Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
to: Hyriu
Nejlepší? To se nedá asi moc takhle říct. Každý má své přednosti.
Logicky nejlepším enginem asi bude ten který jede (individuálně na platformně) efektivně (grafika/výkon, možnosti) na všech platformách.
Tohle je o přístupu vývojářských studií. Osobně když vidím jak např. bavím se o konzolové verzi) Red Faction: Armageddon kde jde všechno skoro zničit a potom se podívám na jinou hru např. : Crysis 3 či Battlefield 3 tak tu něco velice "smrdí".
Komunita
Hyriu
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
moc pekne si to shrnul Lolendo jen by mne zajimalo ktery engine je ten nejlepsi podle tebe
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Grafika Crysis Warhead se blížila realitě tohle se blíží k Barbie seriálu
Technologie Lens Flares není nic nového a jedná se o Post-processing efekt.
Všechny prezentované technologie se už dávno (ve stejné nebo jiné formě) vyskytují v jiných hrách.
Všechno se dnes tlačí do Post-processing efektů protože je to snažší a hlavně to pojede na všech platformách. Ale rozhodně lépe to nevypadá a výkon to téže nepřidá tedy pokud se to používá tam kde nemá což dnes je prakticky všude. Nazval bych to konzolovou technologii stejně jako blur.
Prakticky technologicky nejvyspělejší a nejhezčí grafiku má Crysis Warhead, S. T. A. L. K. E. R. Clear Sky, Metro 2033, Two Worlds 2 a TimeShift.
Stalker má ze všech her nejlepší stíny, kouř a východ a západ slunce je fenomenální. Sluneční paprsky jsou real-time plně volumetrické stejně jako kouř který nemá ve světě her i grafických technologií obdoby.
Crysis Warhead naprosto dominuje s vegetací a jejím nasvícením. Též je vidět že u CryEnginu 2 je spousta technologií nedodělaných a potenciál zůstává velký však s některými módy je to vidět.
TimeShift dominuje naprosto nejlepšími detaily textur/objektů a malých/měkkých stínů. skoro to vypadá na vektorovou grafiku.
Two Worlds 2 je graficky nejhezčím RPG a nejen to. Grafika je vyrovnaná myšleno že všechno do sebe zapadá (např. : nenajdu vyloženě hnusnou texturu, stín, statické světlo apod. ) Oproti tomu je Crysis 3 strakatý kočkopes.
Metro 2033 považuji za nejlépe vypadající multiplatformní hru s úchvatným volumetrickým nasvícením které bylo v Last Light nahrazeno Post-processing efektem.
Stačí se podívat na současný UDK kit a to co předvádí UE4.
Podle mě enginy jako Frostbite a CryEngin 3 nemají budoucnost nebo aspoň smysl. Oba mizerně jedou na procesorech a jejich efektivita je někde na 2-4% což absolutně zabíjí vývoj procesorů jako samotný.
UE3 je sice to stejné ale ten aspoň škáluje a mezi vice jádrových procesorech a generací procesoru jsou obrovské skoky. O stabilitě a input/output odezvě enginu ani nemluvě. CryEngin 2 nám ukázal jak má vypadat optimalizace kdy se hra dá hrát plynule při 25-30FPS (Singplayer) což u Crysis 3 či Battlefield 3 není možné.
Komunita
evolution999
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
STARGATE fap fap fap
Komunita
Zrzek
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
StarGate! ! ! !
Host
DwaneDibbley
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ilumpu, koukam, ze ti tu jde cenzor na ruku, tak te radeji necham ve tve iluzi urcovatele toho, co je spravne a co ne.
Komunita
elcig
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
a potom zas budete říkat – já se sice na grafiku nedívám, u mě je hlavní hratelnost, ale tohle je otřesný, takovouhle hru bych si nikdy nekoupil.
Komunita
caukyy
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ať to není celé jen o grafice…
Komunita
llumpu
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Přijde mi to hodně přesaturované a překontrastované. Efekty a atmosféra pěkné a každé děcko se z toho posadí na zadek, ale celkový dojem z reálnosti je jen o krůček vpředu než bylo tak před pěti lety. Myslím tím co se rozlišení textur týče a detailnosti modelů. Tráva pořád taková umělá až se člověk ptá jestli vývojáři někdy viděly opravdovou louku v lese. Rozhodně tam nerostou jen krásný stejně vysoký zelený brka. Spíš to bylo jak pole s pšenicí než začne žloutnout. Jinak to hodnotím velmi pozitivně neboť každý sebemenší krůček vpřed je dobrý. Stále však zůstávám věrný PS. PCčko u mě jen na SC2 a ARMA sérii.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypadá to dobře ale že by mě to ohromilo se říct nedá.
Komunita
martin2133
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dat Grass!
Ocelot_: s tím stebou musím souhlasit, škoda jen že tyto hry jsem si pořádně užil až na novym stroji jak měli krvavé nároky
Komunita
Skapco
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypadá to pěkně, ale hlavní je příběh, takže nevím, nevím.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pěkný, ale ani jedno nevypadá jako skutečnost, což je celej problém CryEnginu…supr textupry, supr efekty a spíš se to vzdaluje od reality…Takovej Stalk nebo Metro jsou graficky realitě blíže…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
vypadá to slušně, ale v každém případě bych chtěl z toho obrázku brány nějakou Star Gate hru, to by bylo moc dobré, kdyby udělal někdo hru s tímto motivem ve slušném kabátku
to: Hyriu
Nejlepší? To se nedá asi moc takhle říct. Každý má své přednosti.
Logicky nejlepším enginem asi bude ten který jede (individuálně na platformně) efektivně (grafika/výkon, možnosti) na všech platformách.
Tohle je o přístupu vývojářských studií. Osobně když vidím jak např. bavím se o konzolové verzi) Red Faction: Armageddon kde jde všechno skoro zničit a potom se podívám na jinou hru např. : Crysis 3 či Battlefield 3 tak tu něco velice "smrdí".
moc pekne si to shrnul Lolendo jen by mne zajimalo ktery engine je ten nejlepsi podle tebe
Grafika Crysis Warhead se blížila realitě tohle se blíží k Barbie seriálu
Technologie Lens Flares není nic nového a jedná se o Post-processing efekt.
Všechny prezentované technologie se už dávno (ve stejné nebo jiné formě) vyskytují v jiných hrách.
Všechno se dnes tlačí do Post-processing efektů protože je to snažší a hlavně to pojede na všech platformách. Ale rozhodně lépe to nevypadá a výkon to téže nepřidá tedy pokud se to používá tam kde nemá což dnes je prakticky všude. Nazval bych to konzolovou technologii stejně jako blur.
Prakticky technologicky nejvyspělejší a nejhezčí grafiku má Crysis Warhead, S. T. A. L. K. E. R. Clear Sky, Metro 2033, Two Worlds 2 a TimeShift.
Stalker má ze všech her nejlepší stíny, kouř a východ a západ slunce je fenomenální. Sluneční paprsky jsou real-time plně volumetrické stejně jako kouř který nemá ve světě her i grafických technologií obdoby.
Crysis Warhead naprosto dominuje s vegetací a jejím nasvícením. Též je vidět že u CryEnginu 2 je spousta technologií nedodělaných a potenciál zůstává velký však s některými módy je to vidět.
TimeShift dominuje naprosto nejlepšími detaily textur/objektů a malých/měkkých stínů. skoro to vypadá na vektorovou grafiku.
Two Worlds 2 je graficky nejhezčím RPG a nejen to. Grafika je vyrovnaná myšleno že všechno do sebe zapadá (např. : nenajdu vyloženě hnusnou texturu, stín, statické světlo apod. ) Oproti tomu je Crysis 3 strakatý kočkopes.
Metro 2033 považuji za nejlépe vypadající multiplatformní hru s úchvatným volumetrickým nasvícením které bylo v Last Light nahrazeno Post-processing efektem.
Stačí se podívat na současný UDK kit a to co předvádí UE4.
Podle mě enginy jako Frostbite a CryEngin 3 nemají budoucnost nebo aspoň smysl. Oba mizerně jedou na procesorech a jejich efektivita je někde na 2-4% což absolutně zabíjí vývoj procesorů jako samotný.
UE3 je sice to stejné ale ten aspoň škáluje a mezi vice jádrových procesorech a generací procesoru jsou obrovské skoky. O stabilitě a input/output odezvě enginu ani nemluvě. CryEngin 2 nám ukázal jak má vypadat optimalizace kdy se hra dá hrát plynule při 25-30FPS (Singplayer) což u Crysis 3 či Battlefield 3 není možné.
STARGATE fap fap fap
StarGate! ! ! !
ilumpu, koukam, ze ti tu jde cenzor na ruku, tak te radeji necham ve tve iluzi urcovatele toho, co je spravne a co ne.
a potom zas budete říkat – já se sice na grafiku nedívám, u mě je hlavní hratelnost, ale tohle je otřesný, takovouhle hru bych si nikdy nekoupil.
ať to není celé jen o grafice…
Přijde mi to hodně přesaturované a překontrastované. Efekty a atmosféra pěkné a každé děcko se z toho posadí na zadek, ale celkový dojem z reálnosti je jen o krůček vpředu než bylo tak před pěti lety. Myslím tím co se rozlišení textur týče a detailnosti modelů. Tráva pořád taková umělá až se člověk ptá jestli vývojáři někdy viděly opravdovou louku v lese. Rozhodně tam nerostou jen krásný stejně vysoký zelený brka. Spíš to bylo jak pole s pšenicí než začne žloutnout. Jinak to hodnotím velmi pozitivně neboť každý sebemenší krůček vpřed je dobrý. Stále však zůstávám věrný PS. PCčko u mě jen na SC2 a ARMA sérii.
Vypadá to dobře ale že by mě to ohromilo se říct nedá.
Dat Grass!
Ocelot_: s tím stebou musím souhlasit, škoda jen že tyto hry jsem si pořádně užil až na novym stroji jak měli krvavé nároky
Bude to iba na PC ?
Vypadá to pěkně, ale hlavní je příběh, takže nevím, nevím.
Pěkný, ale ani jedno nevypadá jako skutečnost, což je celej problém CryEnginu…supr textupry, supr efekty a spíš se to vzdaluje od reality…Takovej Stalk nebo Metro jsou graficky realitě blíže…
vypadá to slušně, ale v každém případě bych chtěl z toho obrázku brány nějakou Star Gate hru, to by bylo moc dobré, kdyby udělal někdo hru s tímto motivem ve slušném kabátku