Přesně jak se dalo čekat, tak se i stalo. Dnes je to přibližně měsíc od vydání alpha verze DayZ a Dean Hall se na svém Twitteru pochlubil, že se prodalo už milion kopií. Slovy jeden milion kopií.
A to jde přitom pořád o alpha verzi, která na vás odevšad řve, že jde o nehotový produkt, po jehož koupi se hráči mohou setkat s celou řadou chyb a nedodělků. Chet Faliszek z Valve k tomu vtipně poznamenal, že Dean Hall očividně neumí psát varovné zprávy.
Pro Bohemia Interactive je to ale určitě úspěch, nemluvě o tom, že se z DayZ stal ideální důkaz toho, že kvalitní PC hra se může krásně prodávat, stačí přijít s originálním konceptem. A pak že je PC hraní mrtvé a automaticky nevýdělečné.
Pokud pořád nechápete, proč je DayZ takový hit, mohou vám pomoct naše dojmy z hraní. Od doby sepsání toho článku už navíc vyšlo několik patchů, které eliminovaly nebo omezily některé zmíněné neduhy v čele se zombíky schopnými běhat skrz zdi i ploty.
Me jen dostala vubec myšlenka DayZ na konzole… To je něco jako říct, že bude Last of Us na PC
Je s podivem, že se tu z toho stal opět flame war. Vždyť je to jedno kdo na čem hraje hry ne? Donekonečna každýho přesvědčovat jaký zařízení je lepší.
Na konzole to by to dopadlo, už to vidím jak to předělávají na ty super gamepady.
Určitě už vím co by z toho vzniklo, nějaká konzolová debilní zombie střílečka se všemi dnešními kravinami, kde jediný inventář by byl počet nábojů kolik vám zbývá.
No takovejch deset milionů by na tom trhl a konzolisti by mlaskali jak tu hru dostali na konzole. Když vy nám nepřejete hry na PC, tak proč by vám měli autoři co dělají jenom PC hry hry i na konzole…
DayZ na konzoli Rofl To by se hrálo určitě skvěle …
Uz se nemuzu dockat toho ovladani co by bylo na konzoli. Tohle neni GTA nejen ze mas hotkeye 1-9 ale mas tam mordy tlacitek co maji svoji specifickou funkci. Nehlede na inventar kterej si kolikrat musis mysi preskladavat. A nebo taky strileni, je to tam tak realisticke, ze je problem se trefit i s mysi … Chci videt gamepad xD
aj tak je otazka v akom stave bude konzolova verzia aj ked bude hotova, nakolko dean spomenul, ze hru chce otvorit moderom, ktori tam mozu popridavat vela zaujimavych veci, si len zober co spravili z dayz modu, napriklad dayz epoch, cenu to na tu konzolu z hladiksa biznisu podla mna mat spravit bude, ale tato hra zije z hracskej a moderskej komunity, obe ju vylepsuju, a to druhe na konzoliach nefunguje
BůhOnty: Tak to je jasný že to nebude hned. Tenhle rok s tím určitě nepočítám. Klidně ať to trvá třeba 2 roky, já si klidně počkám, hlavně že už to nebude alfa, beta a ani omega. A port na next-gen konzole by neměl být žádnej problém. . a i kdyby byl, tak peněz už mají dost a peníze řeší všechno.
Kdo ma zajem muze hrat na vylozene CZ/SK serveru se jmenem "CZ/SK For Life (Public/3PP: ON) 114008 " obrovska ceska a slovenska komunita + cz/s team speak — rady groups atd. . zde : srv01. x360cz. cz: 9922
Darkness2: Diky, fakt je celkom slusne citit zmenu
Phase: oba
Vajajo: Tak to budeš muset nahrát video páč ti tohle může těžko někdo věřit že ve městě máš +- 60 fps mimo město možná ale ne ve městě
a ktory fix ste skusali oba, ci stacil prvy, alebo druhy?
Na konzole se stejně nejspíš vyserou, ať radši updatujou pořádně hru i po releasu a dělají další mapy.
BůhOnty: vyborne narusta cca 10-15 fps
Rozhodně doporučuju