První otázka na fórech Elitist Jerks byla směřovaná na rozlehlost mapy. Na to Brian Wheeler odpověděl následovně. “Cyrodiil je strašně, strašně obrovský! Pěšky vám to vezme 20 až 30 minut přejít ze shora dolu.” Jinde udal, že Cyrodiil bude až nápadně podobný tomu, jak vypadal v Oblivionu, přičemž na otázku džunglí a proměny za dob Tibera Septima pouze odpověděl, že všechno bude popsáno v knížkách.
Další z otázek směřovala na kooperativní hraní kampaně. “V betě jsme používali pouze úsek trvající asi 48 hodin, ale v plné hře odhadujeme dobu na 3 měsíce. Díky tomu máme možnost něco změnit v závislosti na tom, co hráči potřebují. Jestli dát další úsek nebo nastavit kampaně pro konkrétní level postavy. Kampaň je velmi flexibilní a dáváme si velký pozor na to, co hráči chtějí. O nic menší podstatnou částí je skill. V normální Elder Scrolls hře střelíte do hlavy lukem, použijete silné útoky, vykryjete ostatní útoky a uhnete ve správný čas. V Elder Scrolls Online budete mít šanci své schopnosti ukázat také,” pokračoval Wheeler.
“Můžete blokovat útoky, uhýbat nebo se plížit jak je libo. Je zde tuna šancí pro úhyb silnému úderu a zasadit svůj vlastní! Proto také díky speciální místnosti zkoušíme a studujeme odezvu a lagování.”
Mimo to Wheeler prozradil, že v závislosti na vašich schopnostech budete dostávat ranky a tak se každý dozví, jestli jste člověk, na kterého by si měl troufnout jen málokdo, nebo padavka bez šance. Pokud vás ale zajímá více, doporučujeme navštívit výše zmíněné fórum, na kterém je daleko více otázek a odpovědí.
Tak co, těšíte se? The Elder Scrolls: Online vyjde totiž už začátkem příštího roku pro PC, PS4 a Xbox One.
Si myslím, že trocha skepse ke každé dosud nevydané hře patří. Obzvlášť u onlinovky s měsíčníma poplatkama. Musejí mít opravdu, co nabýdnout, když za hru musí člověk zaplatit a pak ještě měsíčně platit, aby mohl hrát. Ale kolik MMORPG už tohle slibovalo a kolik jich je pořád zpoplatněných… nebo výztižněji… masově hraných? Proto až uvidím úspěch i po roce, tak uvěřím. Zatím ty ohlasy kritiky a skepse beru jako oprávněny.
crockynek: Ok, řeknu
to fallanga: ja jsem tady jenom napsal svuj nazor to že snim nesouhlasis je tva věc ale za rok až tady bude novinka s nadpisem: TES online přechazi na F2P model z duvodu male poptavky tak pak mi muzes neco rict
crockynek: Já jen nesoudím hry, předtím než vyjdou. A ty bys měl dělat to samé, jelikož stát se může všechno.
Proč by stál za nic když si ho můžeš vytvořit sám a hlavní dej sfouknes za deset hodin a pak máš hřiště otevřené nebo to udělat jako já když sem se začal věnovat hlavním questum pořádně až po padesáti hodinách a postavení domu beru ze třeba zaklínač je pecka hra ale zároveň není tak svobodná. Tohle mají v bethesde moc dobře zvládnuté. Ale jak říkáš, každý má to svoje co ho baví
to fallanga: nebot se to tyka i tehle hry DD ty si myslis ze kdyz uplne kazda hra ktera doposud vyšla byla bugged to africa tak tohle bude vyjimka? D neveř na duchy kamarade
crockynek: Tak proč to píšeš zde?
to fallanga: OMG ja nemluvim přimo o tehle hře ktera jeste nevysla ale vseobecne … ffs
crockynek: Ale jak můžeš vědět, že je zabugovaná? Vždyť si to ještě nehrál.
to darkramm88: osobně dam šanci RPGčku ktere ma třeba 30 hodin ale neni zabugovane a je vněm kvalitni přiběh než hře kde je 300 hodin gameplaye ktery ovšem stoji za nic …
fallanga: nenapsal sem nejlepší rpg ale nejlepší západní rpg;-)
darkramm88: Nemyslím si, že TES a Fallout jsou nejlepší RPG. Oba tituly měly solidní základ, ale časem to ztrácelo na kvalitě.
crockynek: to sice vydává ale zároveň si to může dovolit. Žádné jiné tak kvalitní západní RPG na trhu není jako fallouty a TES. Je to smutné ale tam kde není konkurence se prostě nemusejí snažit. Ale skyrim sem si užil a udělal z něj platinku. DLC byla take skvělá takže TES online šanci určitě dám. Bethesda slíbila ze v rámci tech měsíčních poplatků už nebudou další microtransakce takže všichni hráči budou mít stejné možnosti i herní obsah. To už stojí za zamyšlení
crockynek: Já vím, ale přece nebudeš soudit hru předtím než vůbec vyjde.
fallanga: BTW to co jsem psal v předešlych komentech nebylo jenom na bethesdu ale na vetsinu vyvojařskych domu