V posledních dnech se na oficiálním fóru Ubisoftu začaly množit obavy hráčů kvůli možnému odložení PC verze ambiciózní otevřené akce Watch Dogs. To Ubisoft již mnohokrát dokázal, zejména u série Assassin's Creed.
Server VideoGamer.com dnes ráno citoval zástupce Ubisoftu, který potvrdil, že k žadnému zpoždění nedojde. „Mohu potvrdit, že Watch Dogs vyjde na PC, Xbox 360, PS3 a Wii U přesně 22. listopadu.“ Mnoho hráčům se tak jistě ulevilo.
Hra rovněž dorazí na next-gen konzole Xbox One a PlayStation 4, a to zároveň s uvedením konzolí na trh.
Připomeňme, že minulý týden Ubisoft odložil PC verze Assassin's Creed 4: Black Flag s tím, že se jich hráči dočkají o několik týdnů později. Pravděpodobně zároveň s next-gen verzemi.
Zároveň s touto zprávou byla spuštěna tajemná stránka pro Watch Dogs s názvem WeareData. Klíčovými slovy jsou 'Data', 'Big Brother', 'Network', 'Technology', 'Experience', 'City', 'Release', 'Hack' a 'Transportation'. Pravděpodobně se jedná o doprovod pro aplikaci. Podrobnosti se dozvíme za dva dny.
Tož Watch Dogs není Assassin.
To je jen tvůj pocit . Je to tak těžké pochopit, že PCčkařům může přirozeně vyhovovat hraní na K+M stejně jako tobě (konzolistovi) gamepad? Osobně jsem si na něj nikdy nezvykl (nezkoušel jsem Dual Shock) . Vadila mi ta snížená přesnost, rychlost a hlavně pohodlnost po dlouhodobém hraní.
já si nemůžu stěžovat mě K+M náramně vyhovuje a s AC se neměl nikdy žádně problémy
Jak se to vezme. U některých her ani zvyk nepomůže.
Abakanius: Mě se všechny hry hráli skvěle na K+M. Je to jen o zvyku.
Myslím tím Splintera a hraní na K+M bylo utrpení. A ještě větší utrpení bylo hraní AC s K+M.
Abakanius: Jo s Conviction měl taky problém… já zase ne . Pokud teda myslíš Splintera. A to hraju na K+M. Jako je to možny, ale zkrátka je to špatně udělanej port na PC.
Nic, pro chvilu končím v diskuzi, musím vyjet. Pokračování možná večer nebo za 10 dnů
Strec: Jenže ono to všechno spolu souvisí. Propady FPS, hraní na K+M hru hodící se spíš na gamepad… Kupříklad hraní dílu AC nebo Conviction s K+M pro mě bylo velké utrpení.
To, že je DRM ochrana na hovno, nezpochybňuji. Dokonce i darmožroutský MS po nižších předobjednávkách XONE a masivní, zkrátka celosvětové nespokojenosti DRM ochranu zrušil… Ale i přesto nevidím důvod proč se na DRM ochranu vymlouvat. Watch Dogs je spíš vyjímka a jedna vlaštovka jaro nedělá.
Abakanius: Ty si utrpení… mluvím tu o propadech FPS a ty furt o ovladači… to je jak jeden o voze a druhej o koze . Taky mluvím z vlastní zkušenosti. Ovládání na K+M je v pohodě… aspoň pro mě i DS2.
Nemusím ji stáhnout ani koupit… z obou dvou možností nebudou mít peníze. Tak budeme vydávat hry jak na bežícím pásu se samími omezeními, které zamaskujeme funkcema o které málokdo stojí a snad si nějakou z těch her koupí dostatek lidí . Jako v něčem máš pravdu, ale některy tvoje teorie jsou strašně nevychytany.
Co je tedy lepší, udělat pořádnou hru bez lží a slibů, kterou si pak lidi s vděkem koupí a udělají si dobré jméno (i jméno vydavatele dokáže dobře prodávat… dokonce pak i ty podřadnější hry a lidi od nich snáží i nějáká ta omezení) nebo vydat nějaký šmejd ještě k tomu třeba přechváleny a pak plakat jak se to neprodává a ukřivděně se dívat na PC hráče, protože oni můžou za to, že si ten brak nekupujeme, tak by si přáli?
Zamysli se taky trochu. Vina je na obou stranach. Pokud bojují s piráty (může za tím být něco i jiného) , tak těmi boji akorát poškozují platící hráče (možná ne všechy, ale převážně je) a důkazy není třeba předkládat (ti, co hrají a hráli dříve na PC vědí o čem píšu) .
A já jako platící zákazník nestojím o to být hradbou do které se střílí ze všech stran: piráti x vydavatelé. Až dojde PC hráčům trpělivost a pomyslná hradba se zhroutí, tak jak vydavatelé, tak piráti budou mít utrum… protože ty hry, které jim někdo platil… už jim platit nebude.
Pirátství na PC stoupá kvůli hlouposti vydavatelů a jejich DRM ochranám, které zákazníka šikanují za to, že si hru koupil. Musíš být neustále připojený k internetu a k serveru, který čas od času, jak to bývá u EA nefunguje. Není po tom divu, že PC hráči radši zvolí SKiDROW verzi hry. Watch Dogs ale DRM mít nebude a hlavně je to inovativní hra s jedinečným herním designem, což je pro PC hráče důležité, takže o prodeje na PC bych se nebál.
Strec: A jakým přístupem se pirátství zbaví? Žádným. Proto mnozí vývojáři vydávali a vydávají hry spíše na konzole, nebo si PC verzi rozmysli někdy později a posléze ji vydají jako port. Pokud s hrou nejsi spokojen, tak si ji přeci nekoupíš a nemusíš ji ani nelegálně stáhnout.
Ovladač je u takových her důležitý a kamarád se u té hry sakroval především kvůli tomu, že hrál na K+M. U takových her hraní na K+M utrpení opravdu může být. Mluvím z vlastní zkušenosti.
Strec: nic než souhlas, … pokud někde nějaká hra na PC má nízké prodeje nedával bych hned na první místo za vinu pirátství, je spousta viníků a většinou na straně výrobce/vydavatele …
Abakanius: To zase meleš voloviny, PCčkáři si za to nemůžou samy… neházej do jednoho pytle PC hráče/zákazníky s pirátama. Díky tomuto pohledu se právě dělají takovy stupidní omezení, ktery nejčastějí, pardon, odserou jen poctiví hráči, kteří zakoupí hru. Tímto přístupem se těžko pirátství zbaví. Osobně už jsem loni uvažoval, že ze sebe nebudu dělat blba a vybodnu e na nákup her (až na jsté kousky a srcovky – i když letošní srcovka mě taky mírně zklamala) … když slibují hory doly a pak vyjde hra, kde marně hledám ty vychvalovany prvky nebo je už tak dost drahá a pak vydají tunu dlc, která má v poměru cena/obsah zveličenou položku CENA nebo a to je nejlepší, hra nefunguje tak jak má a to v základech.
Nejlepší by bylo, kdyby se nedělali rozdíly: konzole x PC nebo rovnou PS3 x PS4 x X360 x X1 x PC… prostě hra a hra konec, protože popravdě na všech platformách jsou piráti (to je prostě fakt) a co jsem tak slyšel, tak X360 (nebo PS3 nevím) a PC jsou vcelku nastejno… jen na tom PC je to snažší.
Jinak k tomu Darksiders2, o ovladači tu nepadla ani řeč… to jen u tebe. Port je to prý naprd, já sice neměl nějak problémy, že to nejede moc plynule… jsou tam propady FPS nebo tak nějak mi to popisoval kámoš, kterej u toho ze začátku docela sakroval možná ještě něco, ale mě to bylo fuk. A ovladač na PC? Primární vstupní zařízení na PC je pořád K+M, gamepad ať si pořídí ti, co na tom umí a baví je to na tom hrát. Ne z povinnosti, že hra byl dřív na konzolích, tak proto musí být hraní na K+M utrpení – další věc, čím i u PC hráčů pokazí jméno. Jednou zmrvená pověst se blbě napravuje a tím můžou padnout i prodeje… stejně tak u vydavatelů, tak i u PCčkářů, kteří jsou z dřívějších let brání jako největší piráti… ale tomu pravda už nějaký čas není.
Pokud se chceš bavit o prodejích, tak je dost slušný důkaz steam… tam i v předprodeji i kolikrát 2 roky po vydání trhají rekordy jenže tohle většinou nebývá v prohlášení vydavatelů o prodejích, ti mají většinou zaškatulkovany jen své digidistribuce a krabice.
Chrom97: V případě takové akční adventury je port na PC jasný. Kolik lidí má na PC gamepad? Moc jich asi nebude z důvodů, které bych nerad jmenoval. Podle adamsr jsou " všem jasné ".