Jak se tvoří vizuální efekty v Unreal Enginu 4 a jak vznikaly konkrétně ty z technologického dema Infiltrator? To se dozvíte v sérii videí, kterými vás provedou samotní kluci z Epic Games. Dnes jsme se dočkali už druhého dílu a podle krátké ukázky to vypadá, že nový engine i díky řadě drobných detailů posune vizuální stránku her zase o pořádný kus dál. Nebo minimálně o dost dál oproti třetímu Unreal Enginu.
RockMax: Kdyby to neexistovalo, tak neřeknu ani popel. Ale Kojima takový engine má a ti lidé jsou za to regulérně placeni, takže je kritika na místě.
Je rozdíl mezi hardcore hrou a hardcore obtížností. Staré hry byly pro nás hráče výzva. Ano byly kurevsky těžké, ale férové a když jsi přišel na to jak vyřešit určitý problém který ti nešel, protože to bylo moc těžké (například bludiště) , tak tě hra odmění a máš z toho dobrý pocit, protože víš že tvá námaha vynesla ovoce. Kdežto Dnešní "Hardcore" obtížnosti nejsou ani trochu fér nebo chalengeable. V dnešních hrách je hardcore obtížnost ta, že se zvyší počet životů NPC, sníží tvůj počet životů sníží damage zbraním a zvýší damage NPC zbraním. Po případě NPC mají lepší AI nebo ví kde jste. Po případě je ta hra tak zabugovaná, že se nedá na hardcore "obtížnost" dohrát. Promiň, ale takhle si hardcore hru nepředstavuji. Víš co je hardcore? Castlevania, Legend of Grimrock (v Hardcore režimu bez mapy) , Binding of Issac (ze začátku) , Super Meat Boy a podbné hry!
Ufomaniac-je dost her kde je hard obtížnost opravdu těžká, sám můžu posoudit dohrávám většinu her od easy až po hardcore, a taky je rozdíl mezi obtížností a nesmyslem jako to bylo u některých starých her, kde něco dohrát na hard bylo skoro nemožné. A taky si nepředstavují obtížnost tak že si zničim klávesnici, ovladač nebo ruce, a nebo se po zabití objevit na začátku hry. Doufám že tahle věc je opravdu ojedinělý přežitek. Hledáš výzvu, kup si Demon Souls, to je dělaný pro lidi jako seš ty.
Jako UE4 dobry, ale stve me ze zapominaji na na nas Idie vyvojare, kde jejich licence stoji 1M $ … Tohle me fakt stve, dost pochybuji ze nejake male studio is koupi licenci na UE4 za mega… opravdu na hlavu
Je smutné, že všechny enginy staví na grafice. Spíše by se měli zaměřovat na optimilaizaci, SDK, kompabilitě a především net code, který je v dnešních MMOFPS hrách příšerný. K čemu mi je krásné červené rajče, když je uvnitř zhnilé. Na to doplatil například i Planetside 2. .
Je to pěkné, ale dokud ta technologie není ve hrách, není se o čem bavit
DeCrys: Opakovani= Matka moudrosti xD
tyhle ukazky jsou stary nechapu proc to sem davate
To Maxiik: Zrovna hraju UT 1999 a paráda akorát sem nenašel verzi s příběhem…. . Staré hry a jejich klasicke GOD obtížnosti to byl harcore ne jak dnes kde hard znamena 2x pokusy a jde se dál.
To JakER: Tak jako já vím, že technologie postupuje dopředu, ale zkus si něco takovýho vytvořit…. Jo jako sice si v této době řekneš… "Paráda, ale mohlo by to být ještě lepší", ale peníze jsou peníze…. .
mam strasnu chut na Unreal (1999) chcelo by to nejaku giganticku komunitu a vsetko by bolo ako za starych cias
JakER: Ještě že máme Frostbite, na kterým poběží všechno od EA.
Vypadá to celkem dobře. Co se týče efektů je to dobrý, co se týče vody tak ta mi připomněla portal 2 a ty jejich gely no ale to prostředí je řekl bych dost standardní a zpracováním moc nezaujme.
Velice obohacující video těším se na další
Jinak, pouze můj názor, UE4 mi pořád přijde trochu zastaralý. Tedy, graficky je to prostě paráda a vypadá to nádherně. ale co se funkčnosti týče a jakéhosi propojení virtuálního světa s virtuálními fyzikálními zákony apod. to ještě nenaplňuje mé očekávání. Narozdíl například od Fox Enginu či CryEnginu (ale spíše ten Fox Engine) .
voda nějaká moc gelová nemyslíte ?