Během tiskové konference Microsoftu na E3 jsme se dočkali jednoho velkého překvapení, studio Insomniac Games, které bylo dlouho spojováno s platformou PlayStation (především díky sériím Resistance a Ratchet & Clank), oznámilo, že pracuje na hře Sunset Overdrive exkluzivně pro Xbox One, což moc lidí nečekalo, protože vývojáři nedávno ve spolupráci s EA Partners vydali kooperativní akci Fuse na PS3 a Xbox 360.
Důvody tohoto rozhodnutí vysvětlil na oficiálních stránkách výkonný ředitel Ted Price. Ten se nechal slyšet, že zpočátku byli k další exkluzivní spolupráci skeptičtí. Když jim ale Microsoft ukázal možnosti Xbox One, bylo vedení studia nadšeno a vědělo, že Sunset Overdrive se skvěle hodí pro nový Xbox. Půjde o hodně stylizovanou střílečku v otevřeném světě, která se zpracováním nemálo podobá Borderlands nebo Brink.
„Xbox One a Xbox Live nám umožní vytvořit obousměrný dialog s naší komunitou. To nám také umožní rychlejší produkční cykly, což zajistí rychlé a včasné aktualizace s novými zbraněmi, postavami, příběhem a dokonce můžeme přidat i pop-kulturní relevantní obsah jako jsou memy založené na sociálních komentářích.“
Pokud patříte mezi příznivce platformy PlayStation, tak se nemusíte bát, Price ujistil, že spolupráce s Microsoftem neznamená konec partnerství se Sony. „Hodně se tohoto změnilo. Studio Insomniac bylo, je a bude i nadále stoprocentně nezávislé, což nám umožňuje vlastnit a řídit naše značky a hledat pro ně nejhodnější partnery.“
[ odkaz ]
Rascal: A teď ti napíše, že když můžou PS3 počítat v cloudu, tak proč by to nemohl mít XONE naopak
Darius: zapomněl jsi že PS3 se díky cellu používala v superpočítačích a používala cloudovej výpočet pro nějaký sloučeniny léků. O tomhle se xboxu 360 ani nezdálo. A v době kdy se tyhle funkce využívaly nejvíc, by se běžnej Xbox360 roztekl z přehřátí.
Mikovec: No hlavně že si mi to vysvětlil, je to začátek věty za kterou je čárka, "Větší hardwarová rozmanitost, celkově silnější stroj s lepšími možnostmi do budoucna. " Co jsem vyříznul?
. Prostě to u konzole nedáva smysl, každá konzole má stejný hw tak jak může mít větší hw rozmanitost? Proč bych chtěl být drsnej, já jen upozornil na to že píšeš blbosti.
Darius: Kecej si dál kraviny, když tě to baví, už tě nebudu rušit . ) Alespoň někde jsi drsnej že? Kromě jedné vytknuté věty, kterou jsi mi mazaně vyříznul z komentáře a snažil se dělat chytrého tě stejně nic jiného nenapadlo, protože víš že je to pravda a tu okecat nemůžeš, smutné
Mikovec: Co pořád kecáte o tom výkonu, PS3 je taky výkonnější než Xbox360, a koho to sere krom jedné hry za 3 roky od Naughty Dog nejde poznat rozdíl, a pokud ano tak většinou ve prospěch Xboxu.
"Větší hardwarová rozmanitost" Ty zase jeden z těch co prostě chrlí pojmi které vůbec nedávají smysl co?
Malasnikov: Kojima už několikrát řekl že chce svůj novej engine dostat na všechny platformi včetně PC takže zase keci úplně mimo.
Rascal: Stejný a podobný nejsou stejná slova
shaak: Kromě toho že byl ze začátku víc v servisu než u televize, hdmi byl luxus, disk byl nadstandart odjakživa placený MP a uměl jenom DVD tak ano, skoro stejný …
Mikovec: Pozor X360 zas tak špatný nebyl, protože si s PS3 byli pořád docela podobní, ale tady šlápli hodně vedle.
Maras: Z čeho? Důkaz PS1, 2 a 3 ti nestačí? Navíc PS4 má mnohem více předobjednávek než xbox-one, to znamená větší komunita hráčů, to znamená větší iniciativa Sony vyvíjet stále lepší hry a také více prostředků z prodaných konzolí k vývoji her a hlavně z prodaných her na konzoly, kterou bude vlastnit více hráčů. Větší hardwarová rozmanitost, celkově silnější stroj s lepšími možnostmi do budoucna. Xbox one, kinetic, tančení a poskakování s ovladačem u televize, facebook a skype Slabší stroj s horšími vyhlídkami na budoucnost, který se bude spíše zaměřovat směrem family games, protože mu v budoucnu nic jiného nezbyde, tak jako xboxu 360. Mam dál pokračovat, nebo ti to stačí?
Darius: Vzhledem k politice Sony a Microsoftu. Ano je uplacený ďábelským Microsoftem, neškodilo by ti zjisti si něco o histroii Sony a Microsoftu a až poté se věnovat tlachání. Jinak já osobně si nemyslím, že by ztrátu takovéto hry někdo litoval a kdyby Sony chtělo, věř tomu že jí má stejně jako microsoft.
Maras: Nezapomeň že musíš mít Kinect, který tě bude sledovat a všechny data posílat iluminátům, takže když řekneš něco proti New World Order, okamžitě ti do domu vtrhne komando FBI a zatkne tě
Z čeho tak všichni soudíte, že PS4 bude lepší konzole? Vždyť Sony nic neukázalo, nic co by fanoušky mělo nějak extra nadchnout. To stejný i MS s X1. Bože, tak musíte bejt připojený k internetu no, a co je na tom? Lidi je 21. století, dneska už má internet každej. Nebudete si moct hry půjčovat? A koho to sere, když má někdo na konzoli, má snad i na hry ne? Alespoň v mém případě. Navíc, hry se budou u X1 moct dát sdílet, teda aspoň to říkaly
. Platit 5€ se bude jak u Sony, tak u MS. Takže buenosdias přátelé! Poserte se z Playstationu 
MS už musel do X1 narvat takový prachy a zatím sklízí povětšinou posměch. Ale je to stejnej postup praktikuje u WP
Darius: Naughty Dog patří Sony takže ano je to v pohodě že dělá hry jenom pro PSko. Jinak co se týče Insomniac…řekni mi jedinej smysluplnej důvod proč by měli od Sony kde mají velkou základnu fanoušků přestupovat ke konkurenci? Když hru vydají na PS & X-Box jako třeba FUSE tak ok, to ještě chápu, je to nezávislý studio a může vydávat pro koho chce, ale proč se asi se Sunset Overdrive vykašlali na PSko? Z toho důvodu kterej je napsanej v novince určitě ne, to jenom cpou hráčům nějaký kecy aby nebrečeli. Pravej důvod je ten že Microsoft využil nezávislýho studia který je oblíbený u konkurence aby si ukousl nějakou tu jejich popularitu taky pro sebe. Metal Gear Solid 5 to stejný. Microsoft takový věci dělá často a mile rád. Od SONY si bere všechno co jenom jde, třeba taky měsíční hry zdarma k placenýmu účtu, kdyby to tak nemělo SONY tak vám Microsoft takhle hry zadarmo nikdy nedá. Jak už jsem ale napsal, Sunset Overdrive není zrovna můj styl, takže mě je úplně jedno že je to X-Box exkluzivní. Za to nejvíc se mi líbí RYSE od Cryteku a taky jsem zvědavej na ten Quantum Break od Remedy.