dovednosti. Ranger mod podle jeho slov nabízí bohatší zážitek.
„Byly tu i návrhy na exkluzivní příběhovou část. To jsme odmítli, stejně tak časovou exkluzivitu. Jde o nejnižší částku, kterou nám dovolili za tento druh obsahu účtovat,“ dodal manažer.
Metro: Last Light vychází v České a Slovenské republice s českými titulky již tento pátek ve verzích pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Na recenzi se můžete těšit již dnes večer, konkrétně v 18:00. Pokud hru ještě nemáte předobjednanou, můžete tak učinit v našem obchodě Xzone.cz, kde jsou Limitované edice stále k dispozici. PC verzi koupíte za 998 Kč, konzolové PlayStation 3 a Xbox 360 za 1198 Kč.
Takhle nějak vypadá obtížnost hardcore ranger. Měl jsem pouze 3 situace kdy sem si nevěděl poradit, ale stejně sem hru dohrál. Tady se vám může zdát, že je to jednoduchý, ale věřte mi. . Stačí se na sekundu otočit a je po vás
[ odkaz ]
Já ve většině případů jsem hrával na normal mám rád zlatou střední cestu, poslední dobou je i normal vlastně easy a hard normal teď už vím proč.
Proti tomu nic nemám, ale že by se za to mělo platit? Abakanius je vůbec osobnost kterou není radno řešit.
Mám takovej pocit že si Abakanius jen zvykl na dnešní obtížnost her… . Souhlasím co bylo napsáno pode mnou. U většiny her zvýšení obtížnosti nijak nepřidá inteligenci nepřátel, jen budou mít větší aimbot a více toho vydrží.
Kamarád je docela socka a první Metro na nejtěžší obtížnost dohrál docela v klidu. Nechápu jak dneska může někdo chtít peníze za takovou naprostou kktinu.
Strec v RPG to co pises beru jako vyzvu, ve FPS to je vopruz, to je pravda. Bohuzel mi prijde, ze takovych FPS je vic.
th0ca: Takovy hry většinou po krátkém čase okamžitě mažu. Naštěstí jsem se ve své "knihovničce" s podobným odpadem nesetkal. Jinak jsi zapoměl dodat, že někdy to zvýšení obtížnosti je, že postava vydží 3 rány a nepřítel zásobník do hlavy… takovy hry jdou z disku ihned po zjištění tohoto "bugu" (beru to jako bug, protože tohle snad ani nemůžou myslet vážně) .
Tak jsou obtiznosti na nejvyssi, ktery jsou zajimavy tim, ze cloveku da zabrat se nekam dostat protoze enemies se preskupujou a obchazej ho atp… a pak jsou obtiznosti, ktery davaj cloveku zabrat jen z toho duvodu, ze enemies maj na nejtezsi aimbota 100% takze cloveka trefej do oka i kdyz nejsou vubec videt, ale najedou si vadnej pixel v texture a pres to ho kosej viz COD serie
Abakanius: Přesně jak se ptal 23cicer, hrál jsi ji, že víš, že to nezvládneš a že to bude záhul? Osobně si u her vybírám těžké obtížnosti (po zkušenostech, že normální obtížnost je poslední dobou jak dělaná pro primitivy) a i kdybych ji nehrál, tak chci mít možnost si ji vybrat už jen z toho, že je to normální možnost u většiny her (pokud tedy není stanovená jednotná obtížnost) . Tohle to posouvá o třídu absurdity na vyšší level, aby normálně běžná věc byla zpoplatněna a dělal se na tom ještě marketing, že to je "cool dlc". I kdyby to na tu obtížnost nehrálo ani 1% hráčů, tak je to absurdní a drzost.
Abakanius – ty jsi ji hrál?
Jedna věc je jistá – obtížnost Ranger je záhul. Ale zase z principu tě chápu.
Abakanius – takže na tom vlastně ani nechtějí vydělat, pač jí většina nebude schopna dohrát (: asi to tak žhavý nebude, co jsem četl ta vysoká obtížnost je nuda a ranger se podle toho bude pohybovat možná na úrovni té "vysoké". Spíš mě sere jakým způsobem deformují slova "lehká, střední, vysoká". Nejenže mezi nimi není skoro žádný rozdíl (u spousty nových her) , ale tihle hnoji to opět dotáhli ještě trochu dál. To, co by jsi měl mít v základu, jako vysoká obtížnost, si nakonec budeš muset ještě doplatit. . dobrej pojeb!
Strec: To, že " nikoho " nezajímá puška a náboje, je vaše chyba. Navíc, jak už tu bylo řečeno, proč to tolika lidem vadí, když tu obtížnost stejně většina z vás nedokáže dohrát? Ani já bych to nezvládnul.
Strec ( (: to je to, oč tu běží.
Strec: Ještě jim poradit že.