Ten má na starost studio Slitherine (je nám líto, ale Relic zatím zarytě mlčí), mimo jiné autoři Panzer Corps, přičemž vydání je v současné době naplánováno na první čtvrtletí příštího kalendářního roku.
Warhammer 40,000: Armageddon by se pak mělo stát dalším hrdým členem rodiny hexových tahovek a sledovat dění během druhé války na Armageddonu; úlového světa, o který svedly tuhý boj jednotky impéria a orkského vojevůdce Gazghkull Mag Uruk Thraka.
Fanoušci se budou moci vyřádit ve třiceti různých scénářích (plus pěti tutoriálových), kdy výsledek každého bude přímo ovlivňovat vývoj dějové linky. K dispozici bude přes 100 jedinečných jednotek, přičemž každá jedna se bude moci chlubit 20 různými statistikami.
Doufám, že se to graficky aspoň trochu vyrovná World in Conflict.
no provar to bude jako předchozí kousek
Jen takovej detail Armagedon nei jen úlový město, ale rovnou celá planeta
Space Marine by byl lepší zpráva, ale darovanému válečnému kladivu na zuby nekoukej, že.
Tahové strategie Warhammeru byly moc fajn. Do dneška si pamatuji stařičký Chaos Gate, kde se podobně jako u Dawn of War 2 řešila výbava a sestava týmů, škoda že se mi ho už nepodařilo rozjet. Armaggedon bude každopádně větší řežba a jestli tam nebudou jednotky Titánů, tak to bude automaticky odpad.
Jestli to bude strategie a budou se jí snažit udělat pro konzole tak to už je na zabití, protože z toho bude nehratelnej paskvil.
Ale na Xbox One to nebude, že ne :D:D:D
Já bych těl něco z klasických Warhammer: Fantasy Battles
Já hlavně doufám v pokračování hry Warhammer: Space Marine, sice to nebylo nic extra, ale zabavilo to.