Take On Mars, na které jsme se nedávno podívali v pozitivně laděné recenzi, se dočkalo v pořadí již druhého patche. Zatímco ten první spíš opravoval bugy, tentokrát došlo i na přidání dlouho slibované podpory Steam Workshopu pro zveřejnění vlastních modů nebo stahování výtvorů cizích hráčů.
Tým stojící za Take On Mars přitom vydal vlastní mod, který se může pyšnit novou lokací, s ní spojených misí a integrací do Space Programu (kampaně), a hlavně nádherně zpracovanou buginou. Je to trochu sci-fi, ale vem to čert, protože bugina má turbo a kulomet. A můžete si být jistí, že je s ní sranda, zvlášť když se postaví běžným roverům.
Pokud vás zajímá, na co je Workshop připravený, je přes něj možné sdílet vše od vlastních modelů a map až po různé mise. Vývojáři také chtějí, aby byl v budoucnu Workshop přístupný i totálním konverzím, tedy modům překopávajícím celou hru.
3. října se navíc dočkáme dalšího updatu, který bude ještě nabitější. Přidá totiž možnost navštívit povrch měsíce Deimos, o čemž byla řeč už v nedávném rozhovoru s Martinem Melichárkem, vedoucím celého vývoje. Na Deimosu si navíc budeme moci vyzkoušet nový stroj s názvem Zero-G Probe pro práci v nulové gravitaci.
A aby toho nebylo málo, do hry přibude nový systém Dynamic Mission Generation umožňující dynamické vygenerování úkolů v těsném okolí kolem hráče, dále Part Failure System, jenž zlepší poškození vozidel v závislosti na prostředí a hráčových činech, a nakonec se můžeme těšit i na přidání písečných bouří a větrného počasí. Průzkum Marsu tak očividně bude ještě zajímavější.
Cvrnda: Díky za reakci já to beru. …. nebudeme to více rozmazávat.
Sherlock161: Komentáře jsou pro všechny. Ale kdyby tady každý pořád opakoval totéž, stal by se z toho prachsprostý bordel a celou tu jinak většinou normální diskuzi by to okamžitě zruinovalo. Samozřejmě existuje i druhá strana mince, třeba když tady spousta lidí u novinek každou chvíli a opakovaně píše, jak se těší na GTA V. To je ale v pořádku, a to jednoduše z toho důvodu, že pozitivní komentář jenom výjimečně může způsobit nějakou hádku. Ale když někdo opakovaně a naprosto stejným způsobem píše negativní komentáře, vzhledem k tomu, že spousta her včetně Army má mezi našimi čtenáři velmi početnou komunitu příznivců, pokaždé se z toho negativního komentáře může stát záminka pro flame nebo hádku, což taky tu diskuzi pošle hodně strmě do háje. Jak říkám, když se někomu něco nelíbí, jen ať to slušně projeví. Je to jeho názor který mu nikdo nemůže a ani nechce vzít. Ale neustálé opakování toho názoru, který je stále stejný a navíc se může kdykoliv stát záminkou pro flame, se dá pro dobro diskuze těžko tolerovat
"ale ten tvůj názor už jsme všichni slyšeli" – Já teda třeba ne, nepracuju pro zing, takže sem nechodím každou minutu a nečtu si všechno, komentáře jsou hlavně pro všechny nebo spíš hlavně pro "redaktory"? Jak to mám chápat?
Tak aby bylo jasno. Dokud to fakt nezajde k těm nadávkám, nic mazat nehodlám. Ani nikdo jiný z redakce, pokud je mi známo. Ten komentář byla nadsázka která se mi lehce vymkla kontrole, protože už je mi prostě špatně z toho, jak Lootmaster pořád omýlá totéž. Kdybychom se u každé novinky týkající se BI v redakci sázeli o stovku, jestli přijde Lootmaster s dalším komentářem kde zase bude bez argumentů omýlat pořád dokola jak podle něj jsou BI hrozní diletanti, nejspíš bych se zrovna teď válel na pláži v Karibiku nebo by mi v garáži seděl nablýskaný Aston Martin. Je to prostě pokaždé.
Tady vůbec nejde o hru, samozřejmě když o BI píšu hlavně já, všímám si toho nejvíc a nejčastěji na to reaguju protože na BI nadáváš nejvíc, ale o to prostě nejde. I kdyby to bylo CoD nebo NFS nebo i ten CS, je to fuk. O hru/vývojáře nejde. Jde prostě jen o to, že Lootmaster omýlá stejně znějící komentář zas a znova. Nelíbí se ti přístup BI? Nebaví tě jejich hry? Dobře, tvůj názor, od projevování názorů tu ty komentáře jsou. Ale stačí to napsat jednou. JEDNOU! Ne to opakovat u každé novinky. Takhle už se z toho totiž už dávno stal svým způsobem spam, který máme plné právo mazat. Přesto to neudělám. Zatím.
Takže Loomasteře, schrňme si to. Měj si svoje názory na BI i na kohokoliv dalšího, teď ti nic mazat nebudu, ale ten tvůj názor už jsme všichni slyšeli. Snad stokrát. Takže s tím laskavě přestaň, u BI i u všeho ostatního. Řekni si to jednou a dost, nebo to vážně začneme považovat za spam. Upřímně doufám, že se projevíš jako civilizovaný člověk a pochopíš to. Což se nejspíš ověří hned zítra ráno díky recenzi tvé "oblíbené" hry
Běžte se hádat jinam…. tohle je o ničem…. . každý vidí to svoje a tohle rádoby ospravedlňování toho nebo toho je stejně k ničemu. Na každého se najde vroubek, ať už velký nebo malý…. a dnešní hry? Co se s tím párat…. buď ty hry nehrajte, vyrobte si svoje nebo vytáhněte zadek od vašeho stolu s PC / konzolí (to je celkem jedno) a běžte ven.
Koho to baví, tak si najde svoje, ale cpát se někam jen abych řekl že to stojí za **vno (obzvláště v nějaké místní komunitě, místo na fóru přímo u vývojářů) . Když si představíte komunity hráču Army, Bfka nebo COD jako bloky gangů ve městě…. když tam nepatříš, nečekej že tě nesežerou za živa, …. .
Sherlock161: Přesně nenapsal jsem nic nevhodného jen se mi dlouhodobě nelíbí politika BI podporovaná lidmi z redakce a dalšími co se toho chytají. Udělat to Activision nebo Ubisoft tak je to utopeno v negavitistických recenzích. Nemám rád odfláknutou práci diletantů a můžou být klidně z ČR nebo ze Špainu. Já jim to nepapám.
OT:
Je zajímavé , že když je to naopak viz mé funboyovské příspěvky u BF4, D3, WoW, Counter Strike tak mi nikdo z redakce nevyhrožuje za bezduché příspěvky.
Když zahatuju směrem k AC3 nebo Borderlands 2 nic se neděje , ale když směrem k BI máme oheň na střeše.
Vůbec precedent mazání nesouhlasných komentářů uplně diskredituje diskuzi jako takovou …pochopil bych to kdybych někomu sprostě nadával , ale tohle ? Fakt síla. Semnou taky spoustakrát někdo nesouhlasí nebo je přímo proti mě , ale stále ho respektuju a věřím , že se u jiného tématu třeba zase shodneme a o tom by to mělo být.
Vypadá to dobře, hlavně ten Workshop.
Toť vše k profesionalitě zdejších "redaktorů"…
Lootmaster: Až na to že Take On Mars stojí 10 Euro. A jestli mluvíš o Armě, tak tu fakt nemáš co dělat, už jenom proto že jako obvykle meleš totální kraviny. Už se těším na časy až začneme mazat bezduché komentáře haterů. Mám pocit že to bude hodně brzo, dokonce už máme představu s kým začít
Přesně a proč to nedotáhnout k dokonalosti rovnou vydáme jen engin po litru za kus a vše ostatní ať si hráči doma spitvaj samy.
Přčsně tak. Proč by se s takými krávovinami měli piplat vývojáři? Ti mají dost práce s rozšířením konceptu samotné hry, která je prostě zatraceně kvalitní simulátor a navzdory všemu si našel dost velkou skupinu příznivců. Šílené nápady si musí komunita vymyslet sama, a je k tomu určený právě Workshop
A proč by se s tím měli piplat vývojáří, když to za ně může udělat komunita, která tomu rozumí mnohem více než oni samotní? !
Tak to dopadá když máte potencial a neumíte nebo nechcete vymýšlet gameplay…. já bych si troufl na koncept válečné akce (v arkádovém pojetí) na marzu …. to by byl punk…. nebo co třeba DayZ na marzovských koloniích punk nejvíc.