Společnost Blizzard, která stojí za sérií World of Warcraft, StarCraft, Diablo nebo Warcraft, od roku 2006-2007 pracuje na novém masivně multiplayerovém next-gen RPG titulu, který by měl jít ve šlépějích úspěšného WoWka. Označován je kódovým názvem Titan a podle nejnovějších informací se ho bohužel jen tak nedočkáme.
U Blizzardu se totiž opakuje již mnohokrát známá situace (naposledy to postihlo Diablo III), kdy je tvůrčímu celku jednoho dne oznámeno, že hra, na které pracují dlouhá léta, je zastaralá a musí se přepracovat. To samé se stalo také projektu Titan.
„Vždycky jsme měli velmi iterativní proces vývoj, neohlášené MMO není výjimkou,“ řekl zástupce „Blizzardu serveru Polygon. Dostali jsme se do bodu, kdy ve hře musíme udělat několik velkých konstrukčních a technologickým změn.“
To jinými slovy znamená, že Blizzard přesune některé vývojáře na další projekt, zatímco jádro týmu bude mít za úkol přepracovat projekt Titan. Údajně má jít o 70 zaměstnanců, kteří se pustí do vývoje něčeho nového, zatímco zbytek (zhruba 30 lidí) bude mít za úkol restartovat vývoj a přepracovat projekt, včetně hratelnosti a technologií.
Otázkou tak zůstává, kdy nové MMO vyjde. Uniklý dokument z roku 2010 nasvědčoval tomu, že Blizzard má v plánu titul uvést na trh ve čtvrtém čtvrtletí roku 2013. Podle zdrojů serverů VentureBeat se však s Titánem nepočítá dříve než v roce 2016.
Project Titan nemá stanovené platformy. Očekáváme ho na PC, Mac, PlayStation 4 a Xbox One.
To než přepracujou, tak můžou zase přepracovávat znova. Chlapci z Blizzardu si holt asi mysleli, že jejich dojná kráva nikdy nezdechne a tak trošku zlenivěli. Diabla taky pěkně dojebali, jen co je pravda
jako jo lidi od toho hodne čekaj a sam blizzard to hodne vychvaloval tak se fakt musej řadně predvest
gerchan : ne. FFXIV je normalni MMORPG s targetem.
Ano, gamepad z ČÁSTI nahradí klávesnici, ale určitě ne u takových her jako WoW. Ten novej Final Fantasy bude pravděpodobně "no-target", něco jako Tera, kde bude pár kouzel (6? ) , tlačítka XBAY kouzla, páčky útok, zadní tlačítka nějaké speciální útoky a konec zvonec. V tomto případě to bude v pohodě. WoW si s gamepadem sice zahraješ, budeš se ale trápit.
Amoonra: Mimochodem, gamepad z casti prehledem nahradi klavesnici, i co se tyce mmo v poctu potrebnych ukonu…leckteri hraci potvrdi, ze pomoci ruznych kombinaci, nebo drzenim vicero tlacitek atd. lze dosahnout podobneho ne-li stejneho efektu …a to docela v klidu bez zmatku….
Tak asi jako jo, na MMORPG snad jenom PC, ale ono když se to naučíš hrát na gamepadu, tak to taky nebude marný, je to o zvyku…. ^^ a na MMO neni potřeba tolik tlačítek, jenom čim jich je více, tím je to pohodlnělší…
EPIC FAIL !
Nesnášim MMO z Asie, když to má ten příšernej grafickej styl všeho včetně kouzel.

Neumim si přesdstavit MMO v takovem rozsahu, ani když sem se díval na to FF. Vemte si WoW hráče na 80 levlu. Byste nic nezabili. Tolik kouzel a těch pár tlačítek na gamepadu. Nechci vidět ani… Stejně PC je nej
Dotard: jako nevim co máš za problém ohledně MMO na konzolích, ano nejsou vcelku běžné, ale možná ti uniklo že 28. Srpna vychází cross-platform MMORPG (PC, PS3) a tím není nic jiného než Final Fantasy XIV: Realm Reborn ^^ jako je to vcelku šílený počin, ale prozatim mě nehorázně láká a pokud mě bude babit víc jak WOW, tak jsem rozhodnutej že přejdu no-lifeřit tam… Přece jenom svět FF je taky kouzelnej…
jen ať makaj
…. všechny konkurenční MMO jsou paskvili co nikdo nehraje…
@Mrs. Tatko, MMO = Massively Multiplayer Online, ked v raide nebude ani 25 ludi tak to rovno mozu dat singleplayer
tak možno blizzard vymyslí niečo na inom principe ako je wow nemusi to byt hra kde sa robia raidy s 25 ludi. co ja viem ale dalo by sa to isto niako schomoliť…
@Mrs. Tatko, jedine nejake nizko-kvalitne mmo… si zober ake reakcie treba mat napriklad vo WoWku v raidoch, 1 sekunda moze rozhodovat ci to je fail alebo win a kolko tracidiel stlacat, to proste na konzole nejde.
Skapco prečo by mmo nemohlo byt na konzoliach ? dôvod ?
Mrs. Tatko : MMO a konzole ? ? Si padol na hlavu ne ?