Nadějné akční RPG Deep Down od Capcomu nabídne systém náhodně generovaných dungeonů, které se budou lišit a měnit v závislosti na pocitech a emocí. Jako příklad byl uveden dungeon ovlivněný hněvem, jenž je plný ohně, zatímco lokalita smutku je pokrytá ledem.
Na Tokyo Game Show byl před časem ukázán gameplay z dungeonu ovlivněného radostí. Vidět jsme mohli méně temná místa díky světlu.
Deep Down bude free-to-play akční RPG určené exkluzivně pro PlayStation 4. Capcom tvrdí, že jejich systém je schopen vygenerovat nejrůznější dungeony s nekonečnými variantami. Samotný příběh je poněkud šílený, hlavní hrdina bude cestovat v čase. Hra bude podporovat singleplayer i multiplayer.
To je vse? …nebo se jeste prida nejakej troll se super nazorem, ci pripominkou ?
Dungeon pláče, te donuti brecet z poctu klišé a bugu.
“které se budou lišit a měnit v závislosti na pocitech a emocí. Jako příklad byl uveden dungeon ovlivněný hněvem, jenž je plný ohně, zatímco lokalita smutku je pokrytá ledem. “
To je sice pěkné, ale co to bude mít společného se mnou jako hráčem? To by mohli udělat všude že Dungeony budou “Tohle je Dungeon průjmu proto je tu bláto“.
“Na Tokyo Game Show byl před časem ukázán gameplay z dungeonu ovlivněného radostí. “
Prostě sem se dozvěděl uplný prd? Co ho ovlivňuje? Postup hráče? Jeho rozhodnutí? Nebo si to náhodně vygeneruje čim bude dungeon ovlivněn? I přes to, jaký to bude mít dopad na hraní?