Na Kickstarteru se v týdnu objevil zajímavý projekt, který by hráče mohl vrátit o několik let zpět, stejně jako mnoho dalších titulů na tomto serveru. Tentokrát jde o Armikrog, nové plastelínové dobrodružství od týmu, který byl u zrodu Neverhood nebo Earthworm Jim, což jsou dvě oblíbené adventury z 90. let.
Ve studiu Pencil Test pracuje Mike Dietz a Ed Schofield (oba se podíleli na Earthworm Jim a Neverhood), zatímco hudbu si vzal na starost Terry S. Taylor. Ano, právě on složil bizarní soundtrack pro Neverhood. Právem tak mohou Armikrog nazývat duchovním pokračováním Neverhood.
Armikrog totiž bude point-and-click adventura odehrávající se ve světě s plastelínových postavičkami. Samozřejmě nebudou chybět humorné scénky, hádanky, originální svět, skvělé animace a působivý příběh. V tom na vás bude čekat vesmírné dobrodružství Tommynauta a jeho slepého, ukecaného psa Beak-Beaka. Společně nouzově přistanou na podivné planetě s ještě tajemnější pevností Armikrog.
Vše okoření dabéři jako je Mike Nelson (Mystery Science Theater 3000), Jon Heder (Napoleon Dynamite) a moderátorka Veronica Belmont (Revision3's Tekzilla.
Pokud Armikrog uspěje na Kickstarteru (tvůrci shánějí 900 tisíc dolarů, zatím mají přes 244 tisíc dolarů), tak hru můžete očekávat v létě příštího roku (pravděpodobně v červenci) ve verzích pro PC, Mac a Linux, přičemž pohánět ji bude Unity engine.
Morthsir – mno, dobrá tedy ( (:
23cicer: To jeste nebyl na svete , takze nevim nevim, no
Morthsir – jestli jsi náhodou nevykrádal neverhood (a) . . he
Podobnou postavicku jsem zpatlal za mlada na zakladce, pri hodine vytvarky, tudiz mam za to, ze sem byl nekym okraden o koncept …
beee ….
Rian: Mě celkově děsila jedna píseň před tou dlouho chodbou, asi se to jmenovalo Everybody whou.
Tata to hrál se mnou když jsem byl malý a to vím! ! ! že v tomhle nejsem sám: Míval jsem z toho noční můry a děsilo mě to k posrání. Takže pokračování=dneska asi neusnu
Masakr, Neverhood je kult, kdo nehrál nepochopí, hodně štěstí
uh ouh uh hooo huh uh ano aanoo ano ! !

ja to nedelam
jen az dohraju hrau a pak si dam znova tak pouzivam internet ale jinak pouzivam tuzku a papir 
ACR27: Ale je jen na tobě, jestli ho využiješ…
jojo to byly dobre zlate casy
resit hadanky a psat a kreslit reseny na papir dneska staci mit internet a mas navod na tu hru 
to je jedna z her u které bych fakt nečekal pokračování, ale to neznamená, že to nebude zábava jako u prvního dílu
Jeee to byli zlaté časy kdy jsem Neverhooda hrál dokonce i s mámou a ségrou a pro řešení hádanek jsme museli kombinace kreslit i na papír protože vše zapamatovat bylo nemožné a chodit pro řešení kilák z5 by bylo otavné. Každopádně na tuhle hru se hodně těším.
Chepa: Ja som vždy pritom robil niečo (jedol, pozeral z okna, listoval časopis…. ) a klikal a klikal a klikal, klikal, klikal, klikal x 100 a zrazu som tam bol.
RUDY – přesně to byl vždy kil tam dojít