Připravovaná ambiciózní akce Tom Clancy's The Division od studia Ubisoft Massive bude nabízet obchodování na černém trhu. Od NPC budete moci kupovat zbraně, munici nebo neprůstřelné věci. Nikoliv však za peníze, nýbrž za potraviny a pitnou vodu.
Jídlo a voda sice budou klíčové. Nicméně, tyhle zdroje nebudou vyžadovány pro přežití ve hře. „Naše hra je o celkovém pádu společnosti. Věci, které bereme jako samozřejmost v našem každodenním životě (především jídlo a pitná voda), se ve hře náhle stávají omezenými zdroji. Jde tak o vzácné a cenné zdroje, s kterými budete moci obchodovat a tak podobně,“ začal vysvětlovat šéf designu Axel Rydby.
„Nechtěli jsme, aby hráči museli pít čistou vodu a jíst jídlo, aby přežili. I přesto budou potraviny a voda velmi důležitou součástí hry, nikoliv pro přežití. Hráči budou muset hledat vodu a jídlo, věci pak vymění za zbraně apod.“
Kromě toho jsme se dozvěděli, že k dispozici budete mít baťoh, do kterého budete dávat nalezené věci. Ze začátku budete mít pouze základní vybavení a zásoby. Budete tak musel prozkoumávat okolí, hledat předměty a všemožně rabovat. V závislosti na vybavení se vám bude postupně vyvíjet postava, nikoliv podle toho jakou třídu jste si vybrali před započatým dobrodružstvím, a pak budete muset učinit i nějaká těžká a přitom zábavná rozhodnutí.
Vývojáři se prozatím nerozhodli, zda budou moci hráči využívat vozidla, která budou všemožně roztroušena po New Yorku (podobně jako v ukázkách). Využití automobilů by totiž nedávalo zrovna moc velký smysl. Kdybyste měli benzín, tak byste ho použili na oheň nebo do generátoru pro výrobu elektřiny, abyste se zahřáli a osvětlili místnost, nikoliv pro to, abyste si ušetřili cestu a mohli si někam dojet.
The Division se odehrává v New Yorku, tři týdny po té, co se na Černý pátek rozšířil po městě smrtící virus. Zanikají postupně základní služby a společnost se mění v chaos. Prezident uplatňuje Presidential Directive 51 a The Division, přísně tajná samostatná jednotka agentů, je povolána. Zatímco Division agenti vedou naoko obyčejný život, jsou trénovaní, aby v podobně nouzových situacích mohli samostatně jednat. Jakmile pohasnou světla, jejich mise začíná.
Na ty auta jsem ještě zvědavý. Prý ještě není na 100% rozhodnuto.
jestli na silnici bude bordel jako je v tech obrazcich tak asi pojizdny nebudou, ale mohli by tam pridat bycykli nebo motorky.
Rappix: Neboj nejsi sám
To jsem jediný komu se I Am Alive libílo? Podobně jako u posledního zatracovaného Alone In The Dark si tvůrců vážím za to, se nebáli přijít s něčím novým co ve hrách ještě nebylo. Bohužel na tohle většinová část hráčů neslyší.
jesterkacz: Tak pokud to bylo i na konzolích, jak říkáš, tak to musel být dobrej shit.
Theo i na konzoli to bylo strašné taky sem hral jen chvíli a vypnul jsem to ještě že sem to měl jen půjčený
Gandalf. : I Am Alive jsem hrál (na PC) jen chvíli. Ovládání bylo strašné (možná je to tím, že to bylo předělané z konzolové verze) a zrnitý obraz se mi už vůbec nelíbil. Přesto bych I Am Alive nijak nespojoval s The Division. Minimálně, že je také z post-apokalyptické doby. Ubisoftu věřím a doufám, že tato hra nabídne to, co od ní očekáváme. Ubi. mě zatím mezklamal…
Čte se to všechno moc hezky, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to nakonec byla arkáda pro každého. Nechci to nějak hejtovat, ale v posledních letech je to tak s každou hrou. Trailery a všechno okolo vypadá hrozně slibně a nakonec skutek utek. Ku příkladu dám třeba hru I Am Alive, která se ze začátku tvářila hodně podobně jako právě Division. Třeba mě to překvapí, ale takovýhle survival hry věřím stejně jenom Indie vývojářům.
Rappix: Vývijáři se zatím NEROZHODLI. Auta nakonec můžou být, ale já je tam nechci. Aby z toho pak nebylo takový GTA.
Hra roku 2014
A proč tedy v původním traileru bylo vidět jezdící auto?
to Sampy: Příště prosím slušně. Váš komentář jsem smazal.
Zní to zajímavě, ale uvidíme, jak to bude fungovat v praxi…
watch dogs a division…boze pristi rok bude zase nadupanej