Warhorse Studios po úspěchu na Kickstarteru, kde za pouhých 36 hodin překonali stanovený cíl (300 tisíc liber – 10 milionů korun) pro ambiciózní středověké RPG Kingdom Come: Deliverance, odhalilo nové cíle. Ty potvrzují dřívější informace, že každý cent navíc z kampaně půjde na vylepšení hry.
Nové cíle jsou skutečně zajímavé. Podle současného trendu není pochyb o tom, že se na některé z nich dostane. Pokud hráči přispějí dohromady přes 400 tisíc liber, tak Warhorse obohatí hru o živou dobovou hudbu, kterou nahraní čeští mistři. Využijí k tomu staré zpěvníky. Za 500 tisíc liber si v cutscénách budeme moci užívat soundtrack nahraný symfonickým orchestrem.
Teď pozor, něco skutečně zajímavého. Za 600 tisíc liber se Kingdom Come rozroste o několik nových questů, kde nebudeme hrát za hlavního hrdinu mladého kovář, nýbrž se vžijeme do ženy, jež zachránila kováře na samotném začátku hry.
700 tisíc liber umožní komunita vývojářům přinést ještě realističtější středověké RPG díky použití nejmodernějších technologií pro zachycení pohybu těla, animací tváří i samotného nahrání dabingu. Kvalita by měla být stejná ne-li lepší jako v Ryse od Cryteku.
Pokud by se náhodou vybralo více, přes 800 tisíc liber nebo dokonce milion liber, tak Warhorse odhalí další cíle.
Úspěchu Kingdom Come si všimla i redakce ČT24 a představila projekt veřejnosti v pořadu Ekonomika. Sledujte zde od 20:15.
Dabing
Ohledně dabingu se Warhorse na svém FB vyjádřilo následovně:
„Český dabing je něco, co bychom určitě strašně rádi udělali. Vzhledem k rozsahu RPG je to ovšem velmi složitá a nákladná záležitost, rozsahem větší než i třeba taková Mafia. Neradi bychom zároveň nechávali dabing čistě na externí firmě/lokálním distributorovi, protože to většinou nedopadá úplně dobře. Takže teď můžeme na 100% slíbit titulky a uděláme maximum pro to aby český dabing byl, ale nemůžeme to na 100% zaručit, obzvlášť například zároveň s anglickou verzí.“
Routa: No budiž sice nevim o čem mluvíš teď ale ok.
Konečně někdo kdo to chápe.
já to třeba vidím takto:
herní studio s vydavatelem – je schopno vytvořit hru typu, AAA, Béčkovou a dokonce i typu odpad
Indie studio bez vydavatele – je schopno vytvořit hru typu, AAA, Béčkovou a dokonce i typu odpad
osobně termín AAA nepovažuji jako označení všeho co je na vývoji hry nabaleno, ale pouze jako kvalitativní označení vůči aktuálnímu trhu/trendu.
Chápu jak to Silent myslí, ale já mám na to tento názor
@Bl@ckBull Indie hry tady byly vždycky… jen ten termín nebyl tak populární.
Silent
To že si to nikdy neslyšel to je věc druhá. Jako chceš říct že jsou pouze AAA hry a indie hry? Když si vezmu že indie hry se začli objevovat až po roce 2000 tak do té doby vycházelo co? To jsi nikdy neslšel Béčkové hry?
Co když je indie studio publisherem jiného indie studia pak je to co? Myslím že máš hodně zužený pohled na herní trh.
@Arindis Ani se jim nedivím, když ty sám v tom máš zmatek. Řešil jsi tu od každého trochu a spolehlivě se v tom ztrácel. A pokud odkazuješ na svůj první komentář, tak věř, že to co jsi v něm psal, je jednoduše řečeno lež. Teda pokud mi tu nechceš začít tvrdit, že lžou sami vývojáři a ty jediný tady zvěstuješ jak to bylo doopravdy.
Nikde na internetu není napsané že AAA hra musí mít herního distributora to je fakt. Problém je že je to napsané u definice Indie hry a pokud vím, tak v herním světě jsou jenom 2 "typy her" Indie a AAA nikdy jsem se nesetkal s tím že by dev advertise svojí AA, A, A/B hru
Omg to že máš nějakou představu neznamená že to tak je. Díval se na ty odkazy? Četl sis to? Rozumíš tomu? !
Vydavatele sem taháš jenom ty nikde na netu v officiálních zdrojích to nikde není!
AAA značí kvalitu to uznávám ale u her to neplatí. První pravidlo AAA musí mít herního vydavatele který jim do toho kecá a vytváří HYPE (Nevím že by bakala měl stránky nebo dělal reklamy na tuhle hru) . Bez tohoto aspektu hra není AAA. .
Silent
Říká někdo kdo si není schopný zjisit fakta co je to AAA hra. AAA prostě neznamená publisher. Značí to kvalitu. To máš stejné jako Credit rating. Česká republika má AA- a německo má AAA. Snad už konečně pochopíš co to AAA znamená. Stejné hodnocení je i u her.
Odkazy (když si je nejsi schopný najít sám) :
[ odkaz ]
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Tady máš ty ratingy zemí: [ odkaz ]
bratři a sestry klídek. .
Nechám tě v tom krasném světě kde Indie může být AAA hra…Vykládej to všem na diskuzích, ale pak nechoď za mnou, že jsou lidi na tebe zlý. . Tohle ti určitě už řeklo mnoho lidí. Dám ti radu. Dokud můžeš přestaň s tím protože je to do nebe volající kravina popírající jakýkoliv fyzický i chemický zákon. Je to jako tvrdit, že Země je placatá na NASA fórech a diskuzích.
Routa: Lol já neřešim investiční záměr zda je správný nebo ne. Já řešim samotnáho Bakalu co doteď někteří nepochopili. Nevadí já si to kupovat nebudu a určitě věřim že to bude kvalitní titul.
@Arindis Až budeš do něčeho investovat peníze v takovém rozsahu, tak budeš mít chtít sakra záruku, že je nevyhazuješ oknem. A není to snad tím, že by Bakala vývojářům nevěřil, že dokážou udělat kvalitativně dobrý produkt… nebyl si jist, zda se pro ten produkt najde trh.
Alespoň že můžeme počítat s titulky. Protože česká hra bez lokalizace by byl jen špatný vtip.