Během hraní Assassin's Creed IV: Black Flag okusíte život piráta Edwarda Kenwaye a v současnosti prozkoumáte obrovský komplex firmy Abstergo Entertainment, který s větší části vychází z kanceláří studia Ubisoft Montreal. Při pátrání v kancelářích se vám do rukou dostanou zajímavé informace z e-mailů, kde jsou menší narážky jakým směrem se bude celá série ubírat v budoucnosti. V mailových schránkách například můžete narazit na soubory naznačující Francouzskou revoluci, 13. století v Egyptě nebo 14. století v Japonsku. Dokonce nechybí ani 20. století. Vše je navíc doplněno zajímavými artworky.
Není pochyb o tom, že fanouškům série budou tyhle narážky hodně vrtat v hlavě a možná se časem dozvíme i nějaké další informace. Prozatím si musíme vystačit s tímto. Možná se za čas v AC podíváme do Egypta, Japonska, Francie apod.
Pokud máte v plánu si AC4 zahrát, tak se dozvíte také, co se stalo s Desmondem po událostech v Assassin's Creed III.
CZconnor: Uvidím 22. 11.
Ardenlax:
Ok, kazdy to ma jinak.
Strec:
Edward je ale dobrej.
CZconnor: Já mám výzvy rád ( v AC2 mám všechny achievementy, a to včetně sbírání peříček) , to ne že ne, ale jak už jsem psal, přišlo mi to jako tlouct do zdi. Ono nejde zase tak moc o tu obtížnost, ale o plynulost. Jak už jsem psal, fighty v AC2 mi nesedly, ale každý má samozřejmě svůj názor, a já jej respektuji.
Kojot: Ono klikat na jedno tlačítko myši u xboxu nejde ani kdybych se sebevíc snažil, ale v pohodě.
Ono jde vlastně jen o správné načasování kdy použít proti útok pak ty souboje jsou zábavné, ale když se pořád jenom kliká na jedno tlačítko myši tak to příliš velká zábava není.
CZconnor: Ve dvojce jsem si nepřipadal jako středověkej superhrdina… i když ty skok důvěry a podobny "schopnosti", ale pořád to byl člověk s citama, cílem a postupně se rozvýjel a stejně tak jeho dovednosti. V dalších dílech už to celkově bylo nemastny, neslany a hrdina působyl dojmem nedokonaliho superhrdiny.
Strec:
Presne ! Jak jsem napsal…
Zdase, ze Ardenlax nema rad vyzvy, ale to uz je jeho vec. Zrejme ma radsi souboje co lip vypadaji nez se hrajou.
Mě ty souboje v AC2 vyhovovali. V dalších dílech vypadali sice pěkně, ladně… ale nebyla to výzva. Ne že by v AC2 byla, ale buď jsem byl už vytrénovanej nebo to prostě bylo dost snadnější.
Ardenlax:
Musis to umet. Ja mam radsi tezsi souboje ve hrach nez lehoucke.
Ardenlax : jo já vim ale dobře si je vystihl
Smuky: Já myslel ty v plátovém brnění s obouruční sekerou.
Ardenlax : Obludy se sekerama

Strec : Chápu tě
Ardelax
Staci je odzbrojit a je klid
CZconnor: Souboje ve 2ce nebyly těžké, ale nudné a pomalé. V podstatě jsi nic nemohl dělat, jenom do nich v jednom kuse mlátit, nebo tak 4x každého vycountrovat. To ještě nepočítám ty obludy se sekerama, s kterýma jsem se sral vzdycky půl hodiny.