Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
mongos cz
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
nevim neprogramuji ale umím si to i představit že lehko se to říká a hůř se to dělá
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent: Promiň, ale nad tvojí blbostí už se nedá ani smát tady už musím plakat. Většího blba svět neviděl. Bez urážky.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
pospile Zabuduj do svojí hry fyziku a bude to hned lehčí.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent: Hra si nic sama nevypočítá, pokud jí to nenaučíš. To by jsi mohl pochopit i ty. Když už mluvíš o Ragdollu, tak je rozdíl mezi Ragdollem (Arma 3, BF2, SR) a scriptovaným pádem (BF3, BF4, COD) . A pokud ti přijde naprogramovat dynamiku hry banální, tak mi prosím ukaž jak by jsi to dokázal. Myslím že už nějaký ten pátek programuji a s dynamikou mám občas problémy i já. Třeba u své nové hry dělám náhodný pád do vody a zabralo mi to více než týden.
EDIT// To jak tam padne na ten plot je skript jak vyšitý.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
pospile Dynamické vlastnosti hry jsou ty nejbanálnější prvky. Představ si, že hodíš ve hře velký kámen do vody. Hladina se zachová podle fyziky a způsobí vlnu. To je dynamika na které není absolutně žádná práce, protože fyzika hry si to vypočítává sama. Nascriptovaně by to vypadalo, že by jsi hodil stejně velký kámen do vody a udělalo by to vlnu. Ale kdyby jsi tam hodil i maličký kamínek udělá to stejnou vlnu. Krásná ukázka dynamiky je Ragdoll… toto například [ odkaz ] Všimni jsi. Tam kde spadně tam se to rozbije. To je dynamický destrukční model.
Komunita
MoRt8
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Existuje ovšem hranice mezi destrukčním modelem a čistým skriptem. Strom by měl padat na stranu, na který jsem ho podetnul. Problém "destrukce" v BF je ten, že strom padne vždycky stejně bez ohledu na to, jak ho podetnu. Nemluvě o tom, že stromy v BF mnohdy nezničíte ani tankem a vydrží tak víc než budovy.
Komunita
Abakanius
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Silent: Celá hra je předem naplánovaná a naprogramovaná. Nic jako 100% dynamická hra v podstatě nemůže existovat, protože by na tom vývojář donekonečna musel pracovat.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Script je něco, co už je předem naplánováno. Model poškození nebo fyzický model je to, když například zafouká vítr a pomocí fyziky kterou hra vypočítá odfoukne písek.
Komunita
thundeus
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypadá to super
Host
Arindis
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
pospile: Aha tak script je uplně vše Ale ujalo se to jako věc co se nemění a vypadá furt stejně.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Arindis: Pochopil, ale mě šlo o to aby lidi konečně pochopili význam slova naskriptovat.
Komunita
CzskillaCZ
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Hoot: Ahááá, takže pokud nesouhlasíme s tebou, tak jsme slepí nebo natvrdlí?
Komunita
Lumicko
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dufam ze v celej mape nebude len 1 budova na destrukciu… A ze ich tam bude kopa jak v bad Comapny 2…
nevim neprogramuji ale umím si to i představit že lehko se to říká a hůř se to dělá
Silent: Promiň, ale nad tvojí blbostí už se nedá ani smát tady už musím plakat. Většího blba svět neviděl. Bez urážky.
pospile Zabuduj do svojí hry fyziku a bude to hned lehčí.
MoRt8 Plně souhlasím!
Silent: Hra si nic sama nevypočítá, pokud jí to nenaučíš. To by jsi mohl pochopit i ty. Když už mluvíš o Ragdollu, tak je rozdíl mezi Ragdollem (Arma 3, BF2, SR) a scriptovaným pádem (BF3, BF4, COD) . A pokud ti přijde naprogramovat dynamiku hry banální, tak mi prosím ukaž jak by jsi to dokázal. Myslím že už nějaký ten pátek programuji a s dynamikou mám občas problémy i já. Třeba u své nové hry dělám náhodný pád do vody a zabralo mi to více než týden.
EDIT// To jak tam padne na ten plot je skript jak vyšitý.
pospile Dynamické vlastnosti hry jsou ty nejbanálnější prvky. Představ si, že hodíš ve hře velký kámen do vody. Hladina se zachová podle fyziky a způsobí vlnu. To je dynamika na které není absolutně žádná práce, protože fyzika hry si to vypočítává sama. Nascriptovaně by to vypadalo, že by jsi hodil stejně velký kámen do vody a udělalo by to vlnu. Ale kdyby jsi tam hodil i maličký kamínek udělá to stejnou vlnu. Krásná ukázka dynamiky je Ragdoll… toto například [ odkaz ] Všimni jsi. Tam kde spadně tam se to rozbije. To je dynamický destrukční model.
Existuje ovšem hranice mezi destrukčním modelem a čistým skriptem. Strom by měl padat na stranu, na který jsem ho podetnul. Problém "destrukce" v BF je ten, že strom padne vždycky stejně bez ohledu na to, jak ho podetnu. Nemluvě o tom, že stromy v BF mnohdy nezničíte ani tankem a vydrží tak víc než budovy.
pospile: Jenže tohle BF3 haterům nevysvětlíš.
Silent: Celá hra je předem naplánovaná a naprogramovaná. Nic jako 100% dynamická hra v podstatě nemůže existovat, protože by na tom vývojář donekonečna musel pracovat.
Script je něco, co už je předem naplánováno. Model poškození nebo fyzický model je to, když například zafouká vítr a pomocí fyziky kterou hra vypočítá odfoukne písek.
Vypadá to super
pospile: Aha tak script je uplně vše Ale ujalo se to jako věc co se nemění a vypadá furt stejně.
Arindis: Pochopil, ale mě šlo o to aby lidi konečně pochopili význam slova naskriptovat.
Hoot: Ahááá, takže pokud nesouhlasíme s tebou, tak jsme slepí nebo natvrdlí?
Dufam ze v celej mape nebude len 1 budova na destrukciu… A ze ich tam bude kopa jak v bad Comapny 2…