Rhianna Pratchett, autorka scénáře pro Mirror's Edge, nepracuje na scénáři pro chystané pokračování, které oznámilo DICE v červnu na E3 2013.
Pratchettová se s informací podělila na svém osobním Twitteru, kde vysvětlila, že ji DICE ohledně spolupráce ani neoslovilo. „Nejsem zapojena do práce na Mirror's Edge 2, nebyla jsem ani oslovena ohledně spolupráce,“ prozradila autorka.
Následně se rozpovídala o tom, že k vývoji původního Mirror's Edge se dostala později, kdy většina věcí byla již hotova a na jiné se už nedostalo. DICE například vynechalo dost velkou část dialogů hlavní hrdinky Faith.
Závěrem popřála DICE hodně štěstí při vývoji nového dílu.
Mirror's Edge 2 nebude pokračování původního dílu, nýbrž restart série, který poběží na Frostbite engine a vyjde, až bude hra hotova.
Rhianna Pratchett se podílela na scénáři pro hry jako Tomb Raider, Heavenly Sword, Overlord 1 a 2 a Mirror's Edge.
Já bych uvítal nějaký ten gameplay záběr delší než 5 min.
Upřímně si neumím parkour na Frostbitu vůbec představit. V Battlefieldu je kolikrát problém na třetí pokus zdolat půlmetrový zábradlí.
Konečně po dlouhý době zase zpráva o ME. No taky doufám, že si to udrží tu kvalitu. Ale na druhou stranu, příběh je u ME až na nějakém 10tém místě (aspoň u mě) . Ta hra si mě získala díky neokoukanému designu, skvělé hratelnosti, originalitě, hlavní hrdince, soundtracku a mnoho dalšího. Tak doufám, že tolik věcí spackat nedokážou.
Já se ani nedivím že první hra je hodně jiná než být měla. Mirror’s Edge bylo doslova experimentální tak ztrácet čas a hlavně finance na něčem kde není vůbec jisté jestli se vrátí a co na to řeknou hráči tak propracovávat to do hlobky by byla hloupost. Stejně jako třeba první Portal od Valve. Dvojka ale nejspíš už bude taková jaká měla být.
Velka skoda… Tomb Raider ma fakt super pribeh tak isto aj Mirrors Edge. Sa bojim ze to DICE poserie. Kedze DICE nevie robit pribeh