„Rozhodně bych tam nechal psa,“ začal rozpřádat svou vizi herní guru. „A tlačil bych hodně na emoce. Každé jeho zranění by vás tak mrzelo dvojnásobně.“
„Taky bych si asi znovu pohrál se systémem smrti, který bych se pokusil udělat zajímavý pro hardcore, stejně jako jen občasné hráče.“
„Tak nějak bych to hádám viděl, ale tohle ‚coby, kdyby‘ je strašně snadné. Převést to do skutečné hry by byla bezpochyby pořádná dřina.“
23: presne tak, je to jedna z her na ktere vzpominam do dnes:) skoda ze uz zadna takova neni , rekl bych ze je cas aby se nejaka podobna objevila a sokovala nas:)
Mikefiser ne on udelal Fable journey a pak odesel
Blodex: Kecáš, Molyneux dělal na Fable 3 a potom odešel.
Jo, jen tak mimochodem (Rappix, JakER) , zkuste si přečíst celý ten článek, na který autor odkazuje hned v první řádce novinky.
Panikudlanka. cz – jj BW byl a stále je ve všech ohledech revoluční.
Michaien posledni hra na ktere pracoval v Lionhead byl Fable pro kinect
Proč v tom studiu nezůstal? … Řekl bych, že svého rozhodnutí lituje a já se mu ani nedivím.
Od tý doby co odešel, je to jen sračka na kinekt a ne Fable.
Měl tam zůstat.
Hrál jsem Fable2 a musím uznat, parádní hra!
uz to neni ten clovek co udelal Black and White 1 to byla pro me jedna z jeho nej evolucnich pocinu se spoustou napadu ktere se urcite pouzivaji i dneska, mam takovej pocit ze poslednich jeho par zarezu je neustale horsich a horsich. pocitam mezi to i to kutani aneb jak udelat velke halo za 10minut prace:D
No jo, Molyneux a zas ty jeho vize…
Hm. tak nechapu proc odchazel idiot…
Teď dělá v 22Cans na projektu Godus, což by mělo být něco podobného jako Populous, byli s tím i na kickstarteru, no jsem zvědavej, co z toho vznikne.
Takže jsme se vlastně dozvěděli že by byl Fable pořád stejný. Ne děkujeme. Molyneuxe už vážně ne.