Před necelým rokem jsme se mohli podívat na artworky ze zrušené hry Redemption, která měla být akcí z pohledu třetí osoby. Hráči v komentářích a na diskuzních fórech se pochopitelně začali ptát, proč byla hra zrušena a především konstatovali, že to byla škoda.
Redakce známého webu Polygon si sedla na slovíčko s generálním ředitelem společnosti Crytek, který jim pověděl o Redemption více informací. Předně objasnil, že projekt se rozhodli zrušit sami po důkladném seznámení se zpětnou vazbou od testerů, nemohla za to tedy EA. Ta měla hru uvést na trh.
Redemption měla být survival akce z pohledu třetí osoby odehrávající se v otevřeném světě, kterou Cevat Yerl přirovnal k jakési směsici mezi The Last of Us a Crysis 2, a to z důvodu citového pouta. Hlavním úkolem totiž mělo být chránit desetiletou dívku jménem Jelena. Měli jste se o ni starat, aby se jí v nebezpečném otevřeném světě nic nestalo (útok psů apod.). Dokonce se mohla i ztratit.
Inspiraci brali vývojáři z vlastní zkušenosti, šéfovi Cryteku se totiž na pár minut ztratila neteř. Zajímavostí titulu mělo být speciální tlačítko, které vám zobrazilo tvář dívenky, a vy jste si mohli zkontrolovat, zda je v pořádku. Dokonce jste mohli volat i její jméno, abyste ji rychleji našli.
Nakonec z projektu ale nic nebylo. Když byla hra po několikaletém vývoji poskytnuta vybraným testerům, tak ti prohlašovali, že starání se o dívku není zajímavé, dokonce bylo prý otravné. Někteří se dokonce nechali slyšet, že by ji nejraději zastřelili.
Několikaletá práce malého týmu v rámci studia Crytek tak bohužel skončila, vývoj Redemption byl uložen k ledu. Jednoho dne se k titulu ale mohou vrátit. „Řekl bych, že Redemption je jedna z her, ke které bychom se s největší pravděpodobností mohli vrátit,“ prohlásil Cevat Yerli.
Níže ještě starší artworky:
Škoda vypadá to parádně a možná by to bylo aj na pc.
Conchar: Nic se nestalo
Balthasar: tak to se omlouvám, špatně jsem tě pochopil…
Conchar. Špatně sis to "přeložil". To byla ironie…. . já měl na mysli právě to že starání se o Ellie není až tak hrozné a je to jedna ze dvou her která (bohužel) nevyšla na PC. A to je právě škoda…. . prostě se v tomhle testeři zmýlili…. . LAst of Us je jedna z mála dobrých her.
to k tomu maj posadit testery co po večerech nepařej call of duty. Jak jsem se přesvědčil už ve zdejších komentářích… viz Balthasar a jeho komentář k the last of us, kde je údajně ono (ne) starání se o malou Ellie nezáživné (mě to naopak vytvářelo atmosféru a líbilo se mi to. Vždyť to byl pilíř příběhu) Mnoho lidí, mnoho chutí… Mě se Redemption ve všech směrech zamlouvá a přál bych si hru jednou v poličce mít. Možná, že i testeři stojej za tím, že je plno her jak horská dráha na jejíž konci se spousta lidí zebleje…
Artworky vypadají skvěle. A ty exteriéry, ty CryEnginu prostě jdou.
Jak psal Big Boss. První mě napadlo nezáživné starání se o Ellie v Last of Us….
No, zajímavej nápad, ale jak jsem tak četl… tak e to točí dost okolo té holky a to opravdu může být po čase otrava, hlavně když by byla tupá AI a vlastně jediné, co by mělo ve hře smysl je ta starost o ni.
Crytek at dela dal tech dema, hry jim moc nejdou.
‚nekteri se nechali slyset ze by divku nejradeji zabili‘—To mají testery devítiletý děcka? Nechápu co tím chtěli docílit. Koncept hry je zajímavej ale testery mají asi kretény. Ovšem nikdo z nás to nehrál, takže ani přesně nevíme jak by nás to (ne) bavilo.
tak ta veta- ‚nekteri se nechali slyset ze by divku nejradeji zabili‘ me uplne odrovnala, to mluvi za vse;)
Nj je zapotřebí pořádá A. I. jinak se mi zdá že testeři jsou zarytí
CODkaři. Jinak podle mě to zavrhly protože to běží na CryEnginu 2 takže only PC
Nevím jestli by mě bavilo pořád hledat nějakou malou štětku, ale jestli by tam byli i nějací zombíci a podobní šašci tak asi jo.
Jelena se musí v lese cítit jako doma. Nač jí hledat však ona se jednou vrátí…
Jelena