Firma dokonce slíbila redefinovat mobilní hraní jako takové, s čímž by jí měl pomoct projekt Logan. To je kódové označení pro nový čip, jenž stojí na architektuře Kepler.
S tím je spojená i podpora technologie OpenGL 4.4 a do budoucna rovněž příslib stejně kvalitního audiovizuálního zpracování, jakým se chlubí tituly využívající DirectX 11.
Světlo světa už spatřily i první ukázky, které vypadají bez přehánění parádně! Znovu se tak potvrzuje, že handheldům pravděpodobně definitivně odzvonilo a jejich místo převezmou běžné smartphony.
mno ja se hadat nebudu v tomhle se zase tak moc nevyznam tak dam na vas:)
Panikudlanka. cz: Jak říkal Alfajk. Tegra 5 tohle všechno zvládne ve FullHD v pohodě. Rozdíl je v tom, že Titan to dává ve 4K bez problému.
Panikudlanka. cz – ne, velikost na ot vazne vliv nema, je uplne jedno, jestli ma obrazovka 5cm nebo 205…jedinej rozdil je rozliseni a i ty tablety mivaj 1920×1080…takze je to jako bys to pripojil k telce
bedik: ale nezapominejme jak velke jsou tablety. kolik maji 10-12 palcu? prece jen to hodne pomaha vykonu kdyz si vezmes ze hodne lidi uz ma doma monitory 27palcu tak tam by to byl problem. urcite i rozliseni a velikost na to ma vliv ne?
to je jako ten obrazek v novince sice ano obsahuje to vsechny moderni technologie a zere to o 100procent mene energ. nez titan ale zase taky to prehraje hru v dane kvalite pouze na danem displeyi ktery u tabletu a telefonu je obravdu o hodne mensi.
neber to ve zlem jen jsem to chtel pripomenout a pokud to chapu nejak spatne rad se necham poucit:)
Logan nemá s UE4 v podstatě nic společného, jde o velké nepochopení. Základní informací je, že architektura Kepler (známá z GeForce 6xx) bude použita na čipu Tegra 5. Co to znamená? Všechny technologie používané na konzolích a počítači budou dostupné mobilních zařízeních s Tegrou 5. Znamená to snadné portování, monstrózní výkon minimální spotřeba.
Mr. Lolendo: Jestli máš na mysli Iru, tak ta technologie byla poprvé použita v Pánovi Prstenů na Gluma, ale dnes není možné něco takového použít real-time ve hrách. Letos na jaře Nvidia ukázala, že to zvládne na Titanu a nyní to lehce osekala a ukazuje to real-time na tabletu. To není něco, nad čím bychom mohli mávnout rukou, to je naprosto zásadní posun.
Jo *Blbej* Shader model 3. 0 a FEAR 2 (jednicka bezela jeste na 2. 0) zabila moji X800GTO (
Docik: To je sice možny, ale stejnak PS Vita nabízí takové revoluční ovládací prvky, které u žádného jiného přenosného zařízení nenajdeš.
Unreal engine 4 kurna dassi video ktere dokazuje ze unreal engin stale zustane na pomyslnem trunu:) moc se tesim az to uvolni pro vyvojare! jen houst jen houuusstt
Vypadá to fajnově
Hmm prezentování 5 let staré technologie…uff aspoň už je to tady
CryEngine 3, Frostbyte, Uneal engin 3… všechny multiplatformní enginy podporují pouze Shadery verze 3. 0. Hry na PS3 verzi 3. 0. Hry na Xbox360 verzi 2. 5. PC hry mají max. též 3. 0. Shader 3. 0 se prezentoval ve hře FEAR. Shader 4. 0 přišel s DX10 a 5. 0 což přišel s DX11 grafikami neexistuje jediná hra která by je měla.
Vzhledem že jsou hry přizpůsobené Xboxu tak drtivá většina her mám jen verzi 2. 5 a to na všech platformách. Pokud ne tak jsou ty hry drtiče výkonu grafik protože "portování" shaderů není žádná prdel.
Ano mnoho vývojářů se chlubí že hra má verzi shaderu 3 nebo 4 ale není tomu pravda. Ve většině případů používají buď jinou technologii (FrostByte engin) nebo jej portují/maskují (CryEngin 3)
Shader je nejdůležitějším elementem grafiky aby vypadala fotorealisticky. Taky asi nenáročnějším na výkon grafik. Nároky skáčou skoro doslova logaritmicky.
! Toto berte z odstupem protože jsem neviděl zdrojové kódy a čistě usuzuji od možnosti HW konzol a portovaných her na PC!
Mazec
Dnešní telefony jdou výbavou velice rychle dopředu. Co je ale brzdí je baterie. Kámošovi s S3 se nemůžu věčně dovolat, protože má vybitej telefon. Nadruhou stranu ty 2W jsou celkem zajímavý.
Kapr & Alfajk : tak o tom jsou ty mobilni cipy, nizka spotreba a staci pasivni chlazeni, proto je krasa sledovat jak rychle narusta jejich vykon. Myslim si ze se stale budou snazit drzet na 5-7mi hodinach pri plnem zatizeni. Vyresi to zvysenim kapacity akumulatoru v zarizenich. Spis co me trapi, tak kdyz za deset let budou mit obycejne mobily rozsirene v kazde kapse po celem svete, vykon jako pocitace dnes, tak co se stane s prumernou spotrebou energie kazde domacnosti. Vsichni zvysuji vykon PC a mobilnich platforem, ale nevim o tom ze by se neustale projektovali dalsi a dalsi elektrarny a to chvili trva nez se naprojektuje a postavi. Aby jsme se opravdu v budoucnu nedostali do stavu kdy budou vypadky proudu na denim poradku.
Dopitapetr: Mobilni cipy od Nvidie maji podporu ps3 a xbox ovladace -tzn na androidu muzes hrat gta 3 a max payne s normalnim ovladacem.
Tak to pro Sony znamená, že PS Vita je nejspíš jejich posledním handheldem
Jinak ty hry na smartphonech můžou vypadat bůh ví jak dobře, ale ovládání na nich bude vždycky na hov. . o.
V tomhle bude mít Vita před těmihle neherními zařízeními ještě hodně dlouho navrch.
Kapr88 – tak 10 minut a jeste musis doufat, aby ti nespalila ruce