Oxide Games mají ve vývoji nějaké projekty běžící na enginu Nitrous a slibují, že brzy uvolní technologické demo Star Swarm na Steamu pro majitele grafických karet od AMD.
Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.
Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.
z mího pohledu je fajn že se to řeši konečně a snad se dočkame velkych bitev at už středověkych či galaktickych přece jenom kdo znas co paří takovíhle strategie by rád neposlal statisíce či miliony (at nejsem troškař
) na smrt.

ovšem otázka harweru je už jina.
GL at už je tu nový total war s milionovím vojskem
fps jim kleslo na 8, to moc dobře nevyřešili, ale zatim je to alfa verze
Já už to vidím…. Star Wars (Možno Battlefront
)

Na videu mají max jednotek 5560 a 33 fps, to je dost málo, tohle utáhne málo kterej počítač, takové technologie at si nechaj, no co bych mohl čekat od AMD
Vypada to hodne luxusne, to by se mohlo hodit treba u nejakych novych star warsu, ktere jak doufam EA nepose*e. Doufam hlavne, ze udela ke kazdymu zanru neco a ne ze to budou vsechno akcni koridorky. Taky bych uvital reborn zavodu kluzaku
Bonny: Borderlands 2 stačí na to jen amd grafika ale když tam tu physx zapneš tak to totálně nezvládá
Mě se seká už to video, nechci vidět na kolik FPS pojeda ta hra
to: Chosee
To právě nevím.
Engine možná, ale ne můj počítač
Tady je pěknej článek o tom, nic technického tak to i laik pochopí, [ odkaz ] podle toho, normálně funguje i na Intelu, ostatně ukázka je pouštěna na něm. Vykon by měl stoupat podle počtu jader, 4-jadroví procesor má 30FPS, 6-jadroví už 45FPS. Takže 8-jadrum od AMD tohle bude svědčit nejvíc. Je to až o 40% výkonnější než pod Directem, reálně to bude míň.
Mr. Lolendo: Předehnání intelu? Však to zvýší výkon jak u AMD procesoru tak u Intel procesoru ne?
Co zatím AMD prezentovalo o nových technologií se od CES začíná konečně vybarvovat. Je to všechno super (až na tressFX) ale jak je to s tím open source a přístupu Intelu a Nvidia. To je velice důležité.
Teoreticky (opravdu to berte s nadhledem) by díky Mantle API mohly zvednout výkon u těch nejmizerněji optimalizovaných hrách až o 400% (CPU/GPU) . Odvozuji od Stalkera Clear Sky který má výbornou fyziku (prakticky strčí do kapsy většinu dnešních her) s minimální zátěží na procesor. Teoreticky by vám měl i stačit vysoce taktovaný Pentium 4 Prescott 4GHz.
Reálně aktuálně to vypadá na až 40%. Což stačí na předehnání Intelu a prostředníka na Nvidiu.
Každopádně tomu zatím moc nevěřím, ale takovéto oživení (vývoj) na poli desktopu je více než potřeba.
Je pěkné že ten engin zvládá létající npcčka ve vesmíru. Na zemi je to mnohem složitější. Tam se musí řešit tzv. Pathfinding aby jednotky se nezasekávaly a nechodily někam jinam než mají. (dopic3)
caukyy: Hledal jsem nedavno a jedine co jsem nasel byla moznost amd+nvidia pro physx. Pokud nejaky driver pro amd na physx existuje, tak asi nevim vse. V tom pripade pokud vis kde je ke stazeni hod sem link, rad bych si o tom pocetl, ale nemyslim si, ze i kdyby takovy driver byl, tak by nebyl physx techto kartach tak optimalizovany jak pro nvidia karty (diky nvidie
)
Bonny: i AMD karty maj physx jestli so ho nainstaluješ
Jako jooo vykon AMD karet se mi hodne libi, jelikoz jsem ale milovnikem efektu, mrzi me ze nvidia ma physx. Ale tvrdit ze AMD procaky drzi krok s intelem
. Mozna maji v jednom enginu vetsi vykon, protoze je toto demo primo pro nej, ale celkovej vykon 6ti, nebo i 8mi jadrovych AMD se pohybuje stale na a hlavne pod urovni i5 od intelu.