Předně, hra prý bude velmi lineární, neboť jde tvůrcům především o to, převyprávět silný, emotivní příběh. Nebude tam tedy tak velká volnost, kterou místo toho nahradí filmové zpracování.
Taktéž jsme se dozvěděli, že si autoři dali skutečně záležet na zpracování Londýna. Zpočátku se prý dokonce snažili o jeho ztvárnění v poměru 1:1, což ovšem z logických důvodů nevyšlo. I tak by ale měl herní svět nabídnout spoustu známých lokací.
Kromě toho jsou ovšem tvůrci extrémně pyšní na celou řadu nových hratelnostních prvků, které nás prý posadí na zadek. Bohužel, příliš podrobně o nich zatím mluvit nemohou a asi ani nechtějí, aby hráčům nezkazili překvapení.
Shaak asi tak nějak, díky.
No jen aby to s tim Londýnem nedopadlo jako ve hře Gateway sice hezké ale nefunkční
tak ja se na tuhle zalezitost moc tesim , jestli to bude mit hodne kvalitni pribeh tak beru vsemi deseti, linearnosti se neobavam, nekteri lidi jeste nechapou ze i linearni hry muzou bejt dobry, kazdej nema cas hrat rozlehle rpg hry na stovky hodin ze alfajk?
Mikefiser reagovala jsem na koment Alfajka, to se snad smi ne? ? Pokud ti to vadi tak je divne, ze ty reagovat muzes…. a kyz nemuzes byt objektivni k teto diskuzi, tak prosim vubec nic nepis.
Andrea: Prosím tě, když nepíšeš nic objektivního, čím bys přispěl/a do diskuze, tak prosím vůbec nic nepiš.
Thundeus presne tak

Vypadá to dobře a příběh může být super!
Ja nevim co tady resime, kdyz Alfajk nam vsem zdelil, ze ta hra je odpad
mozna nam napise recku abychom se dozvedeli jak je spatna, ze ta hra jeste nevysla? ? Ocividne to nekterym nevadi a uz vedi, ze je to prej odpad…. . tak jen male info pro ty chytraky co uz to spini, jste TRAPNI

No tak když to bude mít fakt silný příběh jak říkají tak se asi ani není třeba soustřdit na tvorbu hratelné části takže tady linearnost schvaluji na 100%, ale ať to zase nepřetáhnou jako u CoD kde vám vše budou ukazovat jak a co udělat .
Když bude dobrý příběh, tak proč ne
Je tu spousta takových her (The Last of Us nebo Bioshock Infinite)
Lineárnost je fakt strašný problém… Ale jsou vývojáři, kteří dokáží naprosto linární postup skvěle okecat ( většina starých adventur apod…) . Nejlepší cesta je, nechat hráče projít level různými cestami či modelovat level jako širší prostranství. Bohužel takového způsobu hratelnosti využívá minimum moderních her.
Pokud to bude mít fakt dobrý příběh jak píšou tak mi ta linearita nevadí.
No doufám, že to nebude až MOC lineární. Určitá volnost by ve hře prostě neměla chybět.
Lineární hry dávaj prostor pro skvělý příběhy a pro ty mám slabost, jednoznačně jsem nadšen.