Na přání fanoušků studio Eidos Montreal odstranilo z Thiefa systém pro postupné vylepšování hlavního hrdiny. Zloděj Garrett měl totiž za každou dobře odvedenou práci získávat zkušenostní body, které by následně vylepšovaly jeho schopnosti a dovednosti. To jste mohli vidět v E3 demu, kde vyskočila hláška „Headshot XP“.
„Fanoušci by mohli být překvapeni, jak často vývojáři sledují fórum, aby získali informace o tom, jak jsou některé věci vnímány v reálném světě. Zpětná vazba je pro vás velmi cenná, konzistentní reakce na XP systém bylo něco, co nás přinutilo přehodnotit některá rozhodnutí v designu hry,“ napsal v Q&A komunitní manažer Daniel Windfeld Schmid.
Absence XP systému vedla k jinému systému, který vám dovolí vylepšovat Garretta. Pokud budete chtít vylepšit jeho schopnosti, budete k tomu potřebovat peníze. Ty získáte kradením, což podle tvůrců podpoří samotnou hratelnost, kdy budete třeba jen tak krást, abyste získali potřebný obnos peněz. Pouze vy pak rozhodnete, jaké schopnosti vylepšíte. Investovat budete moci do prvků, které z hlavního hrdiny udělají lepšího tichého zloděje nebo naopak agresivnějšího, který si poradí i v situacích, kdy mu loupež nevyjde podle představ. Takže jaký styl zvolíte, stealth nebo agresivnější?
Thief je naplánován na 28. února ve verzích pro PC, PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One.
Tak to projdi bez zabiti, ja ti to neberu, jen poukzuji na to, ze XP veskutecnosti zustali v podobe koristi z mrtvol, takze se to jen "zamaskovalo". A nezabijenim budes prichazet o expy (teda o penize) , pokud teda nebude neco ala deus ex kde byl po kazde misi tucny bonus pokud jsi zustal neodhalen.
DwaneDibbley: Jenže hra by se měla dát projet bez zabití jediné postavy podobně jako v Dishonored .
Ale vubec nic se nezmenilo. Misto XP za headshot ted bude headshot a "XP" pak vykrades mrtvole z kapes. A pokud se nemylim, tak na nejvyssi obtiznost se stejne muselo ukrast skoro vsechno co slo.
DwaneDibley: aspoň něco, protože Xp jsi dostával za zabíjení, to byl ten bullshit, gold dostaneš z krádeží a o těch Thief je. Headshoty a podobný nesmysly ať zůstanou v Counter Strike a pod.
nj, prejmenovali XP na gold a vsichni jsou spokojeni.
Já v tom nevidím moc velký rozdíl, jestli si vylepšovat postavu za XP nebo za herní měnu … just sayin‘
Pokud však ty XP měli být pouze ze zabíjení, tak to se omlouvám. To je jistě nesmysl ve stealth hře dostávat zkušenosti a vylepšení pouze násilím. Já jsem myslel, že ty XP jsou prostě tak za všechno co ve hře dělám (omráčení, side-questy apod. ) Klidně bych to viděl stylem Dishonored ("skryté" upgrade předměty, jejichž pozice jde přibližně zjistit. Vůbec nejlépe by bylo, kdyby tam žádné levelování nebylo. Má to sakra navazovat na old-school hru. Proč všude s*át debilní upgradovací systém (myšleno do SP) ? Vždyť to má v dnešní době i sebestupidnější FPS.
Já už myslel, že se fanouškům nelíbí, že hra vychází na Win XP
Darkman: O tom jsem vůbec neslyšel, ale co tak koukám, vypadá to zajímavě. Bludišťáka pro Darkmana!
kdyby si někdo chtěl zkrátit čekání, tak ke stažení je The Dark Mod 2. 0 [ odkaz ]
Rozhodně palec nahoru! Tohle je super přístup.
Vždyť je to krucinál THIEF! Kdo by to chtěl hrát agresivně ? Na to tu máme GTA .
Sherlock: Tak ať. Radši pořádnou hru, která mě bude bavit, než to mít o půl roku dřív
Mají našlápnuto na jednu z nejlepších her roku 2014 tak ať si to nepokazí
Palec nahoru super přístup.
Volím stealth a tleskám za jejich přístup. Ostatní studia by se měli inspirovat!