EA dnes odpoledne potvrdila, že PlayStation 4 a Xbox One verze letošního ročníku fotbalového titulu od EA Sports využijí nový Ignite engine. U PC verze se opakuje situace jako před několika lety, PC verze bude shodná s těmi pro aktuální generaci konzolí – Xbox 360 a PS3.
Komunitní manažer značky FIFA Rob Hodson na svém Twitteru neposkytl žádné vysvětlení, pouze napsal, že Ignite engine se týká Xbox One a PS4 verzí, nikoliv PC.
Během včerejší konference Microsoftu řekl Andrew Wilson z EA, že Ignite engine umožní ve sportovních hrách využít 10x více animací a detailů, stejně tak se konečně objeví diváci ve 3D. Nová technologie se může pyšnit také 4x větším výpočtem pro umělou inteligenci za vteřinu. To jinými slovy znamená, že se dočkáme chytřejší AI protivníků i spoluhráčů. Hráči budou mnohem lépe předvídat situace, rychleji reagovat a vymýšlet různé taktiky.
„Poprvé v historii se sportovní hry od EA pochlubí diváky ve 3D s dynamikou,“ pyšní se EA. To znamená, že diváci budou reagovat na momenty během zápasu. Možná budou dokonce pískat, když se jim něco nebude líbit. I samotní hráči by se měli lépe pohybovat.
Závěrem dodejme, že Ignite engine bude i v dalších sportovních hrách od EA Sports, konkrétně NBA Live 14, nové UFC od tvůrců Fight Night, stejně tak nové Madden. Jisté rovněž je, že letos nevyjde NHL na next-gen konzole. Hokeje od EA Sports se na PS4 a Xbox One dočkáme až v roce 2014.
23cicer : a prave proto
Morthsir – nejde, pač myš je rychlejší a přesnější. . cha! pouhé konstatování faktů!
Hlavne me nejde na rozum, jak muze nekdo porovnavat hrani na gamepadu s K+M…. to mne hlava nebere, copak jde o nejakou prihratou soutez, ci co? P. S. …snad sem se nedotkl pripadnych zde pritomnych 4% obcanu …
Soukem – záleží jakou intenzitu dáváš slovu přesnost (: na mk pomalu co ráno to headshot a na gamepadu toho nejlépe docílím pomocí bullet timu, autoaimu, které se ve hrách objevují poslední dobou velmi často. Ale jo, každého věc.
23cicer: Heh, clovek se stale uci, a nejaky uchop je mu jen znamy… kazdy si dokaze vypestovat presnost na gamepadu, jestlize intenzivne hraje. . a tak je to se vsim.
Brokarek – pravda, quake byl hodně rychlý ( (: bf je ve srovnání s ním slimejš
ACzeMiky – pročítám tvé komenty a můžu souhlasit.
Abakanius: Shit někde z tramtárie? Mám F510, jeden z nejlepších gamepadů na trhu. A cit? Na myši se zpětný ráz redukuje líp než na gamepadu. Chci tě vidět jak bys někoho jenom trochu zběhlého v Quaku vůbec trefil na gamepadu. A na klávesnici primárně stavěn nejsem. Na Gamepadu hraju skoro všechno kde se nestřílí nebo nestrateguje.
ACzeMiky: myslím obecně "princip" hry … je to jedno, asi nechápeš co chci říct
PlayToEnd: Vzdyt hrajes na konzoli a tam hraje s gamepadem kazdy = stejne podminky… Takze nemuzes porovnavat…
To je to co pisu. At se usporada match… Bude hrat nekdo kdo si mysli ze mu to s gamepadem jde proti k+m… Nedavno tu na me nekdo delal ramena (nepamatuju si nick) ze hraje na pc bf3 jen s gamepadem a ma skore zabiti ku umrti hodne dobre (cislo si nepatuju) . . Byl bych rad kdyby se mi tenhle frajer znovu ozval…
podle mě by šlo víc o to kdo kde stojí, jak kdo komu naběhne, jak kde na koho počká , jak se kdo pohybuje …
ACzeMiky – nikdy nekončící téma.
Morthsir – no a právě o tom to je. Postav proti sobě dva kvalitativně stejné hráče, kdy jeden bude zvyklý na gamepad a druhý na KM, a potom se teprve ukáže výhoda či nevýhoda jedné z periferií. Podle mého názoru nemá gamepad ve fps proti KM šanci.
ps. nadruhou stranu kvalitativně stejní hráči půjdou těžko změřit . . he (:
Tak hrani s K+M a gamepadem by se nemelo predevsim v FPS soubojich kombinovat a uz vubec ne srovnavat…hraci s gamepadem by meli hrat s tema co pouzivaji taktez gamepad a to same u lidi s K+M . . pak se teprve ukaze schopnost jednotlivce atd. Jinak je z toho madarskej gulas ….
Abakanius: To mi nahrazuje to co píšeu. Říkáš že je nenahraditelný, ale zatím to nedokážeš odůvodnit. Jak říkám To že má o már mikronů jinak tlustší úchop, je jinak vysoký atd… To mě fakt neláká … Takže chci říct, že s mým logitechem f310 o nic nepřicházím. Dualshock jsem v ruce měl, právě na ps3. A nehraje se s tim jinak, než když jsem dřív hrával na ps1/2. Hraje se s tim stejně i jako s tou f310, jen má ds3 hranatější tvar, což bych jako plus nebral … Takže kdy už mi tohle jako argument přestaneš cpát do hlavy, když mě to vůbec nezajímá a o ten tvuj DS jevim totální nezájem? . PlayToEnd: Zajímavý, že když mi někdo střílí do zad, tak právě díky K+M se dokážu rychle otočit a zabít ho. Sám používáš gamepad a poučuješ mě, že když mě někdo střílí do zad, tak jsem mrtvej tak jako tak, což neni pravda. Jakmile vidim, že do mě někdo střílí, tak je pořád určitá šance, že můžeš přežít (vyskočit, lehnout si a tyhle pohyby kombinovat, dokud nedojdeš do krytu) … Vypadá to komicky, ale je to hra. Srovnáváš pohyby myší s realitou. Myší pohybujou celým zápěstím a podobné je to i v realitě. Tam taky nemáš plynulý pohyb . To by si v Armádě dali, kdyby se se zbraní otáčeli tak plynule, jako je to na gamepadu ) … By ti vojáci byli k ničemu. PS: Celkem rád bych uspořádal něco jako clan war… K+M proti Gamepadu v nějaké FPS hře. Jistě má někdo z konzolitů i PC a gamepad a nějakou starší hru by na tom rozjet mohli. Jen doufám, že to nebude tak jak si představuju a nezačne se někdo vymlouvat .
Brokarek: Na gamepadu se dá redukovat zpětný ráz mnohem lépe než na PC. Minimálně v BF3, což je pro mě nejdůležitější. Pravděpodobně hraješ na shit gamepadech někde z tramtárie a jsi stejně primárně staven na klávesnici a myš. Zvyk nezískáš, protože stejně jako Lukkys a Skapco nechceš.
ACzeMiky: DS3 není kompletně totožný. V tom se pleteš.
Já se bavím o DS3, protože je to podle mě nejlepší gamepad, který ty vaše kopíračky nemohou nahradit. To samé platí o Xkovým ovladači. Taky hnus. Pak není divu, proč jsou PCčkáři tak zarytí a myslí si, že se FPS nedají hrát na konzolích.