Licence na hry s tématikou Hvězdných válek se musí pořádně využít, řekli si hlavouni v Electronic Arts, kteří získali licenci od Disney na příštích deset let. Na Star Wars hrách pracuje švédské studio DICE zodpovědné za Battlefield – půjde o znovuzrození Battlefrontu – stejně tak BioWare (mj. Mass Effect).
Již nějakou dobu víme, že Star Wars titul kutí i chlapci a děvčata ve studiu Visceral Games (Dead Space), ale nevěděli jsme, o co přesně půjde. Až dnes si redakce Kotaku všimla inzerátu od EA Canada, který hledá několik nových členů na next-gen hru odehrávající se v otevřeném světě.
„EA Canada hledá zkušeného hlavního animátora, který by se podílel na vývoji velké akční next-gen hry odehrávající se v otevřeném světě.“ Další dva inzeráty pak jsou určené pro výkonného producenta schopného spolupracovat mezi EA Canada ve Vancouveru a Visceral Games v Redwood Shores.
Je nepravděpodobné, že by ve Visceral Games v současné době pracovali hned na dvou velkých titulech, když se EA snaží v roce 2015 vydat první tituly s licencí Star Wars, takže by mělo s největší pravděpodobností jít právě o hru s tematikou Hvězdných válek. Zda je to pravda, to ukáže až čas.
rawneox: Ja ja, absolut grausam Führer
Morthsir: Galaktische Führer
To zase dopadne.
Ja bych si pral poradnou temnou Sithskou SW hru…. Proste si to takhle frcet skrz galaxii ve Hvezde smrti a nicit vse co smrdi rebelama, nebo separatistama a ve finale poradne nakopat rytire Jedi do pozadi ! ! xD
já bych chtěl klasiku KOTOR.
tak komunitu Star wars bych si znepratelit nechtel ale po odpadu jako NFS rivals si EA hodne zahrava
Lelanka: SW 1313 je zrušené. Ale zajímalo by mě, co s tím EA provede. Snad to nebude vycházet každý rok jako jiné hry od EA .
SW 1313 R* ? to je joke
pajmič: Ano to je vsechno moc pekne, ale jako vydavatel si budu rozhodovat kdo hru bude delat a jsem ochoten nest rizika, ktere to nese, kdyz to dam tamhle ukrajincum, kteri maji zkusenosti max z indie her a nikdy nic takoveho nedelali tak asi nemuzou ocekavat hru AAA rozmeru, kdyz prece neco vydavam, podepisuju se pod tim svym jmenem, pripadne svou firmou, je az druhorade kdo hru delal, zakon padajiciho hovna plati vsude. TO same v me firme, kdyz je problem, nejdu za clovekem, ktery ma na starost montaz, jdu za projektantem, ktery ma na starosti dany projekt, ten at si vyresi svoje problemy zase s lidmi, ktere ma on na starosti. Tohle funguje vsude, takze EA si za to muze sama, at si zaplati kvalitni vyvojarske studio, at jim nedava kriticky dead line, ve ktery se neda zvladnout kompletni hra v optimalizovane, otestovane verzi atd…
Kéž by SW1313 dostalo R* nebo Ubisoft. . bo oba sakra. . shit happen
Podle me to bude Star Wars: 1313 .
Ria Kon: Neboj BW se SW skončilo, nové IP bude uplně nový svět podstavený od základů. A pro ty co nadávaji na EA: Nějak EA neuznávám ale je třeba si uvědomit jaká studi ty poslední hry od EA dělali NfS: Rivals (Ghost games) kdo to jako je? ? NBA 14 live to samý absolutně neznámí vávojáři. Ve vývoji jde především o nadání a zápálenost studia, vydavatel pouze financuje ono studio. A samožřejmně čím menší rozpočet tím kratší vývoj z čehož vyjde nehotová hra. EA jsou v tomto experti (ale jsou tu horší) . Ale třeba Dragon Age Inkvizice…kdyby původní plán nebyl změněn ta hra už by pravděpodobně vyšla a byla by opět nehotová a zaase by se na ní nadávalo. Takže to posunuly o rok což je mooc dlouhá doba. Kdyby takto EA přistupovalo ke každé značce bylo by to blaho. Idkyž si osobně myslím že u DA tady zapůsobilo pár faktorů do kterých EA nezasahuje a to budou asi fans.
Myslim si, ze to bude stat za hovno, na co sahne EA to domrda.
Jsem rád , že něco takovýho slyším Snad to bude stát za to a EA odvede dobrou práci (y)
taky si myslím že to bude KOTOR. teda jesli vubec nějaká hra vyjde.