Po příběhové stránce se bude Inkvizice zabývat nezáviděníhodnou situací na Thedasu, kde řádí zlo a každá instance, která s ním může něco udělat, má plné ruce práce.
Jako by to ale nestačilo, když se situace alespoň rámcově stabilizuje, nebe se rozerve ve dví a do herního univerza začnou ve velkém proudit démoni.
Společně s tím výkonný producent hry prozradil, že bude k dispozici rozsáhlý, víceméně otevřený svět, kterým bude možné dle libosti cestovat (od Fereldenu až po Orlais).
Samotné cestování nicméně bude řešeno nejspíš jen animačkou a proto se tvůrci tak trochu zdráhají používat označení „otevřený svět“. Každá oblast prý nicméně bude větší než cokoliv, co kdy vytvořili.
Ty tam jsou i generické lokace, které trochu kazily zážitek hlavně v druhém dílu. Přibudou rovněž mounti, kteří údajně budou mít větší roli než vás jen dopravit z místa A na místo B.
Vám pak bude dle očekávání svěřena role Inkvizitora (plně nadabovaného), s nímž budete moci šířit věhlas Inkvizice. Vaše činy budou, jak je dobrým zvykem, ovlivňovat dění ve světě, přičemž se počítá i s implantací takových věcí jako je dlouhodobá perzekuce některých ras.
Vaše úspěchy, či neúspěchy, přitom budou klíčové pro další postup, protože některé oblasti se budou odemykat pouze na základě reputace Inkvizice.
Co se soubojů týče, ty prý budou někde na půl cesty mezi prvním a druhým dílem série. Jinými slovy, můžete si z toho udělat obyčejnou mlátičku, stejně jako taktickou výzvu.
Není problém přepínat se mezi jednotlivými postavami a určovat jejich akce, či nastavit obecnou strategii jak se mají za určitých situací chovat. A bude to potřeba, protože posílili i nepřátelé.
Ti jsou nově schopní efektivně spolupracovat ve skupině a hlavně se chovají podle svých rolí. Nepřítel, který není v souboji tváří v tvář příliš platný se radši pokusí ztratit a vplížit se vám do zad.
Řeč dál přišla na crafting, jenž bude v novém Dragon Age hrát podle všeho zásadní roli. Téměř všechny předměty, které v průběhu hraní nasbíráte, nebo vybojujete bude možné změnit v novou zbroj, či zbraň, případně k vylepšení stávajících.
Bude přitom záležet jen na hráčích, jak se s tím poperou. Představivosti ani možnostem se meze nekladou a není proto problém dosáhnout požadovaného vzhledu, či se třeba celou hru držet jednoho konkrétního kousku vybavení.
Na samotný závěr pak samozřejmě nešlo nezmínit rozhodnutí. „Dragon Age vždy bylo o těžkých volbách,“ potvrdil scénárista David Gaider. „Neexistuje jedna přímá cesta, nebo snad správná.“
Následky vašich činů budou rezonovat celým světem a můžete si prý být jisti, že každé vaše rozhodnutí bude pečlivě zaznamenáno. Právě ty vám totiž zpřístupní nové oblasti a výbavu, nebo naopak.
Jen je škoda, že se tvůrci víc nerozpovídali o starých postavách (na obálce je k vidění Varric a Cassandra z DA2) a o tom, jak bude interakce s nimi vypadat.
Dragon Age: Inquisition je plánováno na konec příštího roku ve verzích pro PC, PlayStation 4, Xbox One, PS3 a Xbox 360.
Hlavně ať si s tím dají práci, když na to mají ještě "dost času". Moc se těším na to, jak se to všechno z prvních dvou dílů projeví na hře (Pokud tam ta možnost je, či bude) . A na klasický "Bijovárovský" rozhodování, který zásedně přetváří dění kolem Vás, jsem taky moc zvědavej.
Grafické vzrušení )
Takže…. Joooo! Sice mě trochu mrzí že to nebude úplně otevřený svět ale hrozně se těším na ty rozhodnutí co vám otevřou svět
pajmič – hrubý … pokud sem to dobre pochopil vrátí se víc k podpoře PC jak u jedničky
[ odkaz ] tu nové video
Pajmič – proto se na DAI tesim jak na bozi smilovani po II
Chepa: Ale problém je že ta hra dodělaná byla. Jen prostě nestihly do toho zakomponovat věci které chtěli k DAI přidali rok a už tu máme 6 možná osm hratelných plně nadabovaných postav. Je to jen o čase a o penězích o ničem jiném to neni.
pajmič – nevidim v tom vyzvu, promin. Takže ono ti vlastně stačí když ti vemou veškerou svobodu class a daj ti "přednastavené classy" a to, že si mohl jet treba Dual Warriora nebo Rogunu co měla meče atd ti vubec nechybí, stačí ti když ti vemou uplně totalně lokace a naservirujou ti tam jednu, která se porad opakuje jen v ruznych koutech, stačí ti když ti uplne seberou moznost volby na, které se hra zakládá, stačí ti když ti vemou volbu rasy za, kterou chceš hrát, Ale hlavně, že hra ma lepsi AI
edit: Musím se ted pridat k lidem co rikaji jak jednoduše vyvojari vymývají mozky zákazníkum… když jim stačí z 1/3 udělanej produkt za plnou cenu.
Chepo DA2 je na NIGHTMARE výzva at chceš nebo ne, DAO se zdá jen těžší protože umělá demence je tam nepoužitelná. Mě nezajímá názor haterů na MC… jediné co na DA2 bylo špatně. . repetetivnost a nomotonost prostředí, respawn nepřátel a nemožnost vybavovat soudruhy
pajmič – no tak jestli je pro tebe DA2 vyzva tak to nevim jak to hrajes … vzdyt je to low. Ale omlouvam se ti za to slovo krypl a je tam y protoze jako tvrdej krypl a zní to líp
Jedine co je na DA2 vyzva je Arishok duel, toho sem na nightmare nedal.
Jinak [ odkaz ] vs [ odkaz ] to user score asi o nečem svědčí
Chepa: Chepiku kdo má jinej názor než ty je podle tebe automaticky kripl? Ty jsi ale veselej klučina vid Mě se lépe ovládaly souboje v DA2, navíc na nightmare to byla výýýzva a taktika byla vyžadována. Proto upřednostnuji DA2 gameplay.
Driv se mi dvojka taky hodne libila ale jak to hraju uz ponekolikate tak vidim ty brutalni nedostatky oproti origins a chapu uz veskere stone fanousky co rikali pri release, ze je dvojka spatnej joke.
Sandál a mág? pche on bude stvořitel! Jinak já jsem jeden z mála komu II sedlo lépe než Origins Enchantment!
Chepa: dík nejsem moc obeznámen z Gamescomu
hlavně ve DA2 je totálně pitomý questlist, protože nechápu jakto, ale quest, kde se seznámíš s Isabelou, jsem nějak přeskočil a za celou dobu hraní jsem se s ní nepotkal…