V interview pro zahraniční sajtu Siliconera to potvrdil jeden z producentů hry Michael Read, jenž se nechal slyšet, že gamesa prý dokáže potrápit i zkušené hráče.
Právě ti přitom vyjádřili jisté obavy, že půjde o pouhý sled tzv. quick-time eventů a gamesa samotná tím pádem velice rychle zabředne do stereotypu a začne nudit.
„V plné verzi hry se setkáte s celou řadou různě obtížných úrovní. Od těch nejprimitivnějších až po bez přehánění smrtící. Velkou roli bude hrát především to, jak úspěšní budete ve vykrývání nepřátelských útoků a současně, kolik zdraví jim svými údery uberete vy.“
„Samozřejmě tam bude spousta nepřátel, obzvlášť na začátku, se kterými si poradí dva rychlé údery. Stejně tak se nicméně dočkáte podstatně náročnějších protivníků, jenž budou vyžadovat zcela jiný přístup.“
Rian: To je v pořádku. Stále lepší než Maxiiiik a jeho multiaccount Mrs. Tatko.
Nemůžu si pomoct, mě napadají jen takové hovna
Ryan: Prave jsem umrel DDD
Ty ses vazne extrem. .
MS nemá exkluzivity protože nejsou zmrdi a nesyslí si věci jen pro sebe
Jestli si myslí, že tímhle překonají GoW, tak se mejlej. Netvrdím, že Ryse nevypadá zajímavě, ale MS nemá skoro ani jednu pořádnou exkluzivitu.
Oh comeon… go to hell with xbox… i want pc version idiots…
Richard Antl: Taky jsem se tomu divil.
A to sakra nikdo nemůže udělat tak dokonalý bojový systém jako v Prince of Persia: Warrior Within?
Prosímvás vysvětlete mi někdo jak do toho zapadá Kinect? Z původního First person traileru kde psali Be the controller a týpek tam mlátil hlava nehlava a pak dokonce dal i hlavičku… [ odkaz ]
se to celé přesunulo na ovladač a na quick time momenty ? Kinect jsem zatím viděl jen k hlasovému ovládání….
Co jsem četl, tak s příběhem mají celkem velké plány. Já se ze začátku bál, že to bude jen nějaká Kinectovina, pod kterou se Crytek jednoduše podepíše pro lepší prodeje.
Spíš bych si tipnul, že tu hratelnostní stránku nyní upravují jako reakcni na přijetí hry během E3. S výjimkou těch QTE se Ryse pokud vím setkávalo s velmi pěkným přijetím (pro mě osobně to je spolu s The Division asi nejlíp vypadající představená hra) , bylo by tedy jen logické, že na tom nyní zapracují, tak aby to vyhovělo nárokům všech hráčů. Ostatně by to nebylo poprvé, když si vzpomeneme co všechno MS na XOne změnil v reakci na názory hráčů. Ale tentokrát z toho můžeme jen benefitovat.
tak treba v Tomb Raiderovi jsou filmecky ktere sleduju kvuli preibehu a muzu ho ovlivnit kdyz me v nem treba napadne protivnik a ja ho setresu sipkama vlevo a vpravo. v teto hre je to udelane dobre. tyhle minihry jsou vetsinou nalepene na pribehovou kostru a ve hre neobtezuji tam muzu nepratele likvidovat klasicky zadne mackani klaves na zlomeni vazu nebo vytrhnuti srdce:) obavam se ze v ryse to bude naopak a souboje budou vyzadovat mackani klaves coz je pitome a nudne. . a spise nez k akcni hre bych to prirovnal k rock band kde se strefujete na tlacitka a "hrajete" na kytaru.
Brokarek: Jenze Heavy rain je interaktivni film. .
Zatimco Ryse si hraje na Codko. .
Prezentace na E3 jak vystrizena z Call of duty. .
Jdu si radsi zahrat Spartakuse
I hra prakticky z QTE se dá udělat dobře, pokud má putavej příběh a dialogy (viz Heavy Rain) .
Co je vlastne spatnej a dobrej hrac ?
Ten kdo je borec ve Starcraftu muze bejt naprosta lamka v Codku a naopak. .
To ze uz dneska mame hry ktery jsou z 95% quick time eventy je spis dukaz toho ze vyvojari jsou liny udelat kvalitni bojovej system. .