Chudák Lara. Nejdřív jí vývojáři průběžně zmenšovali poprsí, aby nepůsobila pouze jako prázdný sex symbol chlapců, kteří procházeli v devadesátých letech pubertou, a také aby vypadala přirozeněji, uvěřitelněji a celkově lidštěji. To se jim postupně podařilo a pak si to do kin klidně zamířil film, kde Angelina Jolie zase ukazovala přednosti Lary Croft v plné parádě. Letošní herní restart představil v tomto ohledu zatím asi nejuvěřitelnější Laru (v reálném světě by ovšem stále působila jako sexy superžena), ale chystaná vylepšená verze pro „next gen“ (slibuju, že tohle označení už nebudu používat), rozuměj PS4 a Xbox One, přinese další drobné úpravy týkající se mimo jiné hrdinčina vzhledu.
Díky výkonu nových konzolí si tvůrci mohou dovolit vylepšit například Lařin vlasový porost, který bude reagovat na směr a sílu větru a podle toho bude její kštice autenticky vlát. Při průchodu nehostinným herním prostředím má materiál realisticky reagovat na bahno, krev nebo kapky deště, které na hrdince ulpívají.
Změny se pochopitelně netýkají pouze protagonistky, ale i dalších částí hry – těšit se můžeme na vylepšenou fyziku, lepší osvětlení, detailnější stíny, bohatší vegetaci a další vychytávky. Práce na optimalizaci stále probíhají, takže zatím nelze říct, zda Tomb Raider poběží stabilně v 60 snímcích za vteřinu, ale tvůrci se jistě pokusí, aby byl zážitek i v tomto ohledu co nejlepší, což potvrzuje i snaha zajistit, aby hra běžela na obou konzolích v rozlišení 1080p. Přislíbena je rovněž možnost využívání hlasových příkazů například pro změnu zbraní, vyvolání menu apod.
Tomb Raider: Definite Edition, která bude obsahovat všechna DLC a bonusy, zatím vyjde pouze na PS4 a Xbox One. Dočkáme se jí 28. ledna 2014.
aha. . a další díl určenej pro pc a ostatní platformy bude opět vizuálně lepší než nadcházející "předělávka". Obyčejně se tomu říká vývoj ne. . cha
Všichni tady řeší grafiku. Mě je fakt jedno jestli nějaka platforma má o texturu míň nebo víc. Grafika je důležitá, ale nazaručí vám zábavnost. Já myslel, že jste hráči a né cápci co se tady hádaj, kdo má lepší kabátek . Ale dnes je asi jiná doba co ?
Mohli by udělat potom srovnání PC a konzolových verzí z gameplay záběrů, docela by mě zajímalo, jak velký rozdíl mezi něma bude.
Kdyby to bylo dělaný jen na PC a pak na nové konzole tak by ta PC vypadala lépe tedy ještě lépe než nové konzole ale dělali to na PC zároveň se starejma takže není čemu se divit
Skapco: Jak můžeš soudit vizuální kvalitu hry podle nějakého videa? Podobný článek se nachází i na jiných herních webech, kde se většinou píše, že by Tomb Raider: Definitive Edition měl být na nových konzolích ještě hezčí jak na PC. Tak mi tady prosím tě nevykládej takový blbosti.
Já si myslím že tam zas takovej rozdíl nebude, toho si při hraní ani nevšimneš. Proč platit 2x za stejnou hru…
Hlavně se teď všici hatujte jak to vypadá na PC/konzoli lépe atd…. je jasné že tahle verze bude hezčí už jen díky tomu že ji nedělali na staré konzole, a tudíž tam jsou hezčí textury apod. Jinak ten novej obličej je děsnej, a jsem zvědavej jak to poběží na těch 1080p . . viděl bych to 30fps když má Xbox problémy i se 720p aby udržel 30fps.
Silchas Zmar – Je tam jasně psáno, že hra bude vypadat daleko lépe než na pc. // Zazvonil zvonec a pohádky byl konec.
Element: Škoda, že to tak nevypadá i na PC…
Lelanka: To jo. Vypadá to pěkně.
Ten rozdíl tam je celkem trochu vidět…
Takže jsi si v oku představil jak vypadá tvůj max setsings a porovnal jsi video, které podotýkám ještě není z finální verze a určil jsi závěr. Bravo, Bravisimo. Takže tohle jsou podle tebe jen PR. řečičky? ? V Definitive Edition je nový systém částic, nové nasvícení scén, vylepšené vrhání stínů, předělané modely postav včetně NPC nebo více vizuálních pomůcek k vyprávění příběhu, např. více sutě, detailnější stěny, hustější vegetace a podobně, " srovnal rozdíly oproti původní PC verzi z března 2013 výkonný producent Scot Amos.
Silchas Zmar : Staci si pozret to video…
Skapco a ty už jsi to hrál na ps4, že to můžeš posoudit?
Ked to zapnem na PC na Max Settings tak to vypada vyrazne lepsie