Hru, kterou mnozí popisují jako vesmírnou střílečku z první osoby ve stylu dnes již pomalu kultovního Minecraftu. A to zní popravdě řečeno jako docela zajímavá kombinace.
Hráči se jejím prostřednictvím stanou takzvanými pionýry; technologicky vylepšenými lidmi, náhodně vysazenými v dávno opuštěné kolonii Pharus 7.
Jejich úkolem je, cílenou přeměnou terénu, zachránit co možná nejvíc. Máme se proto těšit na spoustu prozkoumávání, dolování a obchodování s mateřskou lodí – Eden Star – z níž je možné nakupovat lepší výbavu.
Již nyní přitom autoři slibují propracovaný soubojový systém hojně využívající fyzikálního enginu, rozsáhlou destrukci i budování v reálném čase, dynamicky zpracovaný volný pohyb (trochu ve stylu Mirror’s Edge) či skutečně chytré protivníky.
Na vývoj je potřeba asi 620 tisíc liber, přičemž v době psaní zprávy tvůrcům svítilo na kontě něco málo přes 16 tisíc. Chcete-li to změnit, můžete tady.
adames52: Teď jsem si pročítal fórum a tam se na to jeden člověk ptal. A naopak, tvůrci z toho nechtějí vytvořit jen další "tower-defense" hru. Bude to i hodně o boji mimo základnu, průzkumu okolí, hledání tajných zdrojů…. navíc bude možné postavit i více základen, zkrátka bude to mnohem otevřenější, než to vypadá
"The "base building" aspect of the final game is still being designed, so your ideas at this stage are welcome!
I see no reason we should limit the player to developing a single base. The main reason you would build things all in one place is to better protect your Eden Kit, but let’s face it – We don’t need another "tower-defence" game where you never leave the safety of your compound.
Our world should encourage players to explore and seek out more challenging enemies, hidden areas and pockets rich in minerals. Even if you "turtle up" like I described in my earlier comment, you would probably still need to go outside to obtain minerals to fuel your base. I must stress that none of what I’m talking about here is established design! "
Jako určitě to vypadá lákavě, ale dosti se bojím toho že z toho udělají klasickou: postav obranu pro tvůj modul ať se k němu nedostanou nepřátelé. Roboti ti zdi omlátí a ty postavíš ještě větší base protože příjde větši vlna atd atd. Něco jako orc must die ale bez trapek s kostičkama
No tak nevím. Dokážu si představit sebe jak to hraju ale nějak nevím jestli by mě to i bavilo
vypada to hezky, vesmir + minecraft je zajimava kombinace, ale 620 000 liber je hodne penez, nemyslim si, ze vyberou celou castku
Vypadá to úžasně! Rozhodně to vypadá lépe než Minecraft (myslím grafiku) . Už jsem se bál, že to bude kostičkované.
Vypadá to dobře doufám že to dopadne. . k večeru jim také něco přispěji
Páni, docela příjemný překvápko Hned jak mi přijdou peníze, tak jim přispěju.
No může to být pěkné
no jako vypada to skvele